Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2008

Louise83

Hejsa!

Ja jeg ved så ikke lige hvordan det fungerer det her :$ Det lyder som om i kender hinanden godt, har i alle bare mødtes herinde eller er i en mødregruppe fra sundhedsplejersken som bare snakker sammen herinde eller hvad? :)

Hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2008

Kristina V

To af pigerne går i mødergruppe sammen, to af os har gået i skole samme, tre af os mødes inde på netbaby, og så lavede vi bare et indlæg her hvor alle for kolding kan skrive ind. Vi ska mødes fredag i næste uge hvis du har tid og lyst:I)

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

To af pigerne går i mødergruppe sammen, to af os har gået i skole samme, tre af os mødes inde på netbaby, og så lavede vi bare et indlæg her hvor alle for kolding kan skrive ind. Vi ska mødes fredag i næste uge hvis du har tid og lyst:I)

Ja det kan jeg se, det var jo også det jeg havde tænkt... Hmm, men ved ikke helt, jeg kender jer jo slet ikke :$ Det må jeg lige overveje, det ku nemlig være hyggeligt at mødes med nogen fra egnen, jeg har nemlig droppet min egen lokale MG:)

Anmeld

13. februar 2008

Hej Louise! Det skal du ikke tænke på... vi har kun set hinanden en enkelt gang før... og det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var flere der havde lyst til at mødes med os :) Din profil er lidt sparsom :D ...men kan forstå at du er her fra Kolding? Hvor gammel er din søn/datter?

Ja det kan jeg se, det var jo også det jeg havde tænkt... Hmm, men ved ikke helt, jeg kender jer jo slet ikke :$ Det må jeg lige overveje, det ku nemlig være hyggeligt at mødes med nogen fra egnen, jeg har nemlig droppet min egen lokale MG:)

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Har lige opdateret den, gad ikke til at skrive en masse hvis jeg alligevel ikke gad bruge tid herinde, men i virker jo helt fredelige og søde så nu er der fyldt lidt på:))

Hej Louise! Det skal du ikke tænke på... vi har kun set hinanden en enkelt gang før... og det kunne være rigtig hyggeligt hvis der var flere der havde lyst til at mødes med os :) Din profil er lidt sparsom :D ...men kan forstå at du er her fra Kolding? Hvor gammel er din søn/datter?

Anmeld

13. februar 2008

Kristina V

Det ska du slet ikk tænke på vi har kun mødes en gang. Er også selv hoppet ud ag min MG så trængte lidt til at se andre mødre. Kende kun Anne KG inden.. Sys da du ska hoppe med..

Anmeld

13. februar 2008

Lulle25

Hej Louise Jeg vil lige sige at du er mere end velkommen:) Jeg kendte kun Sidsel fra Netbaby som jeg snakker med endnu, vi mødtes nogen tøser fra netbaby under graviditeten, og mødes stadig 3 af os, den sidste er ikke på denne hjemmeside... Vi kendte ikke hinanden inden overhovedet;) men det gør vi jo så nu, og hygger os sammen;) Men synes da bestemt du skal komme når du ikke har en mødregruppe mere. Hvor gammel er dit Barn? Jeg nyder i hvert fald og have nogen og mødes med, ellers bliver man da helt bims af at gå hjemme alene:-o Kh Louise

Anmeld

13. februar 2008

Vi er ganske fredelige :D Ej Kristian kan godt råbe lidt højt engang imellem!!
Sjovt at dit barn er nogenlunde jævnaldrende med vores!! Kristian er 5 måneder, de 4 andre piger er 6-7 måneder og så er der Lindas datter på 1 1/2 år...

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Okay så :D Jamen så hopper jeg da på, jeg har jo også halvanden uge til at få styr på hvem i er osv. Kan i øvrigt, indtil videre, godt komme næste fredag :) Sjovt jeg sket ikke har set denne side før, det er første gang jeg er herinde.. Ellers er jeg brugt jubii ivrigt og netdoktor men der er ingen kolding-grupper :) Jeg må lige se om jeg også kan fikse et billede så i kan lure :)) Hilsen Louise

Anmeld

13. februar 2008

Kristina V

Det var godt:P Det var smader hygeligt sidst vi mødes. Eller ja indtil som du nok læste at der væltede lidt kogende vand over min datters ben:'( Men som anne skrev så ingen kogende vand i nærheden. (eller bare ingen børn på bordet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.