Kolding tøser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Lulle25

Held og lykke med neglekurset ;) Håber du bliver rigtig dygtig:)
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Hej Sidsel.. god fornøjelse i weekenden! Pyh, idag har kristian det heldigvis lidt bedre... stadig langt fra godt men lidt bedre. Fik et ordentlig skud panodil og en omgang astma medicin (lægens ordre!!!) til nat, det tror jeg hjalp for endelig ku han finde ro og få sovet lidt. Hulk hulk hvor er det bare ikke sjovt med en syg søn :'( Skulle også ha haft sundhedsplejerske idag, gæster i aften og igen imorgen men det har vi aflyst... tror bare bassemanden har brug for lidt ro. kristina, tak for din besked i min gæstebog... ja der var også lige modvind da du så os ;) Den strækning op ad tøndervej er altid streng at løbe. - Hvordan har Line sovet i nat? Kristian havde jo også en periode hvor han pludselig begyndte at sove - men så snart vi begyndte på skemad + vælling sov han igen 11-12 timer hver nat uden at vågne en eneste gang. Så mit råd vil nok også være at få så meget i hende i løbet af dagen som muligt... synes dog, som en foreslår, at havregrød til nat er lige rigeligt.. hun skal jo heller ikke vågne om natten og ha totalt ondt i maven fordi hun skal kæmpe for at fordøje grøden! Nu har jeg ikke lige haft overskud til at læse alt igennem, men fik I købt bil ved Louises mand?! Knus fra anne som sidder og sveder ned i tastaturet efter en dejlig morgen løbetur ;)

Anmeld

7. marts 2008

Kristina V

Det var da godt det går den rigtig vej med lille mand.. Menhvorfor astma medicin? Kan han ikk få luft eller?? Nej hun sov af H...... til.. Hun vågnede igen kl 02.00 for at ville spise, men gav hede kun vand som hun ikk vil have.. så hun græd i en ½ time, og øffede li en ½ timer efter>( Hun kom jo ind til sig selv for første gang, og er begyndt med at hun ikk må komme op, (selvfølgelig vedmindre hun er syg, tænder, eller lign.) men ikk op bare for at komme ind at putte, så det var lidt svært at trøste hende i sengen.. Men det var os mere græden som - øv mor du er dum..- ingen tårer.. Men stadig 'v når de små bliver kede af det... Men vi var ikk oppe at give sut.. Det klarede hun fint selv.. Nope vi har ikk fået købt bil endnu.. VI har kigge på to skodaer, og en picasso.. Men lige nu er det picassoen vi har i hovedet.. Men nu må vi se.. Den er bare så praktisk for sæderne kan tages ud, og så kan line sidde bag i, Zuma i et bur, + banevogn og bagage uden nogen problemer, og vi var rigtig glade for den idste picasso vi havde så, tænker det bliver den.. Nu ska vi lige se hva den kan presse ned i jo 8D

Anmeld

7. marts 2008

Kristina V

Mit Dankort har en høne at plukke med Lulle og Sidsel... Trendales er jo til at blive bidt af..

Anmeld

7. marts 2008

Lulle25

Hej Anne sikke en tur i er igennem hos jer (H) sender lige et kram herfra for det trænger I da vist til :'( Og ups fik aldrig sagt tillykke forleden da lille mande fyldte ½ år:$ Sorry men tillykke med ham. Og Kristina havde jo sagt, det er vanedannende at sidde på ts:$ Og puha det kan blive dyrt +o( Traels det ikke gik med Line i eget værelse, Mathilde var også vågen 2 gange i nat og kom først i seng kl 22 skulle have mad kl 02 og igen kl 5, så i dag laver jeg rapport af hendes rytme. Hun startede på rugbrøds hapsere igår og har fået det igen i dag (ikke noget hit) så suplerede med grød. Øv øv vi var ved fotograf i dag og Mathilde [u][/u]Vil bare ikke smile til hende dernede[u][/u] Ved ikke, om det er det mørke rum hun er i, men smile vil hun ikke den bølle:'( Nå vi håber alligevel på at billedet blev godt, hun sad i en kuffert og den synes hun var meget interessant og gad hverken kigge på mig eller fotografen >( den bølle Nå god weekend allesammen, sniger mig nok herind senere? Kh Louise

Anmeld

7. marts 2008

Kristina V

Dyrt i hverfald Ja... puha....
Vi startede også på hapser igår.. Line elsker dem.. Hun bliver ved med at gribe ud selvom munden er proppet.. Et rigtig lille madøre ( nok mors gener:S)
Har bare nogle rigtig of dage.. Daniels bror sku bruge bilen, så den fik jeg ik8( Dumme ham!!

Anmeld

7. marts 2008

Hvad køber i gennem TS?! Mærke tøj til ungerne eller?? Jeg har solgt en del derinde... mit ventetøj osv.. men har kun købt noget to gange.. en "Slim n lift" som kunne holde hængemaven lidt ind da jeg lige havde født (men har kun haft den på en enkelt gang.. for satan hvor gjorde den ondt!!) og så nogle hår produkter fra sebastian! Tak for fødselsdagshilsnen... og så var han bare syg :'( Ja han fik ordineret noget astma medicin pga vejrtrækningsbesvær. Træls at Line ikke vil sove om natten... men jeg er sikker på, at hvis I i et par nætter ikke tager hende op, men kun trøster hende i sengen og så ellers ikke giver andet end vand så finder hun hurtigt ud af, at der ikke skal spises om natten. Det er jo blevet en vane for hende! Spændende med bilen.. jeg er glad for at vi igen har to biler.. for søren hvor var det træls i den måned uden.. tænk at der er folk der klarer sig helt uden bil!! Hmm.. man bliver hurtig forvent!!

Anmeld

7. marts 2008

Lulle25

Hej igen... På ts har jeg købt en bæresele, en dragt fra katvig (fortrød købet) og købte en fra ny i lyserød. Så har je købt mit fine katvig voksi betræk, nogle savlesmække som der er en der syer. Og en legehund som er super skøn;) Jeg gider ikke købe brugt tøj derinde mere vil hellere have det fra nyt af fordi man kan sgu ikke undgå at se det har været brugt... Kommer lige nede fra Frølich :$ Kom til at spændere en mindre formue til pigerne. Mathilde fik den fedeste forårs anorak fra minature i den dejligste farve lyserød med lilla kant i strik. Hun fik de fedeste overalls fra Krista Lynggaard med et peacetegn bagpå:) og en katvig body lyserød stribet + strømper. Ville hellere have købt en fra Hollys gul lilla, men det ville storsøster ikke have :'( For den havde hun lige fået i bluse, hun fik den fedeste Gro forårs sommerjakke og et tørklæde fra rosamunde (L) Tror I min mand blive sur når han kommer hjem +o( Tror i hvert fald jeg skal skrue charmen op for ikke at få den største skideballe ;) Han synes simpelthen jeg er så dum :$ Kh Louise der allerede har røde øre over alt det hun har spænderet i dag...

Anmeld

7. marts 2008

Puha Louise, ja hvis du var min kone så fik du godt nok klippet dankortet. Jeg har været ved at pakke alt kristians tøj ned... 3 store flyttekasser er der.. det er jo fuldstændig latterligt hvad vi har brugt af penge. men han er også gået fra størrelse 50 til 80/86 på 6 måneder.. det er lige en størrelse i måneden.. så er det altså meget hvis man har for 1000 kr eller mere i hver størrelse.. så meget køber jeg ikke engang tøj for ;)

Anmeld

7. marts 2008

Kristina V

hehe hele stuen er os bare fyldt med tøj her, er os igang med flytte kasserne.. Det er jo faktisk ret voldsomt...
Jeg er heller ikk til det brugte tøj.. Ved ikk om det er zippet, men kunne heller ikk selv finde på at købe brugt tøj til mig selv.. Men der er alligevel en del nyt derinde.. Har købt molo bodyer. Det går helt sport i det..
Uha der er vist røget en del penge dernede.. Så han grøn ud da han kom hjem...?? Kender det alt for godt med at ma bare må eje det, men efter så8( fordi man lige tænker over de penge man har bugt.

Til aften har vi puttet line hvor hun fik en flaske vælling inden.. Så x finger tøser.. Håber på søvn. Mor sk passe hende imorgen formiddag, for vi ska ud at kigge på dyt dyt dyt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.