Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Er der nogen som har læst denne artikel?

Jeg har lige fået kastet avisen i hovedet af kæresten og skal da lige læse den...

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1377035.ece

Det er lige før jeg begynder at græde. Min datter hedder selv Smilla, så det gik lidt ind i hjertet. HVAD FANDEN SKER DER FOR PÆDAGOGERNE!!!!!!!!??? Jeg bliver HARM af at læse sådan noget! Stakkels lige pige.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

mor_sabina

Bayze skriver:

Hhmm....

Har du nogle gode råd i forhold til hvordan man skal gribe det an for at forsøge at sikre sig at man får en god én?

Jamen jeg fik et godt råd af min sp, som jeg tog til mig. Jeg var netop opsat på at skulle tjekke og udspørge når vi kom dertil, men hun sagde lad barnet vælge. Og han er så glad for at være der og det gør pludselig at de ting jeg havde er helt væk, selvfølgelig er man nødt til at være enige på det grundlæggende, men man er måske tilbøjelig til som mor at ville tage over.

Men held og lykke med det

Anmeld

15. juli 2010

Bayze

mor_sabina skriver:

Jamen jeg fik et godt råd af min sp, som jeg tog til mig. Jeg var netop opsat på at skulle tjekke og udspørge når vi kom dertil, men hun sagde lad barnet vælge. Og han er så glad for at være der og det gør pludselig at de ting jeg havde er helt væk, selvfølgelig er man nødt til at være enige på det grundlæggende, men man er måske tilbøjelig til som mor at ville tage over.

Men held og lykke med det

jeg ved godt at jeg selvfølgelig bare kan ringe til kommunen for at få opklaret dette, men nu spørger jeg dig lige alligevel. Er det sådan at hvis man gerne vil have barnet i pasning ved dp, så bliver man bare skrevet op til det og så får man en plads "der hvor der er ledigt". Jeg mener - hvilke muligheder er der for at vælge? Når det gælder vuggestue, skriver man sig jo op til en specifik...

Anmeld

15. juli 2010

Line-Maria R

Århhh nej da.

Det er forfærdeligt for den lille pige.

Anmeld

15. juli 2010

mor_sabina

Bayze skriver:

jeg ved godt at jeg selvfølgelig bare kan ringe til kommunen for at få opklaret dette, men nu spørger jeg dig lige alligevel. Er det sådan at hvis man gerne vil have barnet i pasning ved dp, så bliver man bare skrevet op til det og så får man en plads "der hvor der er ledigt". Jeg mener - hvilke muligheder er der for at vælge? Når det gælder vuggestue, skriver man sig jo op til en specifik...

Jamen man har vel altid mulighed for at ønske og rykke senere når der bliver plads. Men som udgangspunkt får man hvor der er plads

Anmeld

15. juli 2010

LinLin

Bayze skriver:

Det er jo faktisk ikke sååå langt væk - det må jeg lige have set nærmere på

jeg tog lige på uanmeldt tilsynsbesøg hos Tommelise - det er vuggestuen der ligger lige ved siden af hvor jeg bor. Det var nu slet ikke nogen afskrækkende oplevelse og jeg aftalte med dem at jeg lige kommer forbi en formiddag og får en ordentlig snak og rundvisning

Men vil lige informere dig om at vi skal flytte i nyt hus næste efterår - det skal lige bygges...

Men en rigtigt god idé at tage på besøg! Gerne nogle forskellige steder.

Håber I finder een I synes om - og bliver glade for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.