[citat]Heisa Kolding tøser..
Tusind tak for igår, det ar rigtig hyggeligt. Det må vi gøre igen snart.. i kan fint sidde herude næste gang, så de små kan lge lidt mere på gulvet.. Jeg bor jo bare lige et par kilometer uden for Kolding, gennem seest, så det bliver nok lidt mere besværligt for jer som ikk har dyt..
Karoline har det fint (efter omstændighederne)... Da vi kom på skadestuen, sagde hun vi skulle skylle det hele dagen, og have våde klude på. Det er lige der hvor sokke elastikken har siddet. Så 1mm bred og 2cm lang er der rødt og lidt boblet, og så 1½cm2 ned er der en rød plet, men de blæner er sprunget.. Så det er HELDIGVIS ikk så slemt. Troede selv det var hele foden hun havde fået ned over..
Lægen sagde det var godt vi havde reageret så hurtigt for ellers kunne det ha set være ud. SÅ tusind tusind tusind tak for hjælpen.. Havde godt nok lige nogle hårbolde som sku sluges igår.. Sov først kl 1, for kunne ikk tænke på andet.. Følte mig lige som DKs væreste mor igår:'(
Men hun er nu en tapper lille pige.. Mor er så stolt.. Hun græd ikk efter i kørte oppe fra jer.. Der var slet ingen ting og hun grinte i bilen og det hele.. Men hold kæft jeg kan slet ikk komme over det kunne ske. Syntes bare jeg have fjernet alle ting omkring.... puha en forskrækelse vi fik os...
Men endnu en gang tusind tak for hjælpen.....
[/citat]
Anmeld