Smilla tæsket i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Laulund87

Eva. skriver:

Du ved jo godt at en hjælper ikke får noget ud af det og hvis hun er heldig får hun lov at blive der....

Præcis.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

LinLin

Delilah skriver:

Nu er det jo små plastikskovle og lægerne havde mistanke om hjerneskade?

Der står da ikke hvilken slags skovl det var...

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Ja og plejehjemssagerne skaber dårligt ry for ALLE sosu'er...

Ja og derfor må man sgu gøre noget...men har man sit på det tørre så behøver man vel ikke føle sig ramt....

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Du mener at en hjælper i en børnehave kan gå ind og ændre hele kulturen i en institution?

Nej men det kunne jo være det fik folk på andre tanker, hvis de fik at vide, at det ikke så godt ud... det er sgu da bare en dårlig vane som skal diskuteres på et møde.

Det er sgu da sørgeligt hvis man bliver fyrret pga. at komme med en kommentar

Anmeld

14. juli 2010

mor_sabina

JordbærBlomst skriver:

Ok.. ja vi er jo af hver vores mening.. jeg er i hvert fald ikke enig med dig

Det er jo også det der er det allemest spændende ved dette fag, at man kan være uenige og diskutere for og imo. Men kunne da godt tænke mig at vide hvordan du opfatter en 10 mrds sind der kommer hjemme fra mor og far og en daglig trummerum uden 12 andre skrigende børn der farer omkring og 5 forskellige pædagoger hvord e skifter arm eller sidder selv og observerer. (grovt opstillet, men sådan tror jeg et lille barn oplever det).

Anmeld

14. juli 2010

Svei

JordbærBlomst skriver:

Nej men det kunne jo være det fik folk på andre tanker, hvis de fik at vide, at det ikke så godt ud... det er sgu da bare en dårlig vane som skal diskuteres på et møde.

Det ville være skønt hvis det var sådan, men jeg tror ikke på det og det er heller ikke min erfaring, desværre....

Anmeld

14. juli 2010

LinLin

Eva. skriver:

Jo, men det er5 jo desværre sandheden for mange børn...jeg er fuldstændig ligeglad med at nogle pædagoger føler sig stødt på deres faglighed, men der er faktisk små børn der svigtes og som ikke bare kan søge "nyt job..."

Jeg bliver stødt fordi jeg ikke har oplevet det! Det kan ikke passe at jeg og alle andre pædagoger der passer deres job, skal sættes i en bås med nogle der ikke passer deres!

Anmeld

14. juli 2010

Laulund87

JordbærBlomst skriver:

Det er sgu da sørgeligt hvis man bliver fyrret pga. at komme med en kommentar

Mener du helt ærligt at jeg ville kunne ændre på det de 4 steder jeg har været? Tvivler jeg godt nok på

Anmeld

14. juli 2010

Snefnug1984

Eva. skriver:

Det ville være skønt hvis det var sådan, men jeg tror ikke på det og det er heller ikke min erfaring, desværre....

så du har oplevet at en medhjælper ligefrem er blevet fyrre fordi hun har sagt sin mening eller?

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Mor til David skriver:

Jeg bliver stødt fordi jeg ikke har oplevet det! Det kan ikke passe at jeg og alle andre pædagoger der passer deres job, skal sættes i en bås med nogle der ikke passer deres!

men alle os der har oplevet pædagoger som i den grad ikke magter deres job, vi skal lade være med at udtale os eller?

Jeg kan sagtens forstå dig og jeg er glad for der er pædagoger som dig, men for pokker der er mange der ikke magter deres job og som burde gå med aviser eller andet dødt i stedet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.