Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Snefnug1984

Laulund87 skriver:

Når det er det eneste jeg har set, er det da klart jeg opfatter pædagoger sådan..

Hvorfor gjorde du så ikke noget? Fx. påtalte det overfor de pågældende medarbejdere.. det havde jeg sgu gjort..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Laulund87

Mor til David skriver:

Det er jo forskelligt fra sted til sted hvad der er af regler

Åbenbart..

Anmeld

14. juli 2010

Svei

mor_sabina skriver:

Lige netop, jeg synes det er nok at vores børn skal igennem så stor en institutionalisering i børnehavealderen og skolealderen, men tror simpelthen bare ikke på at en barn på 10 mrd er klar til den omvæltning. Så tror jeg deres system går i forsvarsposition for at klare hverdagen. Vi så et klip på sem. hvor en psykolog udtalte sig om så lille et barns psyke og hvordan de reagere npr de bliver overladt til fremmede mennesker i så markant anderledes rammer end de nogensinde har været vant til, og det ramte mig dybt og stemmer meget godt overens med det jeg selv har oplevet i vug.
Det skal mine egne børn bare ikke.

Er helt og aldeles enig....børn burde ikke ud og kæmpe i verden før de var omkring 2½ år hvis du spørger mig...men altså, jeg kan jo kun vælge for mine børn og jeg mener ikke det er godt nok. Min søn på 7 år der går i sfo gider heller ikke det mere og jeg må sige at jeg forstår ham, det er ren opbevaring af 120!!!! børn...så han får lov at gå hjem, det er trods alt bedre end det han kan få i sfo..

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Eva. skriver:

Men når sådanne steder findes så skaber det jo et dårlig ry for alle pædagoger...

Sørgeligt, ikke...?

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Hvorfor gjorde du så ikke noget? Fx. påtalte det overfor de pågældende medarbejdere.. det havde jeg sgu gjort..

Du ved jo godt at en hjælper ikke får noget ud af det og hvis hun er heldig får hun lov at blive der....

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

mor_sabina skriver:

Ja og det ender for det meste også ganske fint. Jeg tror bare ikke på at et lille barn er klar til det i den alder og jeg synes det er tidligt nok i børnehaven at skulle igennem den helt store institutionalisering. Jeg tror på børn i den alder har brug for en primær voksen og ikke mange voksne og børn omkring sig.
Men jeg synes også arbejdet sådan et sted er rigtig spændende og vil meget gerne i vuggestue igen. Tror bare ikke på det er det bedste for helt små børn.

Ok.. ja vi er jo af hver vores mening.. jeg er i hvert fald ikke enig med dig

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

Altså jeg har været 4 forskellige steder på to år og det var det samme alle steder..Hvordan skulle jeg lave om på det?

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Du ved jo godt at en hjælper ikke får noget ud af det og hvis hun er heldig får hun lov at blive der....

Ej det passer simpelthen ikke dét der Eva..

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Mor til David skriver:

Sørgeligt, ikke...?

Jo, men det er5 jo desværre sandheden for mange børn...jeg er fuldstændig ligeglad med at nogle pædagoger føler sig stødt på deres faglighed, men der er faktisk små børn der svigtes og som ikke bare kan søge "nyt job..."

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Ej det passer simpelthen ikke dét der Eva..

Du mener at en hjælper i en børnehave kan gå ind og ændre hele kulturen i en institution?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.