Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

LinLin

Eva. skriver:

men alle os der har oplevet pædagoger som i den grad ikke magter deres job, vi skal lade være med at udtale os eller?

Jeg kan sagtens forstå dig og jeg er glad for der er pædagoger som dig, men for pokker der er mange der ikke magter deres job og som burde gå med aviser eller andet dødt i stedet...

Nej det skal I da ikke

Er bare meget imod at man siger at noget er sådan og sådan "generelt" fordi man selv har oplevet det! (ligesom med sosu'erne, som er blevet nævnt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

Mor til David skriver:

Nej det skal I da ikke

Er bare meget imod at man siger at noget er sådan og sådan "generelt" fordi man selv har oplevet det! (ligesom med sosu'erne, som er blevet nævnt)

Jeg må sige at jeg endnu ikke har oplevet det sted hvor jeg ikke mener et barn har det bedre derhjemme...jeg synes kvaliteten er alt for svag og ikke mindst alle de mennesker der kan slippe igennem uddannelsen, det er simpelthen ikke godt nok...og ja, det ødelægger det for alle de dygtige kompetente gogger der findes, men altså, hvem skal teste om de er dygtige eller ej, vores børn?

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

Mor til David skriver:

Nej det skal I da ikke

Enig, selvfølgelig skal der ikke generaliseres det ville jo være en nedværdigelse af faget. Men dermed må det da også være pædagogers arbejde at kunne se kritisk på alle arbejdsmetoder og på den måde kunne gå ind og lave ændringer om nødvendigt. Det hjælper vel ikke at tage det hele i forsvar?

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Nej det skal I da ikke

Du mener sikkert mig og jeg har altså skrevet at der er pædagoger de gør sit arbejde! Hvorfor føler du dig truffet??

Der er jo svært at se på det på en anden måde end hvad man har oplevet!

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Jeg håber i øvrigt også at alle jer der udtaler jer om dette emne, husker at skelne mellem, hvem der var pædagog og hvem der var medhjælper - mange har en tendens til at blande dem samme og kalde alle for pædagoger..

Anmeld

14. juli 2010

Mor-til-asta-09

Det er så forførdeligt som noget kan være.. Man bliver så ked af det både på smillas og forældrenes vegne.. Er så glad for det ikke gik værre til med lille Smilla-tøsen..

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Delilah skriver:

Det er en vuggestue!? Hvordan i al verden skulle de få fat i andre slags?

Har da set metalskovle i børnehaver...

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

Jeg håber i øvrigt også at alle jer der udtaler jer om dette emne, husker at skelne mellem, hvem der var pædagog og hvem der var medhjælper - mange har en tendens til at blande dem samme og kalde alle for pædagoger..

I selve arbejdet er jo ikke stor forskel? Eller hvad mener du?

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Det har vidst ikke den store betydning i forhold til om man har det der skal til eller ej, det handler vidst mere om mennesket end om titlen...

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Jeg må sige at jeg endnu ikke har oplevet det sted hvor jeg ikke mener et barn har det bedre derhjemme...jeg synes kvaliteten er alt for svag og ikke mindst alle de mennesker der kan slippe igennem uddannelsen, det er simpelthen ikke godt nok...og ja, det ødelægger det for alle de dygtige kompetente gogger der findes, men altså, hvem skal teste om de er dygtige eller ej, vores børn?

Ja du har da ret.. det er ikke alle der egner sig til at være pædagog. Og det er desværre bare sørgeligt, især når man arbejder med mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.