Hej Tøser.
Så fandt jeg endelig vej herind. Det har vidst også kun taget mig et par dage at prøve og finde rundt her på siden *G*
Anne >>> Tak fordi du skrev i min gæstebog :D Nu er det vel herinde du henviste mig til, eller er der også et andt sted i mødes?
Nå, jeg har ikke lige fået fulgt op på alt det i har skrevet. Er vidst kun nået til side 8, men må altså i seng nu. Jeg ses stadig med min mødregruppe hver mandag, det blev godt nok aflyst i dag hvilket passede mig fint da jeg havde mavepine :S Den første i gruppen er startet på arbejde igen, og den næste starter til maj. Og den sidste til Juni. Og så har min bedre halvdel lige fået lokket mig med i en ny mødregruppe i Vamdrup, som jeg skulle starte i på torsdag. Men det er lige blevet aflyst pga. 2 af dem har fået skoldkopper.
Min knap så lille Anna er den yngste i min første mødregruppe. Hun er 1½ måned yngre end den næst yngste. Og i den nye mødregruppe vil hun så være 1 mdr. ældre end de andre bæbser :) Jow jow, jeg spilder skam ikke tiden *S*
Herinde nåede lige til der, hvor i snakkede om ammestop. Det har jeg vrøvlet om siden jul, men hun er ski ikke nem. Hun har nægtet både sut og flaske lige fra start af, så ikke der var ikke noget at gøre. Men nu er du gået med til en flaske, og jeg er så småt ved at lære hende at drikke af et glas. Jeg ammer kun om morgenen nu, og så lidt hygge hist og pist i løbet af dagen. Men nu skal jeg altså til at stoppe, da hun nu har fået sin første tand. Av av >( Jeg havde nu også selv sagt at 6 mdr. måtte ski være mere end fint, og nu er hun 7 mdr. (L)
Hvornår stoppede i med at amme?
Nå, nu må jeg altså i seng. Føler mig bare som en hængt kat lige nu 8(
i lyder alle sammen bare til at være vidunder skønne :D
Ses, hygge og knus knus fra V.
Anmeld