Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2008

Lulle25

Regner med at jeg kan komme, men kan jeg lige give endelig besked i morgen? Kan du ikke skríve din adresse i min post?;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

sbs78

Jeg vil også gerne komme når jeg har været ved fotograf. :D:P

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

Hey tøser ska vi sige ved 11 tiden eller hvornår passer jer?? Så har jeg noget brunch slash frokost klar??

Anmeld

3. marts 2008

Hej piger... skal ned og ha spændt elektroder på mig imorgen formiddag :) Og derefter havde jeg en aftale med en veninde, men det ser ud til at set ikke bliver til noget alligevel. Så hvis Kristian har fået det lidt bedre (har feber, er møg snottet og rigtig ked idag) må vi så komme?! :$ Men kan først give endelig besked imorgen. Og har kun lige et par timer ledig for jeg har lovet at løbe fra min far igen igen igen imorgen eftermiddag (fantastisk når man efterhånden kan tæske sin far som er gammel marathon løber!!) Knus Anne, som er totalt pyller mor idag fordi hendes søn er syg for første gang nogensinde :'(

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

Puh lille du var... Jamen du er velkommen..
Vil lige høre... Vi har en stor styg hund. han er ret vil når der kommer nogle, men falder ned efter han lige har hilst på.. Er der nogle af jer som er bange for hunde?? Han er nu rigtig sød, bare lidt vild når der kommer nogle...

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

Annemette er iøvrigt hoppet fra...

Anmeld

3. marts 2008

Lulle25

Hvorfor er hun hoppet fra. Kommer ved 11 tiden ca. skal jeg have noget med? Kh Louise;)

Anmeld

3. marts 2008

sbs78

Hej
Jeg kommer først når jeg har været ved fotograf. Skal være der kl 11
Skal vi havde noget med??

ØV at du ikke kan komme Annmette

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

Jo hun kommer alligevel:) Hun kommer og hjælper med at lave lidt middagsmad:)
Nej bare jeres små dejlige babyer:)
Er det oki med hund eller hvordan ser det ud? Ellers vil jeg nemlig få ham passet:)

Anmeld

3. marts 2008

sbs78

jeg har ikke nogen problemer med hunde:D bare den ikke spiser mig:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.