mariamiss6 skriver:
En vuggestue er ganske glimrende... Der er bare mere larm, og nogle børn har det bedst i små menneskemængder (dp) end i større (vug).....
JEG synes personligt at der på en eller anden og uforklarlig måde er bedre tid til det enkelte barn i dagplejen (hvis dagplejemoderen er god til og glad for sit job) end der er i en vuggestue.... MEN når de ansatte i en vuggestue er glade for og dygtige til sit job, så ER det altså hip som hap hvor du sætter dit barn, når bare det kan håndtere at der altså er lidt mere kaos over en vuggestue med 12 børn og 3 voksne, end der er hos en dagplejemor der helt selv bestemmer sin dagsorden med de maks 5 børn hun må have 
Sagt af en der arbejder i en fantastisk god vuggerstue som har et fantastisk godt ry, og fantastiske ansatte. Men som selv valgte at få sit barn i en dp, fordi jeg bedre kan lide deres koncept... Jeg var lykkeligvis heldig at få en dagplejemor som jeg har det rigtig godt med, og som jeg kan se er rigtig dygtig til sit job....
edit: 'koncept' er et helt galt ord, men jeg kunne ikke komme på et bedre passende 
Jeg er også tilhænger af DP, begge mine har været i DP og hende i maven kommer også i DP....
Begge mine unger har været de lidt forsigtige typer som små, så vi har fundet det bedst for dem at komme i DP, hvilket har været helt fantastiske valg til dem.....
Tror bestemt også VS er super godt, jeg føler det bare for stort og for mange børn for mine unger når de er så små.....
Vi har haft to dejlige DP'ere, især hende Milas havde, hun er simpelthen DEN bedste!!!! Jeg håber SÅ meget at trunten i maven kan få en plads hoshende selvom det pt ikke lige ser sådan ud.....
Anmeld