Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2008

Kristina V

Det var godt:) Vi tager det bare lige roligt når i kommer, han ska lige hilse på folk så falder han ned igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2008

sbs78

mine forælder har to hunde, så vi er vant til hunde:))

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

Har bare aldrig le så mange små børn på besøg, og det er jo ikk alle som er lige vilde med store hunde...

Anmeld

3. marts 2008

Kristian er bange for hunde... han har ikke været i nærheden af en siden vi kom af med vores for nogle måneder siden og da vi så var hjemme ved et vennepar i lørdags som har hund blev han vildt bange og ked af det. Men du skal selvfølgelig ikke få den passet.. han skal selvfølgelig vænne sig til dyr.
Pyha, han har bare været så dybt ulykkelig i aften.. har haft gæster men har stort set ikke lavet andet end at gå rundt med kristian på armene. Stakkels dreng, sårn har han aldrig været før. Nu er jeg spændt på at se hvordan natten går og hvordan han har det imorgen.
Hvis vi kommer hva tid er det så?

Anmeld

4. marts 2008

Villa

Hej Tøser.

Så fandt jeg endelig vej herind. Det har vidst også kun taget mig et par dage at prøve og finde rundt her på siden *G*

Anne >>> Tak fordi du skrev i min gæstebog :D Nu er det vel herinde du henviste mig til, eller er der også et andt sted i mødes?

Nå, jeg har ikke lige fået fulgt op på alt det i har skrevet. Er vidst kun nået til side 8, men må altså i seng nu. Jeg ses stadig med min mødregruppe hver mandag, det blev godt nok aflyst i dag hvilket passede mig fint da jeg havde mavepine :S Den første i gruppen er startet på arbejde igen, og den næste starter til maj. Og den sidste til Juni. Og så har min bedre halvdel lige fået lokket mig med i en ny mødregruppe i Vamdrup, som jeg skulle starte i på torsdag. Men det er lige blevet aflyst pga. 2 af dem har fået skoldkopper.

Min knap så lille Anna er den yngste i min første mødregruppe. Hun er 1½ måned yngre end den næst yngste. Og i den nye mødregruppe vil hun så være 1 mdr. ældre end de andre bæbser :) Jow jow, jeg spilder skam ikke tiden *S*

Herinde nåede lige til der, hvor i snakkede om ammestop. Det har jeg vrøvlet om siden jul, men hun er ski ikke nem. Hun har nægtet både sut og flaske lige fra start af, så ikke der var ikke noget at gøre. Men nu er du gået med til en flaske, og jeg er så småt ved at lære hende at drikke af et glas. Jeg ammer kun om morgenen nu, og så lidt hygge hist og pist i løbet af dagen. Men nu skal jeg altså til at stoppe, da hun nu har fået sin første tand. Av av >( Jeg havde nu også selv sagt at 6 mdr. måtte ski være mere end fint, og nu er hun 7 mdr. (L)

Hvornår stoppede i med at amme?

Nå, nu må jeg altså i seng. Føler mig bare som en hængt kat lige nu 8(

i lyder alle sammen bare til at være vidunder skønne :D

Ses, hygge og knus knus fra V.

Anmeld

4. marts 2008

Godmorgen... eller hvad det nu er.. jeg har kun sovet fra kl tolv til to. Kristian har det bare rigtig dårligt og har skreget lige siden kl to i nat indtil for fem minutter siden hvor jeg endelig fik ham til at sove.. stakkels lille mand :'( Så jeg blir nødt til at aflyse idag... trænger til at sove og kristian trænger vist til lidt fred og ro. Ha en rigtig hyggelig dag... Ps. Sidsel - det passer mig fint med mandag formiddag. Villa - hyggeligt at du fandt vej herind.. jeg svarer på dit indlæg når jeg kan holde mine øjne åbne igen.. Nat nat..

Anmeld

4. marts 2008

Lulle25

Hejså alle sammen :) Vi kan godt lide dyr så det skulle ikke være noget problem. Vi har en kat Mathilde er meget interesseret i så mon ikke hun også er det i hunde? Øv Anne men god bedring med Kristian:'( Villa velkommen, hyggeligt du kunne være her. Til dit spørgsmål om amning ammer jeg endnu, rimelig meget... Glæder mig til at se jer igen og ærgerligt du ikke kan komme Louise 83. Nu vil vi tage ned og træne kh louise og mathilde

Anmeld

4. marts 2008

sbs78

- skriver:

Skal man være fra kolding for at deltage her?

Hej
Her er alle velkommen (H)
Det er altid hyggeligt med nye ansigter:)

Anmeld

4. marts 2008

Kristina V

-- Jamen du er da velkommen:D

Anne- Hvordan går det med den lille patient??

Jer andre;)- Tusind tak for :idag, det var rigtig hygelig. Har lige været ude med Line så nu sover hun skønt. Hunden er også faldet om efter al den tøse snak:P

Sidsel- Messenger navn:)

Anmeld

4. marts 2008

Lulle25

Ja her er alle da velkommen (H) Og Kristina selv tak, super initiativ, og hvor er hun bare en kravlebasse hende lille Line :) Har allerede sagt til Palle at vi skal have en hund, men trods der er 3 mod 1 er han ikke med på ideen:'( Det lader da til at Mathilde er ligeså vild med dyr som storesøster og mor er ;) Anne håber du har fået sovet lidt og lillemanden ligeså:S Kh Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.