Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.909 visninger
225 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Mira0911

Er der nogen som har læst denne artikel?

Jeg har lige fået kastet avisen i hovedet af kæresten og skal da lige læse den...

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1377035.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Dictes mor

Gud jamen det er da forfærdeligt, jeg får helt kvalme af at læse det.

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Ja, så kan man jo tænke lidt over kvaliteten af vores pasningsmuligheder og ikke mindst af pædagoger og hjælpere....

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

MoarJ skriver:

Jeg har lige fået kastet avisen i hovedet af kæresten og skal da lige læse den...

Aiii hvor er det bare skrækkeligt, hvad sker der for børnene på to år og så er de allerede psykopater...! har mest af alt bare lyst til at stor tude, for helved hvor er det synd for den lille pige.. !!!!

Anmeld

14. juli 2010

Davidsen87

FUCCCK

Gør andre børn på 2år sådan noget???? Min datter er 2 har sku svært ved og se hun kunne finde på sådan noget, godt nok er hun en bisse, men de blå mærker kan hun sku ik lave

Anmeld

14. juli 2010

Tulle28

MoarJ skriver:

Jeg har læst den og jeg var lige ved at TUDE af raseri over de tumpede pædagoger og fordi jeg blev så ked af det på både lille Smilla og hendes forældres vegne... Hvis det var min datter... GRRRR!! Så skulle de usle pædagoger få med mig at bestille. Og så kan jeg får jeg ENDNU mindre lyst til at sende mit barn i institution

Anmeld

14. juli 2010

Tulle28

Davidsen87 skriver:

FUCCCK

Gør andre børn på 2år sådan noget???? Min datter er 2 har sku svært ved og se hun kunne finde på sådan noget, godt nok er hun en bisse, men de blå mærker kan hun sku ik lave

Nemlig, det talte vi også om idag - hvor LÆRER de det dog henne?? Det er da ikke normal adførd for så små børn... Skræmmende!! Det får mig til at tænke på den sag, som nu er gammel efterhånden, i England hvor nogle 10 årige knægte bankede en 1 årig til døde. Så uhyggeligt

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Tanja78 skriver:

Aiii hvor er det bare skrækkeligt, hvad sker der for børnene på to år og så er de allerede psykopater...! har mest af alt bare lyst til at stor tude, for helved hvor er det synd for den lille pige.. !!!!

Jamen jamen jamen...børnene gør jo ikke sådan fordi de er psykopater eller vil gøre børn ondt, sådan kan et lille menneske på 2 år slet ikke tænke....men er der ikke opsyn, så kan der jo ske sådan noget og det er skisme da et kæmpe problem hvis ikke man i det mindste kan regne med at der er opsyn med ens børn....tragisk...

Anmeld

14. juli 2010

Mira0911

Det er så forfærdeligt... Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive.. Er helt målløs.. tom for ord... Jamen...

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

jeg sidder her med tårer i øjnene. hvor er det frygteligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.