Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Nu er jeg da nødt til lige at pointere (for ikke at blive alt for enige), at en stor del af skylden ligger i mulighederne i institutionerne. Det er jo ikke nemt, med den nomering og alle de opgaver der ligger på pædagogernes skuldrer ud over at aktivere vores børn, at gøre et ordentlig stykke arbejde. Men når det er sagt, så er det jo forældrenes arbejde at finde det sted, hvor man mener man kan stå inde for arbejdsgangen (man har jo mulighed for at tage hen på besøg og se på) og se om det passer i overensstemmelse men ens egen overbevisning.

Den er bare så let købt, synes jeg....netop fordi der jo er steder der fungerer og fungerer godt....jeg tror det handler meget om hvem og hvordan stedet kører... pæødagoger er dælme også et dovent folkefærd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Men de skal jo overleve og det gøres ved at få flest muligt igennem...så selvom de dumpes i praksis, så får de endnu en chance eller består bare ved at seminariet overruler praktikstedets beslutning....må sige jeg efterhånden synes det m¨være småpinligt at sige man er pædagog...

Synes såmænd ikke det er pinligt.. det må være lige så pinligt at sige man er Sosu

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Den er bare så let købt, synes jeg....netop fordi der jo er steder der fungerer og fungerer godt....jeg tror det handler meget om hvem og hvordan stedet kører... pæødagoger er dælme også et dovent folkefærd..

De er nok lige så dovne som ALLE andre faggrupper i dette land.. mennesker er jo ens!

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Laulund87 skriver:

Jeg har da hele tiden skrevet; der hvor jeg har været..Har ikke skrevet nogle steder at det er ALLE pædagoger.

"jeg må da nok indrømme at de pædagoger slapper meget af"

- opfatter jeg da som "generelt"

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Laulund87 skriver:

Okay på den måde..Hmm nej mener faktisk ikke der er den store forskel i arbejdet. (Forbereder mig på hagl)

Hihi... vil ikke engang kommenterer det

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

"jeg må da nok indrømme at de pædagoger slapper meget af"

- opfatter jeg da som "generelt"

Ja de slapper meget af der hvor jeg var..

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

De er nok lige så dovne som ALLE andre faggrupper i dette land.. mennesker er jo ens!

Det synes jeg ikke....jeg synes virkelig det går mega langsomt...stress har jeg i hvert fald endnu ikke oplevet.... og det er nu noget jeg har snakket en del med andre om som også har kendskab til det ene og det andet....uddannelsen er dælme også lala...

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Ja det kan du have ret i, men det var også derfor jeg knyttede kommentaren til i bunden fordi jeg mener det kan gøres godt alligevel. Men jeg tror mange steder de virkelig er ramt, kunne da se i den inst. jeg var at medhjælperne snart var mere på gulvet end pædagogerne fordi de fik så meget andet og så til og det er desværre en udvikling da der bliver mere og mere dokumentation og papirarbejde
Det er trist for det er vel på gulvet man vil være når man uddanner sig pædagog?

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

Hihi... vil ikke engang kommenterer det

Enige om at være uenige?

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Det synes jeg ikke....jeg synes virkelig det går mega langsomt...stress har jeg i hvert fald endnu ikke oplevet.... og det er nu noget jeg har snakket en del med andre om som også har kendskab til det ene og det andet....uddannelsen er dælme også lala...

Næhh men er du interesseret i at få stress???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.