[citat][f][småt]Kristina V skriver:[/småt][/f]
Ja tror os man altid vil samligne lidt..
>( Line var opppe at få mad igen kl. 02.30.. Me har tænkt en del på, Daniel SNORKER, eller trækker vejret VIRKELIG hæjt, som han nok vil kalde det, så mon det forstyrre hendes søvn!?! Og sover nemlig lidt urolig, og tænker hun giver op til sidst og bare vil ha noget at spise.. Prøver i hvert fald at flytte sengen ud i værelset i nat, så må vi se om det hjælper, for sys det er lidt tosset at vække hende kl 23 for at give hende en flaske som der blier forslået på min anden tråd.. Prøver.. Ret spændt på om jeg får sovet:'([/citat]
Det tror jeg du har ret i! De fleste børn over 6 mdr kan klare sig om natten uden mad, hos os spiste isabella 1 gang om natten i rigtig lang tid, men da jeg så fik de der sår, tænkte jeg at nu ville jeg sgu tage kampen op og stoppe den nat-amning, så når hun vågnede der ved 3-tiden og ville have babs, så fik hun bare en tår vand. Jeg ventede bare på at hun flippede fuldstændig ud over ikke at få nat-mad, men der har ikke været noget... Hun får ingenting om natten nu, for hun vågner sjældent helt op 8D
Hvis du bare prøver at give hende lidt vand, så finder hun hurtigt ud af, at det der med at spise om natten er røv-sygt og så gider hun nok ikke det og sover i stedet ;)
Isabella sov også så uroligt indtil hun flyttede ind på sit eget værelse, man vækker jo hinanden hele tiden :)
Ved ikke hvad der står i din anden trå, men håber da ikke det hele er gentagelser :D
Kram Louise
Anmeld