Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2008

sbs78

:D:D:D:D Anne har også været ude og købe en i dag. Uuha vi har dårlig indflydelse på jer he he(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2008

Mimic

skal også ud og hente en i morgen, ved godt jessi er stor, men hun elsker hendes pose, og den vi har nu er nemlig så irriterende... den er ikke ret tyk... øv...:(

Anmeld

30. januar 2008

Yes yes.. 5 måneders psykisk terror, mobning osv. fra Sidsel bare fodi man ikke havde en pose.. den stakkels dreng blev jo helt holdt udenfor af de andre børn i mødregruppen.. så jeg måtte jo eje en :) Ej gas... Havde egentlig sagt til mig selv, at jeg ville købe den fra bilka når den kom på tilbud igen, men så så jeg tilfældigvis at de havde trille-posen i Kære Børn sat ned fra 1400 til 700 kr så den måtte jeg jo eje!! :D
Er der nogen herinde der har erfaring med den?? Kiggede også på en duni eller hva søren den nu hedder, men der kunne bærepladen kun holde til 9 kg og det vejer vores lille bassemand jo for længst - så det blev trille da den kan holde til 13 kg (ja, det vejer den lille grovæder nok om en måned allerede!!)
Hmm.. der var en gang hvor man tog i storcenteret og lignende og kom hjem med favnen fuld af poser med lækkert tøj, sko, make-up osv - nu synes jeg ligesom bilen altid bare blir fuld af poser fra diverse børnetøjsforretninger osv ;)

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

kender det der med at komme hjem med en masse børnetøj istedet for make-up osv... og tro mig det bliver værere....8D

skal ned og se på den pose i morgen og håber den er lidt bedre end voksi posen... ved godt hun er stor, men hun elsker at putte sig ned i den...(L)

Anmeld

30. januar 2008

Hvor er det du har kig på en henne?? De havde 3 forskellige på tilbud i Kære Børn!
De siger jo at den kan bruges til de er 3 år så Jessi har da stadig 1 1/2 at bruge den i... og så får hun vel også en lillebror eller lillesøster på et tidspunkt der kan bruge den ;) ...Det er ihvertfald min undskyldning hele tiden når jeg igen har fyret flere tusind kroner af på unødvendigt babyudstyr "om et par år kan lillesøster bruge den!!" :P

Anmeld

30. januar 2008

Mimic

det er i kære børn... men ved det ikke helt i nu... synes det er lidt mange penge, men altså voksiposen kan jo sælges igen... der er rift om dem...

og ja hun får helt sikkert en bror eller søster, har faktisk en anelse om at der allerede er gevinst... er gået en uge over tid og havde kvalme igår og idag... så nu må vi jo se...8D

Anmeld

31. januar 2008

Spændende spændende.. ned på apoteket efter en test!! Og så må du jo lige dele nyheden med os herinde :)

Anmeld

31. januar 2008

Mimic

den er købt, men tør ikke teste:$

puha... tror jeg venter til jeg kommer hjem fra skole... skal nok give besked...8D

Anmeld

31. januar 2008

sbs78

iiiii hvor er det spændene(L)

Anmeld

31. januar 2008

Kristina V

uha hvor spændende... Ud at tisse en tår:)
men Giver Anne helt ret i ud når man shopper.. Sku ud at købe tøj til mig selv igår, men ende med to bluser til mig og en masse til karoline.... Men det var bare så sødt det tøj...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.