Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2008

Mimic

er lidt rundt på gulvet... den sagde positiv... 8D
ved slet ikke hvad jeg skal gøre eller hvilket ben jeg skal stå på... har heller ikke sagt det til kæresten endnu...:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2008

Mimic

JUBIIIIIIIIII den er stadig positiv... tog lige en tester mere bare for at være sikker...8D
det er SÅ fedt... er jublende glad...8D

Anmeld

31. januar 2008

Kristina V

Nej tillkykke med det... Det er da godt for jer...:D Tillykke tillyke tillykke....

Anmeld

31. januar 2008

AnneMette34

Weeeeeeeeeeeee Tillykke Tillykke.....:D

Anmeld

31. januar 2008

sbs78

Hej Linda

stort tillykke. det er da bare fedt :D

Hvad sagde kæresten:) ??

Anmeld

31. januar 2008

Mimic

hmm han ved det ikke endnu... vi kom ind på emnet børn og han meldte klart ud at han syntes det var for tidligt at få børn... (spillede dum og spurgte hvad han ville sige hvis jeg ventede mig) så nu er jeg helt i vildrede... og helt nede i kulkælderen:'(

Anmeld

31. januar 2008

sbs78

[citat]hmm han ved det ikke endnu... vi kom ind på emnet børn og han meldte klart ud at han syntes det var for tidligt at få børn... (spillede dum og spurgte hvad han ville sige hvis jeg ventede mig) så nu er jeg helt i vildrede... og helt nede i kulkælderen:'([/citat] Hej Du skal selvfølgelig fortælle ham det. når den lille er kommet i seng, i aften laver du det lidt hyggeligt i stuen, men levende lys mm (L) Han må jo have vist at chancen var der for at du skulle blive gravid, så kan jo ikke blive sur. man er jo to om det;) Håber at det hele går fint. knus sidsel

Anmeld

31. januar 2008

Mimic

jeg vil prøve... hun er lige blevet puttet... skriver lige i morgen hvordan det hele er gået...:)

Anmeld

1. februar 2008

sbs78

Hej Linda
hvordan gik det med kæresten??
er spændt på hvad han sagde ;)

Anmeld

2. februar 2008

Mimic

han blev noget overrasket og bad om lidt tænketid.. så nu får han det og så tager vi den derfra... håber han er med på at beholde den lille spire...:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.