Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2008

Næ jeg har heller ikke brugt sådanne sider før... men så lå der lige pludselig et link på Sidsels hjemmeside og så måtte jeg jo lige tjekke det ud!! ...Altid rart at snakke med andre mødre.. selvom jeg elsker elsker elsker at være på barsel og hygge med min søn blir man lidt træt af kun at snakke "gryyy" "gruuu" osv en hel dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2008

Louise83

Næ jeg har heller ikke brugt sådanne sider før... men så lå der lige pludselig et link på Sidsels hjemmeside og så måtte jeg jo lige tjekke det ud!! ...Altid rart at snakke med andre mødre.. selvom jeg elsker elsker elsker at være på barsel og hygge med min søn blir man lidt træt af kun at snakke "gryyy" "gruuu" osv en hel dag!!

Det har du ret i!!! Mig og isabella skal starte på babysvømning d. 5/3, vi trænger nemlig også til at komme lidt ud (især efter at vores lille familie har været syge på skift hele januar og vi bare har været herhjemme) ;) Er der nogen af jer andre som skal gå til det?
Så har jeg ordnet billeder, så må vi se hvornår de kommer på(C)

Anmeld

13. februar 2008

Kristina V

Ja var til babysvømning i sidste uge for første gang.. Det er bare rigtig sjovt. Datteren er i hvert fald helt vild med det. Kom ind på et afbud på det hold Anne går på. Men bliver absolut ved med at tage hende i svømmeren ugentligt efter også.. Det kan i hvertfald varmt anbefales..

Anmeld

13. februar 2008

sbs78

Hejsa!

Ja jeg ved så ikke lige hvordan det fungerer det her :$ Det lyder som om i kender hinanden godt, har i alle bare mødtes herinde eller er i en mødregruppe fra sundhedsplejersken som bare snakker sammen herinde eller hvad? :)

Hilsen Louise

Hej Louise
Ja vi er nogle ganske farlige tøser:D Ej det kunne da bare være så hyggelige hvis du ville med :)

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Hejsa!

Ja jeg ved så ikke lige hvordan det fungerer det her :$ Det lyder som om i kender hinanden godt, har i alle bare mødtes herinde eller er i en mødregruppe fra sundhedsplejersken som bare snakker sammen herinde eller hvad? :)

Hilsen Louise

Hej Louise
Ja vi er nogle ganske farlige tøser:D Ej det kunne da bare være så hyggelige hvis du ville med :)

Ha ha, nææ mig narer du ikke :P Jeg har skam allerede luret at i vist er rigtig søde herinde ;)

Nu har jeg fået kigget jeres profiler igennem, sikke nogle søde små prinser og prinsesser i har herinde (L) Glæder mig til at vise jer min lille prinsesse! :)

Anmeld

13. februar 2008

jeg kan ikke se nohen billeder?? (?) Ja Kristian og jeg har gået til babysvømning siden han var 2 måneder... i slotssøbadet hver onsdag gennem fof.. det er super, han er så glad for det. desværre er det snart slut.

Anmeld

13. februar 2008

Mimic

vedr. den dag i har snakket om at mødes så kan jeg desværre nok ikke... er lige startet i praktik, som giver mange lange dage... har i det ellers godt..??

knus linda og jessi

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Så er mine billeder fremme (L)

Anmeld

13. februar 2008

Hvor er hun bare fin :) Men jeg synes ikke der er nogen billeder af moderen?!!

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Hvor er hun bare fin :) Men jeg synes ikke der er nogen billeder af moderen?!!

Hmm, nej, det er jo fordi det af en eller anden mystisk årsag altid er mig som tager billederne og når kæresten tager billeder ligner de bare 8( :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.