Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2008

Kristina V

puha det kan jeg desværre ikk hjælpe med.. Ved sidsel har brugt det, men hun er vist i sommerhus... Øv der er ikk meget tid atsidde stïlle i mere når kun kravler rundt over hele hytten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2008

Louise83 skriver:

Hej hej :)

Jeg ville bare lige høre jer ad, var der ikke nogle af jer som købte ting inde på Trendsales, og kan fortælle mig hvordan det foregår!? :D

Kram Louise

Hej Louise!
Jeg har solgt en del derinde men vist kun købt noget en enkelt gang. Hvad tænker du på?
Hvordan går det med amningen? Jeg havde slet ikke set dit indlæg før nu... jeg måtte jo også stoppe med at amme Kristian for et par uger siden. Han nægtede simpelthen at tage brystet (jo om morgenen men ellers ikke) - så efter en lang kamp og et par uger på elektrisk malkemaskine hver 3. time måtte jeg gi op. Det kostede godt nok nogen tårer - det er svært at beskrive hvad det er der gør så ondt, men nok mest det at han ikke længere er afhængig af mig ... men hva, man kan jo lige så godt begynde at vænne sig til det! Men jeg er absolut ikke fan af den flaske.. for satan hvor er det besværligt!!

Anmeld

27. februar 2008

Louise83

Anne KG skriver:

Hej Louise!
Jeg har solgt en del derinde men vist kun købt noget en enkelt gang. Hvad tænker du på?
Hvordan går det med amningen? Jeg havde slet ikke set dit indlæg før nu... jeg måtte jo også stoppe med at amme Kristian for et par uger siden. Han nægtede simpelthen at tage brystet (jo om morgenen men ellers ikke) - så efter en lang kamp og et par uger på elektrisk malkemaskine hver 3. time måtte jeg gi op. Det kostede godt nok nogen tårer - det er svært at beskrive hvad det er der gør så ondt, men nok mest det at han ikke længere er afhængig af mig ... men hva, man kan jo lige så godt begynde at vænne sig til det! Men jeg er absolut ikke fan af den flaske.. for satan hvor er det besværligt!!

Jeg tænker på, altså hvis man køber/sælger noget derinde, skal man så bare skrive sammen med køber/sælger derinde, altså der forneden? Der er ikke noget tricky med det eller hvad? ;)

Gider K ikke rigtig tage flasken eller synes du bare det er besværligt at lave? Hvis han ikke rigtig gider flasken, kunne det være han, lige som isabella, synes det kunne være dejligt at drikke af en kop/tud-kop? Isabella gider nemlig ikke tage flasken, så jeg ammer stadig de 2 gange i døgnet og så drikker hun resten af en kop... Ja det er ret svært, at babyen lige pludselig ikke er så afhængig af en mere, jeg tror måske vi holder fast i "aften-putnings-amningen" et stykke tid endnu ;) Også fordi jeg ved ikke hvordan hun ellers skal få sit mælke-behov dækket hvis jeg holder helt op, så meget drikker hun jo heller ikke af en kop endnu (?)

Anmeld

27. februar 2008

Kristina V

Har i prøvet med nogle andre sutter??
Karoline gider ikk specielt avent sutten feks. Og dem med brunt gummi gider hun heller ikk.. Vi har købt en bunke silikone sutter fra føtex, det er bare et hit...

Anmeld

27. februar 2008

jo jo han gider heldigvis godt flasken. synes bare det er noget bøvl at det ikke er lige ved hånden lige som brystet :) Og så synes jeg efterhånden vi har været samtlige flasker igennem men jeg synes det drypper fra dem alle sammen, så han (og jeg) er næsten altid helt våd bagefter

Anmeld

27. februar 2008

Kristina V

mystisk.. Sys avent flasken er noget hø.. De er utætte, men ellers når hun er våd er det fordi hun bare er en lille mad-gris:P Men kan godt se når man er van til at amme, såer det jo 100 gange mere besværligt, men man vender sig til det...

Anmeld

27. februar 2008

ja det gør man nok. og inden længe får han jo også meget mere skemad og fastere føde. og han er heldigvis god til at drikke af kop så der får han også mælk.

Anmeld

27. februar 2008

Kristina V

I må vel os snart starte op med flere forskellige ting.. Ska prøve at give Line en lille stykke rugbrød til middag.. VI kommer ikk til babysvømning, for har ingen bil, og min far er ikk pø kontoret til at køre mig:( Har lidt sladder om tinghøj...

Anmeld

27. februar 2008

Kristina V skriver:

I må vel os snart starte op med flere forskellige ting.. Ska prøve at give Line en lille stykke rugbrød til middag.. VI kommer ikk til babysvømning, for har ingen bil, og min far er ikk pø kontoret til at køre mig:( Har lidt sladder om tinghøj...

Han er jo ikke et halvt år endnu så vi må ikke så meget. Er daniel på job?

Anmeld

27. februar 2008

Louise83 skriver:

Anne KG skriver:

Hej Louise!

Jeg tænker på, altså hvis man køber/sælger noget derinde, skal man så bare skrive sammen med køber/sælger derinde, altså der forneden? Der er ikke noget tricky med det eller hvad? ;)

Gider K ikke rigtig tage flasken eller synes du bare det er besværligt at lave? Hvis han ikke rigtig gider flasken, kunne det være han, lige som isabella, synes det kunne være dejligt at drikke af en kop/tud-kop? Isabella gider nemlig ikke tage flasken, så jeg ammer stadig de 2 gange i døgnet og så drikker hun resten af en kop... Ja det er ret svært, at babyen lige pludselig ikke er så afhængig af en mere, jeg tror måske vi holder fast i "aften-putnings-amningen" et stykke tid endnu ;) Også fordi jeg ved ikke hvordan hun ellers skal få sit mælke-behov dækket hvis jeg holder helt op, så meget drikker hun jo heller ikke af en kop endnu (?)

Hov jeg glemte helt at svare dig.. ja du skriver bare hvis du er interesseret i en vare, så skriver i lidt frem og tilbage fx om varens stand og om du evt vil prutte prisen lidt ned. Når i handler er det nemmest at bruge det der hedder "trendssales handel". Jeg har kun haft positive oplevelser med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.