Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Mi

Da min mor skulle føde mig, ringede min far som var landmand, til fødegangen og bad om at tale med vagthavende dyrelæge. Han var temmelig forvirret

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Ranarupta

Den sidste JM under fødslen havde en JM-stud med, der ikke talte synderligt godt dansk.
Hun stiller sig ved siden af mig med et apparat og siger meget glad, at hun lige skal tage min temperatur.
Jeg kigger forfærdet på hende og udbryder: Ikke med den der!
(Hun stod med en blodtryksmåler...)

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan overhovedet ikke huske det selv, men under vores  hjemmefødsel  så sagde min helt hippieagtige jordmoder, ifølge min mor, gentagne gange "træææææk vejret ind.... og pust uuuud gennem skeden! Trææææææk vejret ind.... og pust uuuud gennem skeden"

Anmeld

2. november 2010

Moderator

MarianneSonne skriver:

Da min mor skulle føde mig, ringede min far som var landmand, til fødegangen og bad om at tale med vagthavende dyrelæge. Han var temmelig forvirret

Marianne

www.stjerneleg.dk

Nåååårrr farmand!!!

Anmeld

2. november 2010

Malene84

Rosa skriver:

Jeg kan overhovedet ikke huske det selv, men under vores  hjemmefødsel  så sagde min helt hippieagtige jordmoder, ifølge min mor, gentagne gange "træææææk vejret ind.... og pust uuuud gennem skeden! Trææææææk vejret ind.... og pust uuuud gennem skeden"

SKRIGER AF GRIN

Anmeld

2. november 2010

TbCp

Rosa skriver:

Anmeld

2. november 2010

N&J

Haha.. den er stadig vældig underholdende denne tråd

Anmeld

2. november 2010

Ranarupta

Rosa skriver:

Haha, gad godt se hende puste en ballon op!

Anmeld

2. november 2010

Malene84

Jeg kan intet huske fra min fødsel, men kæresten fortæller... at da jeg havde født Tristan og skulle igang igen for at få Villads ud - skreg at jeg ikke gad have flere børn, og at de bare kunne lade ham blive deroppe (WTF). Heldigvis kom lille Villads da også ud. Men kaldte ham møgunge og alt mulig andet grimt i de 15. min det tog for ham at komme ud.

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Malene84 skriver:

SKRIGER AF GRIN

Ja er det ikke bare herligt og tosset sagt??? Jeg grinede også så stingene nev da min mor fortalte mig det og hun var helt vildt overrasket over at jeg ikke kunne huske det, for hun havde sagt det så mange gange at min  mor til sidst blev nervøs for om jeg ville blive rigtig irriteret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.