Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.780 visninger
235 svar
0 synes godt om
30. januar 2008

Kristina V

Heisa Kolding tøser.. Tusind tak for igår, det ar rigtig hyggeligt. Det må vi gøre igen snart.. i kan fint sidde herude næste gang, så de små kan lge lidt mere på gulvet.. Jeg bor jo bare lige et par kilometer uden for Kolding, gennem seest, så det bliver nok lidt mere besværligt for jer som ikk har dyt.. Karoline har det fint (efter omstændighederne)... Da vi kom på skadestuen, sagde hun vi skulle skylle det hele dagen, og have våde klude på. Det er lige der hvor sokke elastikken har siddet. Så 1mm bred og 2cm lang er der rødt og lidt boblet, og så 1½cm2 ned er der en rød plet, men de blæner er sprunget.. Så det er HELDIGVIS ikk så slemt. Troede selv det var hele foden hun havde fået ned over.. Lægen sagde det var godt vi havde reageret så hurtigt for ellers kunne det ha set være ud. SÅ tusind tusind tusind tak for hjælpen.. Havde godt nok lige nogle hårbolde som sku sluges igår.. Sov først kl 1, for kunne ikk tænke på andet.. Følte mig lige som DKs væreste mor igår:'( Men hun er nu en tapper lille pige.. Mor er så stolt.. Hun græd ikk efter i kørte oppe fra jer.. Der var slet ingen ting og hun grinte i bilen og det hele.. Men hold kæft jeg kan slet ikk komme over det kunne ske. Syntes bare jeg have fjernet alle ting omkring.... puha en forskrækelse vi fik os... Men endnu en gang tusind tak for hjælpen.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2008

AnneMette34

Selvtak søde det var skide hyggeligt og i er osse mere velkommen til at komme her næste gang:P

Guuuud hvor jeg bare havde ondt i maven igår da jeg gik og ventede på at høre om hvordan i havde det men godt hun har det godt igen og at det ikke gik så slemt til og at vi var så hurtige...:-o Men du er så absulot INGEN dårlig mor du er en super mor...;) Håber snart vi kan ses igen ....(L)

Knus Anne Mette og Emma ½ år i dag...:D

Anmeld

30. januar 2008

Betina_fra_Als

[citat]Heisa Kolding tøser.. Tusind tak for igår, det ar rigtig hyggeligt. Det må vi gøre igen snart.. i kan fint sidde herude næste gang, så de små kan lge lidt mere på gulvet.. Jeg bor jo bare lige et par kilometer uden for Kolding, gennem seest, så det bliver nok lidt mere besværligt for jer som ikk har dyt.. Karoline har det fint (efter omstændighederne)... Da vi kom på skadestuen, sagde hun vi skulle skylle det hele dagen, og have våde klude på. Det er lige der hvor sokke elastikken har siddet. Så 1mm bred og 2cm lang er der rødt og lidt boblet, og så 1½cm2 ned er der en rød plet, men de blæner er sprunget.. Så det er HELDIGVIS ikk så slemt. Troede selv det var hele foden hun havde fået ned over.. Lægen sagde det var godt vi havde reageret så hurtigt for ellers kunne det ha set være ud. SÅ tusind tusind tusind tak for hjælpen.. Havde godt nok lige nogle hårbolde som sku sluges igår.. Sov først kl 1, for kunne ikk tænke på andet.. Følte mig lige som DKs væreste mor igår:'( Men hun er nu en tapper lille pige.. Mor er så stolt.. Hun græd ikk efter i kørte oppe fra jer.. Der var slet ingen ting og hun grinte i bilen og det hele.. Men hold kæft jeg kan slet ikk komme over det kunne ske. Syntes bare jeg have fjernet alle ting omkring.... puha en forskrækelse vi fik os... Men endnu en gang tusind tak for hjælpen..... [/citat]

Anmeld

30. januar 2008

Betina_fra_Als

Hejza

Kan i hjælpe mig?

Jeg ved ikke hvordan jeg opretter en ny tråd i de forskellige forum. Synes ikke jeg kan finde noget sted, hvor der står nyt indlæg eller noget!!!

knus fra betina.

Anmeld

30. januar 2008

sbs78

Hej Kristina

Hvor der bare dejligt at høre at hun er okay(L) Jeg kan godt forstå hvordan du har haft det, men du er under ingen omstændigheder en dårlig mor(L) Du regerede jo på den helt rigtige måde.

JA det var rigtigt hyggeligt i går, det må vi snart gøre igen:D

Mange knus Sidsel og Freja som bliver 6 mdr i dag 8D

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

Selv tak...:)

havde det også rigtigt skidt igår over det der skete, men ind i mellem sker der uheld og man er ikke en dårlig mor pga det...8D
er glad for at høre at det lille pus har det godt (efter omstændighederne)

og jeps er helt frisk på at finde ud at at mødes igen...
Jessica var så dejligt træt igår da vi kom hjem og faldt i søvn helt uden brok(L)

hvis der er stemning for det har jeg også plads her ved mig...:D men det kan vi jo altid se på;)

knus fra linda og en stadig småsøvnig jessica

Anmeld

30. januar 2008

Kristina V

Så er min hjemmeside åben igen:)

Anmeld

30. januar 2008

Lulle25

Hej Kristina;) Det var rigtig hyggeligt i går, og må lige sige igen igen at du absolut ikke er en dårlig mor, du er bare så omsorgsfuld, og den bedste mor til Karoline:) Havde det også helt skidt over det der skete resten af dagen, men det var godt det ikke var værre, de små fingre kan bare få fat i alt:'( Til jer andre også tak for en hyggelig dag, det må vi gøre om. Vi kan også sagtens være hos os en anden gang... Men synes nu det er nogle super lokaler deroppe.. Og tillykke med ½ års dagen i dag til Freja og Emma:P Kh Louise

Anmeld

30. januar 2008

Tak for sidst allesammen :)
Det synes jeg bestemt også vi skal gøre igen! Jeg synes også det var super fine lokaler, så for min skyld kan vi sagtens mødes der igen.

Anmeld

30. januar 2008

Kristina V

Jamen ska vi så se om vi må låne et lokale igen?? hihi har købt mig en af de der dyne poser idag:) de er på tilbud i kære børn.. Min var sat ned fra 2000 til 1000, og så fik jeg plader med og det hele så det var fedt.. I kære børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.