Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2008

sbs78

Mandag i uge 12 er okay med mig:) Og Laura kommer også med da hun har fri fra bh:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2008

Kristina V

Ja det kunne da være rigtig hyggeligt.. Vil smader godt møde jeres ældste.. Jeg er også frisk der:D :DVi har været ude at sætte vores flet hegn op igen.. det var blæst ned igår8( tænk hvis det havde remt en:'(

Anmeld

2. marts 2008

Indtil videre er vi også ledige mandag i uge 12...
Nu vil jeg kæmpe mig hjem til mine forældre i den vildeste blæst.. hvad gør man ikke for lidt motion!

Anmeld

2. marts 2008

Louise83

Jeg kan også mandag i uge 12 :D

Anmeld

2. marts 2008

sbs78

Hej Tøser
Jamen er det så ikke bare mandag i uge 12 vi mødes??

Anmeld

3. marts 2008

Lulle25

Ja lad os da sige mandag uge 12, hvem bestiller lokalet?

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

:@ Tror desvværre jeg bliver nød til at aflyse imogen:'( Vi har ikk fået købt os en bil mere, så sidder lidt fast herude.. Havde håbet jeg kunne lokke me mion far, men han er taget til sverige:S

Anmeld

3. marts 2008

AnneMette34

[citat][f][småt]Kristina V skriver:[/småt][/f] :@ Tror desvværre jeg bliver nød til at aflyse imogen:'( Vi har ikk fået købt os en bil mere, så sidder lidt fast herude.. Havde håbet jeg kunne lokke me mion far, men han er taget til sverige:S[/citat] Øv øv havde lige glædet mig...:'(

Anmeld

3. marts 2008

Kristina V

I er mere end velkommende herude:P det tager 7 min fra Kolding af.. det kræver bare en dyyytttt....

Anmeld

3. marts 2008

AnneMette34

Kristina V skriver:

I er mere end velkommende herude:P det tager 7 min fra Kolding af.. det kræver bare en dyyytttt....

Har dyt så kan godt komme...:D kan du ikke tilføje mig på msn hvis du har det min er annemette100@hotmail.com så kan vi aftale nærmere..:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.