Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Snefnug1984

Laulund87 skriver:

Enige om at være uenige?

nemlig.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

nemlig.. hehe

Godt så

Anmeld

14. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Ja det kan du have ret i, men det var også derfor jeg knyttede kommentaren til i bunden fordi jeg mener det kan gøres godt alligevel. Men jeg tror mange steder de virkelig er ramt, kunne da se i den inst. jeg var at medhjælperne snart var mere på gulvet end pædagogerne fordi de fik så meget andet og så til og det er desværre en udvikling da der bliver mere og mere dokumentation og papirarbejde
Det er trist for det er vel på gulvet man vil være når man uddanner sig pædagog?

Jeg tror virkelig det handler om hvordan man vælger at tage de tiltag til sig og få dem ind i dagligdags arbejdet...om man sætter sig og synes det hele er skidt eller man prøver at få det til at fungere...i hvert fald er jeg lykkelig for ikke at have små børn mere som skal igennem det cirkus, for jeg synes virkelig ikke det er godt nok...og det kan nok tilskrives både kvaliteteten af de gogger der uddannes, de krav der stilles og de penge der ikke gives til det...mine børn skal bare ikke stå model..

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Ja det kan du have ret i, men det var også derfor jeg knyttede kommentaren til i bunden fordi jeg mener det kan gøres godt alligevel. Men jeg tror mange steder de virkelig er ramt, kunne da se i den inst. jeg var at medhjælperne snart var mere på gulvet end pædagogerne fordi de fik så meget andet og så til og det er desværre en udvikling da der bliver mere og mere dokumentation og papirarbejde
Det er trist for det er vel på gulvet man vil være når man uddanner sig pædagog?

Ja men der er sgu så mange krav til os fra kommunen og regeringen.. så vi har sgu ikke altid TÍD til at være på gulvet i længere tid af gangen selvom vi præver at få det hele ind i hverdagens gang og pædagogiske tiltag

Det er sgu sørgeligt..

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

Laulund87 skriver:

Okay på den måde..Hmm nej mener faktisk ikke der er den store forskel i arbejdet. (Forbereder mig på hagl)

Altså jeg tror nu du ville skifte mening hvis du tog på seminariet og så hvad arbejdet egen´tlig indeholder. Inden jeg startede havde jeg det ligesådan, og det ser muligvis også sådan ud til hverdag, men der er bare så meget mere i det som man ikke ser.

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Delilah skriver:

Okay, det har jeg så ikke

øh.. nå!

Men uanset havd er det i hvert fald en temmeligt alvorlig anklage at sige at pædagogerne selv har gjort det!

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Næhh men er du interesseret i at få stress???

Jeg må indrømme det har givet mig stress at opleve det tempo og den måde det fungerer på inden for denne verden, men det bliver så heller aldrig min verden...

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Eva. skriver:

Jeg tror virkelig det handler om hvordan man vælger at tage de tiltag til sig og få dem ind i dagligdags arbejdet...om man sætter sig og synes det hele er skidt eller man prøver at få det til at fungere...i hvert fald er jeg lykkelig for ikke at have små børn mere som skal igennem det cirkus, for jeg synes virkelig ikke det er godt nok...og det kan nok tilskrives både kvaliteteten af de gogger der uddannes, de krav der stilles og de penge der ikke gives til det...mine børn skal bare ikke stå model..

Får også helt ondt i maven over at tænke på at min datter skal ud at passes til december, oven i købet selvom hun er syg 

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Jeg må indrømme det har givet mig stress at opleve det tempo og den måde det fungerer på inden for denne verden, men det bliver så heller aldrig min verden...

Jamen så er det jo fint

Anmeld

14. juli 2010

Delilah

Mor til David skriver:

øh.. nå!

Men uanset havd er det i hvert fald en temmeligt alvorlig anklage at sige at pædagogerne selv har gjort det!

Nu var det ikke for at virke snerpet det var blot for at forklare hvorfor jeg antog at det var en plastikskovl?

Og jeg anklager da heller ikke nogen, jeg har ingen idé om hvad der er sket, alt jeg ved er at det da er en forfærdelig ting. Jeg undre mig bare over hvad der er sket, og hvis det er mobning eller leg eller hvad det end er så burde børnenes forældre da tages op til overvejning. JEG personligt, har bare svært ved at se hvordan "Babier" kan være så voldelige. Det er en ytrelse af min mening på et forum, ikke en personlig anklage der bør tages alvorligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.