Da jeg skulle have nummer 2 havde jeg gået alene rundt her hjemme, i måske 20 minutter tror jeg, fordi kæresten var i dagpleje med den store....
Da han kommer hjem, er jeg lige stået ud af badet og vader rundt for at gå en ve af mig... Lige efter den ve er "overstået" (har de vildeste mellem-veer smerter) gik vandet, og jeg blev bare eddikesur, mens kæresten bukker sig, kigger mellem mine ben (jeg står op) og siger "nåh der gik vandet også" - grrr som om jeg ikke var klar over det spadser...
Nåh men efter samtale med fødegangen er der jo ikke andet for end at tage afsted for at føde...
Jeg skal jo have tøj på, men jeg kan vitterligt ingen ting selv, kan kun lige gå frem og tilbage og rundt om mig selv, så kærestem må give mig tøj på.....
Jeg får bukser på, og en T-shirt, mens jeg får T-shirten på kan jeg mærke en ve under opsejling, og det går stærkt... Jeg siger ikke noget, og kæreste går igang med at give mig strømper på, og mens han sidder dernede på gulvet, og jeg på brudekisten, rækker jeg bare armene ud i luften og giver mig til at råbe " OP OP OP OP OP"
heldigvis fattede han det, slap mine fødder, og hev mig op at stå hehehe...
Anmeld