Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2008

Kristina V

Hei Anne.
Puha det så hårdt ud igår!
Håber det går lidt bedre med ham.. Vi lærte at hun sku ha våde bleer hvergang, så viste man der var væske i hende, så som louise hun siger, bare han tisser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2008

Louise83

[citat][f][småt]Anne KG skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Lulle25 skriver:[/småt][/f] Hej Anne. Det er jo ret vigtigt han får noget væske når han har feber, men generelt har de jo ikke den store lyst til noget til noget, så tilbyd ham ofte og håb på han drikker lidt så han ikke dehydrere. Du kan også købe nogle svappere til at duppe ham med på munden, så kan det være lysten kommer? god bedring ;)[/citat] Hej Louise.. han har ikke feber.. heldigvis. han nægter bare at ta noget som helst.. har prøvet med vand, mælk, vælling, baby æblejuice, kamille the med sukker - både i kop og i flaske - han vil ingenting ta :'( Nu er han endelig faldet til ro i sin seng.. men det vare nok ikke længe, så jeg må hellere også hoppe i seng - det er med at få sovet imens han sover så jeg er klar til endnu en nat med en ulykkelig baby :([/citat] Øv hvor hårdt med en syg baby (H) Så kommer man virkelig til at værdsætte at man til hverdag har en sød og glad baby :) Håber han snart får det bedre! Kram Louise

Anmeld

6. marts 2008

Kristina V

8D8D8D KAroline var så lige oppe at stå på sine knæ(L) Hun var kravlet hen til tvet, og der ved siden af står kurven med blade. Så kunne jeg høre hun begynde at rive i bladene så ville lige få hende væk derfra, så stod trollen sku på knæene, og holde med den ene hånd på kurven(L)8D(L) Total yndligs datter.. Om dagen.... Smiler....

Anmeld

6. marts 2008

Louise83

Kristina V skriver:

8D8D8D KAroline var så lige oppe at stå på sine knæ(L) Hun var kravlet hen til tvet, og der ved siden af står kurven med blade. Så kunne jeg høre hun begynde at rive i bladene så ville lige få hende væk derfra, så stod trollen sku på knæene, og holde med den ene hånd på kurven(L)8D(L) Total yndligs datter.. Om dagen.... Smiler....

Vildt nok, sikke da hun blir hurtigt dygtig hva 8D Tak for din besked på voes hjemmeside, hvornår i så jeres nye bil? For det er da næsten ikke til at holde ud at sidde ude på bøh-landet uden en dyt hva, sådan har jeg det i hvert fald :))

Anmeld

6. marts 2008

Kristina V

Nemlig... Tjah det jo lige det.. Vi er kan kk lige helt bestemme hvilken du dyt dyt det ska være... Valget er mellem 2 forskellige skodaer og en picaso indtil videre... what to do what to do.... Hader når man ska vælge.. Men jo det er pænt kedeligt at være burret inde herude...
Ja sys os det går alt for hurtigt.. men med det samme hun så mig tiltede hun også, så tror måske det var heldigt hun stod der.. MEn nu må vi se om hun gør det igen.. Stolt er man da lidt alligevel(L)

Anmeld

6. marts 2008

Lulle25

Ja det er da super flot, tror da ikke det er tilfældigt, hun finder ud af hvad hun kan og prøver kræfter med det:) og du skal være stolt du er jo hendes mor. Min store pige Cecilie var også super hurtig til alt hvad der hedder gå, kravle, sidde osv. Men lillesøster derimod... Hmmm hun vil ikke rigtig kravle, selvom jeg øver hver dag med at stille hende på hænder og knæ altså i håb om hun finder fidusen ;) Og ved godt man ikke må sammenligne ungerne, men det er jo klart at man gør det lidt ;)
Kh Louise

Anmeld

6. marts 2008

Kristina V

Ja tror os man altid vil samligne lidt.. >( Line var opppe at få mad igen kl. 02.30.. Me har tænkt en del på, Daniel SNORKER, eller trækker vejret VIRKELIG hæjt, som han nok vil kalde det, så mon det forstyrre hendes søvn!?! Og sover nemlig lidt urolig, og tænker hun giver op til sidst og bare vil ha noget at spise.. Prøver i hvert fald at flytte sengen ud i værelset i nat, så må vi se om det hjælper, for sys det er lidt tosset at vække hende kl 23 for at give hende en flaske som der blier forslået på min anden tråd.. Prøver.. Ret spændt på om jeg får sovet:'(

Anmeld

6. marts 2008

Louise83

[citat][f][småt]Kristina V skriver:[/småt][/f] Ja tror os man altid vil samligne lidt.. >( Line var opppe at få mad igen kl. 02.30.. Me har tænkt en del på, Daniel SNORKER, eller trækker vejret VIRKELIG hæjt, som han nok vil kalde det, så mon det forstyrre hendes søvn!?! Og sover nemlig lidt urolig, og tænker hun giver op til sidst og bare vil ha noget at spise.. Prøver i hvert fald at flytte sengen ud i værelset i nat, så må vi se om det hjælper, for sys det er lidt tosset at vække hende kl 23 for at give hende en flaske som der blier forslået på min anden tråd.. Prøver.. Ret spændt på om jeg får sovet:'([/citat] Det tror jeg du har ret i! De fleste børn over 6 mdr kan klare sig om natten uden mad, hos os spiste isabella 1 gang om natten i rigtig lang tid, men da jeg så fik de der sår, tænkte jeg at nu ville jeg sgu tage kampen op og stoppe den nat-amning, så når hun vågnede der ved 3-tiden og ville have babs, så fik hun bare en tår vand. Jeg ventede bare på at hun flippede fuldstændig ud over ikke at få nat-mad, men der har ikke været noget... Hun får ingenting om natten nu, for hun vågner sjældent helt op 8D Hvis du bare prøver at give hende lidt vand, så finder hun hurtigt ud af, at det der med at spise om natten er røv-sygt og så gider hun nok ikke det og sover i stedet ;) Isabella sov også så uroligt indtil hun flyttede ind på sit eget værelse, man vækker jo hinanden hele tiden :) Ved ikke hvad der står i din anden trå, men håber da ikke det hele er gentagelser :D Kram Louise

Anmeld

6. marts 2008

Kristina V

Der blev forslået en masse ting. Den ligger under -Gode råd-..
Jeg har prøvet med vandet og det var absolut ikk et hit, hun blev mere gal, og prøvede så igen igår.. Er startet på rugbrød idag, så må vi se om det er mere mætende. Men bare indtil nu har hun spist 450 ml mme idag. Det er så os 100-200 mere end normalt, men hunfik så ikk så voldsomt meget morgenmad, derfor en flaske.. Men har simpelthem skrevet ned på tavlen hva og klokkeslet hverdag.. I fordi hun har en total planlagt skema men så ka jeg lige selv følge med..

Anmeld

7. marts 2008

sbs78

Godmorgen tøser

Nå her lige om lidt vil jeg tage til vejle og starte på min negle uddanelse. Jeg glæder
mig helt vildt8D Men det bliver også lidt mærkeligt, for jeg er næsten ikke hjemme de
3 næste dage:S farmand skal være hjemme ved ungerne, men på den anden side
har han også godt af at prøve det:P

Kan i nu hygge jer, kigger nok ind i aften når jeg kommer hjem(L)

Knus sidsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.