Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2008

Kristina V

8D8D8D8D libe var vågen 1 gang i nat og der avde hun fået spaket sin sut ned i fodenden... hun fik først en flaske kl 06 os sov yil 078D8D8D8D

længe leve vælling...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2008

Lulle25

Tillykke tillykke. Mathilde har også kun været vågen en gang i nat og fik bryst. Dejligt ;)

Anmeld

8. marts 2008

Kristina V

Lulle25 skriver:

Tillykke tillykke. Mathilde har også kun været vågen en gang i nat og fik bryst. Dejligt ;)

Man er jo helt frisk:)
Puha kan huske jeg hadede natten da jeg ammede... Det med at vågne og så sku amme, til sidst lagde jeg mig ned så lå hun siden af...
Hva så, var manden +o(??

Anmeld

8. marts 2008

Lulle25

Ej manden blev ikke sur, bare lettere irriteret :P Pigerne skal jo følge moden ikke???
Måske jeg er lidt skadet, men det er der vist andre fra kolding og omegn der er, nævner ingen navne :$ Har I været ude og kigge på bil?

Anmeld

8. marts 2008

Louise83

Hej Tøser

Kristina: Hvor lækkert at du har fået sovet, det gir da bare lige lidt overskud hva :D

Anne: Dejligt i er ved at være friske!!

Lullu: Hehe, ja det kender jeg godt, jeg har vist fået købe-stop, og jeg køber ikke engang særlig meget :$ Var lige et smut i Fandus i dag efter strømpebukser (som passer til en kjole jeg vist kom til at bestille på nettet,) og få fandt jeg jo lige en spisesmæk som hun da måtte have :)) Noget skal man jo lave når man er på barsel :D

Har været nede og svømme i dag, helt palle, det var nu dejligt :)
Vi har da stadig en "date" på mandag ikke??

Kram Louise

Anmeld

8. marts 2008

Lulle25

Hej Louise ... Ja mandag i næste uge ikke??? Er der for øvrigt nogen der har bestilt lokaler?
Ja Palle har lige været nede i byen med Cecilie og hun havde så taget ham med i Frølich, de kom hjem med 2 par levis bukser til hende ;) Totalt griner

Anmeld

8. marts 2008

Kristina V

http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/Renaul t-Megane-II-2,0-Dynamique-Sport-st.car-5d_ID226602 498.htm

mors nye automobil, køre i time 100 mil.. dyt dyt dyt dyt.... :D:D:D:D

Ja det må man sige Lulle:) Hva ska vi stadig shoppe Tirsdag, eller heder den Kristina shoppe, for dt lyder da til, i har fået spenderet lidt penge i to.. hihi

Anmeld

8. marts 2008

sbs78

Hej Dejlige piger(L)

iiii hvor jeg har savnet jer(H)

Skriver kun lige for en kort bemærkning, for jeg er ved at læse lektier, eller hvad det nu hedder:P I kan tro det er vildt spændene, men også hårdt. Vi bliver fyndt med info, og det kører bare slag i slag. har lavet mine første negle i dag og de blev sådan okay, men skal godt nok også træne meget endnu. så jeg skal nok bruge nogle modeller:D:D:D:D
´Nå vil smutte igen, bøgerne kalder:)):))

Anmeld

8. marts 2008

Kristina V

Heaj dejlige Sidsel8D

Jamen en bide negle bider? Så er jeg frisk... hehe..
Når det også kun er på en weekend så er det vel rigtig meget og få ind... Og så når man lige har holdet lidt pit med info de sidste måneder... Puha var...

Anmeld

9. marts 2008

Lulle25

Hej Kristina, kunne vi evt sige onsdag i stedet for tirsdag, der skal min store pige nemlig til fødselsdag og så skal jeg jo ikke skynde mig sådan hjem efter hende. Men ja mangler faktisk nattøj til den bitte ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.