Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2008

Louise83

Jamen mig og computer er virkelig ikke en god sammensætning!! Men så er mit link her: www.123hjemmeside.dk/vores-fotoalbum

Sådan! Hvor er han sød din lille kristian (L) Og så kan jeg se i skal giftes igen, hvor dejligt, bare det var mig :))

Nu vil jeg gå i seng, jeg er så heldig at have et meget morgenfriskt barn så her går vi tit tidligt i seng :))

Tak for i dag allesammen, det var hyggeligt at "møde" jer, godt jeg lige faldt over det her sted :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2008

Louise83

Så er der kommet billede på af os :$

Hilsen Louise

Anmeld

17. februar 2008

Louise83

Sikke da tråden er gået død, det er måske ikke lige sådan en i skriver i sådan til dagligt eller hva? ;) Ja nu hvor jeg har kigget på de fine hjemmesider i andre har, så fik jeg da lyst til at vi også skulle have en, så her er adressen www.123hjemmeside.dk/louiseogdanni Den er stadig "under construction" så der er ikke så meget endnu :)

Anmeld

17. februar 2008

Kristina V

hehe det er meget forskelligt.. Vi har haft Karoline passet for første ang en nat over.. Puha det er hårdt på en mor,men det var gået kanon.. Og en gang ska jo være den første.. hihi
Jamen så må man da lige ind at kigge på den.. SMiler...

Anmeld

18. februar 2008

Louise83

Halløjsa

Jeg kom lige til at tænke på om det er meningen at vi sådan skal tage noget spiseligt med på fredag og hvem der kommer? Skulle man få arrangeret noget så? :) Hvordan gjorde i sidst?

Hilsen spørge-jørgen :D

Anmeld

18. februar 2008

sbs78

Hej Louise
sidste gang havde vi lidt med hver. jeg skriver lige på den anden tråd. så far vi sat gang i noget:))

Anmeld

20. februar 2008

Louise83

Hejsa Hvordan går det hos jer allesammen? Her går det fint, vi døjer lige for tiden med noget trøske, jeg har sår på begge mine bryster :'( og har besluttet at trappe ned på amningen... Det har jeg det (for det meste) godt med, selv om det er mega underligt at tænke på at jeg nu snart er totalt "fri" og ikke skal amme min lille pige mere... Jeg har desuden fået noget mere under mine oplysninger her på siden og på hjemmesiden (for de nysgerrige, hi hi). Hilsen Louise :)

Anmeld

20. februar 2008

sbs78

Hej Louise Ja her hjemme er Freja rigtigt godt forkølet, har været ved lægen med hende. Det er lidt hårdt når de har det lidt skidt:'( Men det går bedre med hende nu :) Glæder os meget til at vi alle skal mødes på fredag:D det skal nok blive hyggeligt. knus sidsel

Anmeld

23. februar 2008

Louise83

Hej Tøser!

Tak for i går, det var bare rigtig hyggeligt :) Jeg er da klar på at være med igen næste gang, så skal jeg nok tage barnevognen med, så jeg ikke har en undskyldning for at slippe for oprydningen :D Jeg har i øvrigt "added jer som friends" inde på facebook, så ved i det er mig, he he :P

Kram Louise

Anmeld

27. februar 2008

Louise83

Hej hej :)

Jeg ville bare lige høre jer ad, var der ikke nogle af jer som købte ting inde på Trendsales, og kan fortælle mig hvordan det foregår!? :D

Kram Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.