Anne KG skriver:
Hej Louise!
Jeg har solgt en del derinde men vist kun købt noget en enkelt gang. Hvad tænker du på?
Hvordan går det med amningen? Jeg havde slet ikke set dit indlæg før nu... jeg måtte jo også stoppe med at amme Kristian for et par uger siden. Han nægtede simpelthen at tage brystet (jo om morgenen men ellers ikke) - så efter en lang kamp og et par uger på elektrisk malkemaskine hver 3. time måtte jeg gi op. Det kostede godt nok nogen tårer - det er svært at beskrive hvad det er der gør så ondt, men nok mest det at han ikke længere er afhængig af mig ... men hva, man kan jo lige så godt begynde at vænne sig til det! Men jeg er absolut ikke fan af den flaske.. for satan hvor er det besværligt!!
Jeg tænker på, altså hvis man køber/sælger noget derinde, skal man så bare skrive sammen med køber/sælger derinde, altså der forneden? Der er ikke noget tricky med det eller hvad? ;)
Gider K ikke rigtig tage flasken eller synes du bare det er besværligt at lave? Hvis han ikke rigtig gider flasken, kunne det være han, lige som isabella, synes det kunne være dejligt at drikke af en kop/tud-kop? Isabella gider nemlig ikke tage flasken, så jeg ammer stadig de 2 gange i døgnet og så drikker hun resten af en kop... Ja det er ret svært, at babyen lige pludselig ikke er så afhængig af en mere, jeg tror måske vi holder fast i "aften-putnings-amningen" et stykke tid endnu ;) Også fordi jeg ved ikke hvordan hun ellers skal få sit mælke-behov dækket hvis jeg holder helt op, så meget drikker hun jo heller ikke af en kop endnu (?)
Anmeld