Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

puttecolle

MoarJ skriver:

Er der nogen som har læst denne artikel?

Jeg har lige fået kastet avisen i hovedet af kæresten og skal da lige læse den...

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1377035.ece

jeg fik så ondt i min mave er du så gal man...... håber aldrig min datter kommer ud for sådan noget og jeg var sku tændt af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

mor_sabina

JordbærBlomst skriver:

Ja men der er sgu så mange krav til os fra kommunen og regeringen.. så vi har sgu ikke altid TÍD til at være på gulvet i længere tid af gangen selvom vi præver at få det hele ind i hverdagens gang og pædagogiske tiltag

Det er sgu sørgeligt..

Synes også det er tiden jeg ligesom prøver at henvise til. Men som Eva skriver så burde det kunne lade sig gøre at strukturere det så man når det hele.

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

mor_sabina skriver:

Altså jeg tror nu du ville skifte mening hvis du tog på seminariet og så hvad arbejdet egen´tlig indeholder. Inden jeg startede havde jeg det ligesådan, og det ser muligvis også sådan ud til hverdag, men der er bare så meget mere i det som man ikke ser.

Jamen sikkert, det er mere arbejdet i institutionen jeg synes er rimelig ens..

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

mor_sabina skriver:

Synes også det er tiden jeg ligesom prøver at henvise til. Men som Eva skriver så burde det kunne lade sig gøre at strukturere det så man når det hele.

Ja det kan det også sagtens.. det arbejder vi i hvert fald hen imod hos mig.. synes det fungerer rigtig godt - vi render sgu ikke gulvet tyndt pga alt det vi ikke når.. det vi ikke når i dag, når vi en anden dag. Vi prioriterer sgu børnene først

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Laulund87 skriver:

Får også helt ondt i maven over at tænke på at min datter skal ud at passes til december, oven i købet selvom hun er syg 

Det kan jeg godt forstå...jeg har selv overvejet at blive dagplejer et par år....måske du kunne det også?

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

Laulund87 skriver:

Det ser muligvis også ud som om man skifter den samme ble og leger den samme leg. Men pædagoger (skulle gerne) se noget andet end du som medhjælper ellers hvorfor så tage uddannelsen?

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Ja men der er sgu så mange krav til os fra kommunen og regeringen.. så vi har sgu ikke altid TÍD til at være på gulvet i længere tid af gangen selvom vi præver at få det hele ind i hverdagens gang og pædagogiske tiltag

Det er sgu sørgeligt..

Den er bare så let købt...og hvis det virkelig er sådan at I ikke kan passe børnene pga kommunens krav, så kan jeg slet ikke forstå I kan stå inde for det job I gør og leve med det? det er trods alt ikke jer pædagoger der lider, men børnene...I kan jo bare sige op...

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Laulund87 skriver:

Ja hvis du bare sådan hurtigt tager dagens gang, er det da meget ens, men når det kommer til forældresamarbejde, samtaler, udtalelser, beskrivelse af børnene, er medhjælperne jo ikke så meget med. Der er jo ting medhjæ. ikke "må"

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

Eva. skriver:

Det kan jeg godt forstå...jeg har selv overvejet at blive dagplejer et par år....måske du kunne det også?

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg synes om at vær så enig med dig Eva

Anmeld

14. juli 2010

Valle81

Eva. skriver:

Åhh, kunne du så ikke lige flytte ind ved siden af os, så du kunne passe Anton:0)

He He:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.