Hej Tøser.
Så fik jeg overstået den sidste 4 år's fødselsdag. Jeg var godt nok ved at løbe blank for ønsker, men heldigvis fik han nogle rigtig gode gaver. Bla. en gravedims til sandkassen, og en underlig robot dims han er helt vild med :)
Og så har Anna fået tand nr.2 :P Og to gange har hun fået bidt mig i babsen. Avs! >( Nu har jeg så valgt at stoppe med at amme, for 20. gang *G* Men jeg ammede ikke hele dagen i går, og jeg har heller ikke ammet i dag endnu. Men nu er de bare lige så hårde som beton, så jeg er bange for at jeg ikke kan holde den. Nogle gode råd? :'(
Og så bryder jeg lige isen. Jeg ELSKER brugt :D 90% af mit og ungernes tøj er brugt. Knægten arver en god del fra hans 4 fætre. Alt hvad der er plettet, fnuldret og det jeg ikke synes om sortere jeg selvfølgelig fra. Det meste af mit tøj kommer fra min mor, min søster eller veninder. Enten er det sprit nyt, eller kun brugt 1 gang. Og tøj til lillepigen kommer fra genbrugsen eller fra nettet. Jeg køber og sælger mest via QXL, hvor jeg har været helt nede på 18 øre pr. del. Lige nu er jeg ved at lave en hjemmeside, hvor jeg vil smide alt jeg ikke længere skal bruge ind. Og når jeg engang er færdig, så smider jeg linket på nettet.
TrendSales er nyt for mig, og jeg kan ærlig talt slet ikke hitte ud af det. Jeg synes at QXL er noget sjovere, bedre og nemmere. Dog har jeg via TS. lige købt en gåstol til 25 kr. (mit første TS køb) Kunne ski ikke finde en der var billigere, eller piget nok andre steder ;) Jeg synes ikke at den skulle være sort eller blå når hun er en pige, og den jeg købte er hvid. Og så har jeg via TS lige solgt et regnslag til cykelstolen, da der var en som søgte et.
Jeg har aldrig fulgt moden, da jeg altid har gået mine egne veje. Jeg gider bare ikke at ha' det samme som alle andre. Jeg har dog en mistanke om at jeg sætter moden. Hver gang jeg får et nyt flip går der ikke ret lang tid, før det jeg lige har gået med kommer på mode. Virkelig underligt, og lidt irriterende synes jeg. For så må jeg jo igen finde på noget nyt *G* Lige nu går jeg og pønser på at sy noget "net" i siden af et par cowboy bukser. Eller måske lave nogle cowboy bukser med nylonstrømpe i siderne. Jeg tænker at det måske kunne se lidt smart og kinky ud, og samtidig være praktisk i og med de så ville kunne gi' sig. Noget hvid blonde i siderne på et par lyse sommerbukser, ville sikkert også lufte lidt dejligt på de varme dage :P Men jeg frygter bare at det så blir' det næste der kommer på mode, så ved ikke lige om jeg skal gøre det.
Hvad synes i ? (L)
Villa
Anmeld