Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2008

sbs78

iiii hvor er du nysgerrig Anne:P men det det kunne nu være lidt sjovt at se ansigtet bag navnet :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2008

Jeg er så nysgerrig :)
Sidsel er du kvinden der sørger for at få ringet til ham den forvirrede gut og får bestilt kvarterhuset?!!
Skal vi ikke oprette en ny tråd som inviterer alle der har lyst? jeg mener, hvis folk gider køre for det skal de da være velkomne :) Jo flere babyer (og selvfølgelig også deres mødre) jo bedre. Hvem ved... måske der også findes små baby drenge derude... synes indtil videre næsten kun vi er stødt på piger.. men hva, så kan han bare vælge og vrage når han blir en stor fræk fyr :D

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Sikke gode i er til at overtale! Så okay da, jeg smider et billede fra barnedåben, så ved i også hvem i skal kigge efter når jeg render forvirret rundt om kvarterhuset og ikke kan finde jer på fredag! :)) Altså hvis i synes vi mangler folk kan jeg prøve at høre den anden "ikke-aktive" kolding gruppe jeg er med i om der er nogen der vil med... Jeg ved at i hvert fald to af dem har dregne :)

Anmeld

13. februar 2008

sbs78

jo lad os lave en ny tråd:)) Jeg er ikke nogen kvinde men en lille pige, som ikke kan finde ud af noget som helst:D:D:D

Anmeld

13. februar 2008

Piv piv... den må du vist længere ud på landet med Sidsel :)

jo lad os lave en ny tråd:)) Jeg er ikke nogen kvinde men en lille pige, som ikke kan finde ud af noget som helst:D:D:D

Anmeld

13. februar 2008

Sikke gode i er til at overtale! Så okay da, jeg smider et billede fra barnedåben, så ved i også hvem i skal kigge efter når jeg render forvirret rundt om kvarterhuset og ikke kan finde jer på fredag! :)) Altså hvis i synes vi mangler folk kan jeg prøve at høre den anden "ikke-aktive" kolding gruppe jeg er med i om der er nogen der vil med... Jeg ved at i hvert fald to af dem har dregne :)

Øv jeg kan ikke se noget billede

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Men er det ik fordi de først skal godkendes af dem som står for siden? Du kan godt se mit profil-billede og de 3 i fotoalbum ikk? For så kommer barnedåbs-billedet nok om et par timer eller i morgen... De andre kom også først efter et par timer :)

Anmeld

13. februar 2008

Okay, ja hva ved jeg!!! Så må jeg væbne mig med tålmodighed :) I mellemtiden kan du sluge alle vores hjemmesider - sådan en er vi vist alle udstyret med - så kan du ihvertfald se hva vi er for nogen størrelser!!

Men er det ik fordi de først skal godkendes af dem som står for siden? Du kan godt se mit profil-billede og de 3 i fotoalbum ikk? For så kommer barnedåbs-billedet nok om et par timer eller i morgen... De andre kom også først efter et par timer :)

Anmeld

13. februar 2008

Louise83

Okay, ja hva ved jeg!!! Så må jeg væbne mig med tålmodighed :) I mellemtiden kan du sluge alle vores hjemmesider - sådan en er vi vist alle udstyret med - så kan du ihvertfald se hva vi er for nogen størrelser!!

Jamen når jeg klikker inde på din kan jeg ikke se den men kan godt se de andres...(?) Og din kristian-mappe er låst... Sikke noget:D

Anmeld

13. februar 2008

Jamen mig og computer er virkelig ikke en god sammensætning!! Men så er mit link her: www.123hjemmeside.dk/vores-fotoalbum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.