Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2008

Kristina V

Så må i da bare lige snige en med ind, så kan han da ikk sende sådan en lille nuttet hvalp afsted igen:P
:8D Nu har manden og jeg aftalt vi sælger golfen og køber en større dyt dyt, så det kan jo være vi lige kommet et smut forbi autocentralen:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2008

Lulle25

Ja så må i jo ind og se om han har noget i kan bruge???

Anmeld

4. marts 2008

sbs78

Hej
Tak for i dag det var rigtigt hyggeligt(L)
Freja er først lige faldet i søvn, hun har bare været frisk8D Ved ikke lige hvad
der sker med hende:)

Anmeld

4. marts 2008

Louise83

Hej Tøser

Her går det godt, vi har været i mødregruppe i dag, det var rigtig hyggeligt :)

Tænkte nok at det lød underligt at jer som går til babysvømning har sidste gang i morgen, nu har jeg nemlig fået brev om at der er sket en fejl og vi skal først begynde næste uge, øv øv...

Villa: Ja det var vist mig som skrev om det amme-stop, jeg er ikke helt stoppet, jeg ammer 1 gang i døgnet men er ikke helt tryg ved at holde helt op endnu, da hun ikke vil tage flaske når hun er herhjemme hos mig... Men hun er da ved at være god til at drikke af kop, så når jeg synes hun kan drikke det hun skal have af kop så dropper jeg amningen helt... Det har været dejligt at amme men glæder mig da også til at få "min frihed" tilbage :))

Kram Lulu (H)

Anmeld

5. marts 2008

Øv hvor ærgeligt at vi ikke kom med igår, det lyder til at have været rigtig hyggeligt! Vi kommer heller ikke til babysvømning afslutning idag :(
Kristian har det bare rigtig trælst... snotter helt vildt og har så svært ved at trække vejret. Skriger hver gang vi ligger ham ned og har en frygtelig hoste. Vi skal til læge i eftermiddag og ha set ham i ørene og lyttet på hans lunger.

Anmeld

5. marts 2008

Lulle25

Ja det var super ærgeligt I ikke var med :'( Og god bedring med Kristian:)

Anmeld

5. marts 2008

Lige et lille spørgsmål herfra det sygdomsramte hjem... hvor meget væske skal et barn på 6 måneder minimum have?? En ting er at jeg ikke kan få ham til at spise, men at han ikke vil drikke bekymrer mig virkelig. Tror kun han har fået ca. 300 ml idag - og det sidste var kl 12 :'( Hvor er det bare hårdt at se sin ellers så glade lille dreng være så ulykkelig :'(

Anmeld

5. marts 2008

Lulle25

Hej Anne. Det er jo ret vigtigt han får noget væske når han har feber, men generelt har de jo ikke den store lyst til noget til noget, så tilbyd ham ofte og håb på han drikker lidt så han ikke dehydrere. Du kan også købe nogle svappere til at duppe ham med på munden, så kan det være lysten kommer? god bedring ;)

Anmeld

5. marts 2008

[citat][f][småt]Lulle25 skriver:[/småt][/f] Hej Anne. Det er jo ret vigtigt han får noget væske når han har feber, men generelt har de jo ikke den store lyst til noget til noget, så tilbyd ham ofte og håb på han drikker lidt så han ikke dehydrere. Du kan også købe nogle svappere til at duppe ham med på munden, så kan det være lysten kommer? god bedring ;)[/citat] Hej Louise.. han har ikke feber.. heldigvis. han nægter bare at ta noget som helst.. har prøvet med vand, mælk, vælling, baby æblejuice, kamille the med sukker - både i kop og i flaske - han vil ingenting ta :'( Nu er han endelig faldet til ro i sin seng.. men det vare nok ikke længe, så jeg må hellere også hoppe i seng - det er med at få sovet imens han sover så jeg er klar til endnu en nat med en ulykkelig baby :(

Anmeld

5. marts 2008

Lulle25

Puha lyder ikke sjovt. Bare han tisser så ved du da der er lidt væske i ham.. Sov godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.