Eva. skriver:
+Men hvis der er så lidt opsyn som det virker som,. an rammerne så ikke skabe unaturlig adfærd uden børnene fejler noget.,....det børn bydes må jo komme til udtryk/afløb...hvor mange gang har de børn selv oplevet selvsamme adfærd mod dem pga manglende opsyn...men at give små børn skylden og sygeliggøre dem, det synes jeg er langt fra virkeligheden...
Og ja, jeg kunne ikke være anonym herinde, så nu kan jeg lige så godt være mig selv...
Hhmm, synes bare selve adfærden er så langt ude, ja sygelig, at jeg har svært evd at tro at en 2-årig i en normal og sund udvikling vil udvise den. Hvis det er 2-årige der har udvist så voldelig en adfærd mod en sagesløs baby, så vil jeg vove den påstand at de hører hjemme i en specialinstitution for udadreagerende børn af en art. Og der må man da formode at personalenormeringen ser anderledes ud. Men jeg er ikke ekspert jo, ved ikke noget tilbundsgående om børns udvikling på den måde, synes bare det er ubegribeligt...
Nå men det er da også for kedeligt at du skulle være anonym herinde, men helt ærligt, med den medfart du indimellem tidligere har fået, ja så kan jeg sagtens godt forstå dine bevæggrunde
Anmeld