Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Den er bare så let købt...og hvis det virkelig er sådan at I ikke kan passe børnene pga kommunens krav, så kan jeg slet ikke forstå I kan stå inde for det job I gør og leve med det? det er trods alt ikke jer pædagoger der lider, men børnene...I kan jo bare sige op...

som jeg skrev ovenover før, så har JEG ikke noget problem med det... jeg prioriterer børnene først.. så når jeg det andet en anden dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Laulund87

Eva. skriver:

Det kan jeg godt forstå...jeg har selv overvejet at blive dagplejer et par år....måske du kunne det også?

Har da overvejet det..Men fordi min datter er syg kan jeg muligvis søge orlov og tabt arbejdsfortjeneste, så det håber jeg virkelig jeg får Men tror sgu ikke på det

Anmeld

14. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg synes om at vær så enig med dig Eva

Hihi....man kan jo ikke altid være enige, men nogle gange er man jo... og det er jo skønt...

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Har da overvejet det..Men fordi min datter er syg kan jeg muligvis søge orlov og tabt arbejdsfortjeneste, så det håber jeg virkelig jeg får Men tror sgu ikke på det

Åh, det håber jeg for dig....

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Eva. skriver:

Åh, det håber jeg for dig....

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

som jeg skrev ovenover før, så har JEG ikke noget problem med det... jeg prioriterer børnene først.. så når jeg det andet en anden dag

Jamen, så forstår jeg ikke helt...så må det jo være fordi der er nogen der ikke er dygtige nok eller vælger at prioritere børnene...så er det jo ikke udefrakommende krav der skal være undskyldning...

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Valle81 skriver:

Åhh, kunne du så ikke lige flytte ind ved siden af os, så du kunne passe Anton:0)

He He:0)

Åhh.... det ville jeg rigtig gerne....vil være privatdagplejer og da min mor går af til sommer(hun er pædagog) så kan hun være gæstedagplejer, så vil være helt perfekt...

Anmeld

14. juli 2010

LotteN

Ej hvor er det dog frygteligt! Jeg er er dyb chok.

Sådan noget skal bare ikke kunne lade sig gøre. Et barn kan ikke nå at få så mange mærke ude nogle pædagoger hører det - pædaggerne har bare ikke gjort deres job godt nok den dag, det er da sikker og vidst... og at de så ikke engang ringer og fortæller det - jeg er dybt chokkeret - kan sandelig godt forstå det kan skal flyttes med det samme...

nøj hvor jeg føler med de forældre....!

Anmeld

14. juli 2010

Valle81

Eva. skriver:

Åhh.... det ville jeg rigtig gerne....vil være privatdagplejer og da min mor går af til sommer(hun er pædagog) så kan hun være gæstedagplejer, så vil være helt perfekt...

Jamen så har du dit første barn skrevet op:0)

Her står den nemlig højest sandsynligt på vuggestue - som jeg ikke selv er stor fan af :0(

Jeg var selv dagplejer da Asta var lille og passede hende selv hjemme og mens hun gik i børnehave, men pt er vores boligforhold ikke til jeg kan blive det igen ( er faktisk ellers mit drømmejob) så jeg skal ud i livet med at få guldet passet af andre:0)

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Valle81 skriver:

Jamen så har du dit første barn skrevet op:0)

Her står den nemlig højest sandsynligt på vuggestue - som jeg ikke selv er stor fan af :0(

Jeg var selv dagplejer da Asta var lille og passede hende selv hjemme og mens hun gik i børnehave, men pt er vores boligforhold ikke til jeg kan blive det igen ( er faktisk ellers mit drømmejob) så jeg skal ud i livet med at få guldet passet af andre:0)

Ej, det er synd du ikke kan være det for Anton også...øv...ved slet ikke om mit hus egner sig til det, men jheg vil prøve at søge i hvert fald...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.