Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

mor_sabina

JordbærBlomst skriver:

Ej det passer simpelthen ikke dét der Eva..

Undskyld på forhånd hvis dette virker provokerende, det er altså ikke ment personligt overhovedet. Men det er jo bekendt at folk der bliver rettet i deres arbejde ofte tager det personligt, og jeg synes også at denne debat viser at nogle pædagoger tager det der bliver kritiseret i andre institutioner meget nært. Så en kan altså ikke lave det om.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Jeg bliver stødt fordi jeg ikke har oplevet det! Det kan ikke passe at jeg og alle andre pædagoger der passer deres job, skal sættes i en bås med nogle der ikke passer deres!

Som jeg skrev tidligere er der da nok pædagoger der gør deres arbejde..Jeg har bare ikke oplevet det!

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

Eva. skriver:

Det ville være skønt hvis det var sådan, men jeg tror ikke på det og det er heller ikke min erfaring, desværre....

I min søns inst var der en ernorm udskiftning af både hjælpere og pædagoger konstant, set i bakspejlet burde vi allerede der have været agtpågivende, for det var faktsik folk der elskede børn der må have oplevet at se noget de ikek brød sig om, som de herefter påpegede om de så blev fyret eller selv sagde op er uvist.

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

så du har oplevet at en medhjælper ligefrem er blevet fyrre fordi hun har sagt sin mening eller?

Jeg har i den grad oplevet pædagoger som ikke lytter fordi de ved bedst...men jeg vil da gerne høre om steder hvor en hjælper kan ændre hele stedets måde at tænke og arbejde på...

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Laulund87 skriver:

Mener du helt ærligt at jeg ville kunne ændre på det de 4 steder jeg har været? Tvivler jeg godt nok på

Nej det siger jeg ikke, men hvis der ikke er nogen der siger noget, sker der jo aldrig en ændring og I vil se sager som disse igen og igen... Der må jo være en ledelse der skal tage noget ansvar eller fyres, som i tilfældene med hjemmeplejersagen... de gør jo heller ikke ders arbejde og det er sgu ledelsens ansvar!

Anmeld

14. juli 2010

Delilah

Mor til David skriver:

Der står da ikke hvilken slags skovl det var...

Det er en vuggestue!? Hvordan i al verden skulle de få fat i andre slags?

Anmeld

14. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Undskyld på forhånd hvis dette virker provokerende, det er altså ikke ment personligt overhovedet. Men det er jo bekendt at folk der bliver rettet i deres arbejde ofte tager det personligt, og jeg synes også at denne debat viser at nogle pædagoger tager det der bliver kritiseret i andre institutioner meget nært. Så en kan altså ikke lave det om.

Ja, sådan tænker jeg også....

Anmeld

14. juli 2010

slettet_7530

Delilah skriver:

Det er en vuggestue!? Hvordan i al verden skulle de få fat i andre slags?

Det er også min tanke, man har vel ikke metalskovle i en vuggestue

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Jeg har i den grad oplevet pædagoger som ikke lytter fordi de ved bedst...men jeg vil da gerne høre om steder hvor en hjælper kan ændre hele stedets måde at tænke og arbejde på...

Hvis det er en god og rummelig instituion, er der plads til ALLES meninger og holdninger!

Men de instituioner er åbenbart en mangelvarer, der hvor I har været

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Ja, sådan tænker jeg også....

Jeg tager der nu heller ikke personligt overhovedet. Jeg gør mit arbejde og jeg er sgu stolt af det. Jeg synes bare det kunne være rart at få andres syn på sagerne og hvorfor de mener som de gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.