Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Bavianis skriver:

Haha en sjov tråd!

Jeg har en mega sjov historie - ikke min egen, men anyways.

Min veninde har født, og jordemoderen er ved at sy hende (hun er revnet en del...). Min venindes mand kommer hen til jordemoderen, og siger - som alle belastende mænd jo synes er morsomt - "om hun ikke lige kan lave et par ekstra sting nu hvor hun er igang, høhø!"

Jordemoderen stopper sit arbejde, kigger på manden og siger "Du har måske en meget lille pik???"

hahahahahaha

hahahahahaha

hahahahahaha

hahahahahaha

Den var da for feeeeed.. eeeej   af grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Ranarupta skriver:

Den sidste JM under fødslen havde en JM-stud med, der ikke talte synderligt godt dansk.
Hun stiller sig ved siden af mig med et apparat og siger meget glad, at hun lige skal tage min temperatur.
Jeg kigger forfærdet på hende og udbryder: Ikke med den der!
(Hun stod med en blodtryksmåler...)

heheheheeh

hehehehe

den var også rigtig god

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Haha en sjov tråd!

Min veninde har født, og jordemoderen er ved at sy hende (hun er revnet en del...). Min venindes mand kommer hen til jordemoderen, og siger - som alle belastende mænd jo synes er morsomt - "om hun ikke lige kan lave et par ekstra sting nu hvor hun er igang, høhø!"

Jordemoderen stopper sit arbejde, kigger på manden og siger "Du har måske en meget lille pik???"

HAAAHAHAHAHAHAAA!!!! LUUUV IT!!!

Anmeld

2. november 2010

Tropez

lillespurv20 skriver:

da jeg fik presse veer skulle jeg hele tiden have både kæresten og jordmoderstuderende i hånden ellers kunne jeg bare ikke presse men på et tidspunkt forlade jordmoderstuderende min hånd og da den næste presseve melder begynder jeg bare og ligge og råbe: POTE, POTE, POTE! og så måtte kæresten oversætte at det altså var en hånd jeg ville have

Skriger lige af grin over dit indlæg det er ski mega sjovt, de må ha grint sig selv halvt ihjel

Anmeld

2. november 2010

BetonSlotsPrinsesserne

BetinaMikkel skriver:

Nu er jeg nysgerrig :-) og det har intet med tråden at gøre, men syntes jeg har set de fleste afsnit af de unge mødre, men er altså ked af at sige det, men kan ikke huske dig? Var du ikke med i mange afsnit? Håber du kan bare over med mig :-)

Smiler, ka godt forstå du ikk kan huske mig. Der emeste offentlige jeg har optrådt i er Ude og Hjemme fra 4.nov 2009.
Min optræden i De Unge Mødre blev kun ved tanken om at ville tilmelde mig.
Det var ham jordemoderen som har været med i De Unge Mødre, det er ham som er med da Line fra Viborg føder Lucas.

Anmeld

2. november 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Bavianis skriver:

Haha en sjov tråd!

Har en veninde, hvis mand gjorde det samme. Her var jordmoderen bar lidt mer kvik og svare: Så må du ha den frem så jeg ved hvor mange ekstra sting;-)

Han blev MEGET mundlam!

Anmeld

2. november 2010

Maja88

Bavianis skriver:

Haha en sjov tråd!

hahahahahahahaaha så kan han lære det...

Anmeld

2. november 2010

Maria-s

lillespurv20 skriver:

da jeg fik presse veer skulle jeg hele tiden have både kæresten og jordmoderstuderende i hånden ellers kunne jeg bare ikke presse men på et tidspunkt forlade jordmoderstuderende min hånd og da den næste presseve melder begynder jeg bare og ligge og råbe: POTE, POTE, POTE! og så måtte kæresten oversætte at det altså var en hånd jeg ville have

hahahahaha jeg klukker så sofaen hopper over dit udbrud, kan se det SÅ klart for mig

Anmeld

2. november 2010

anmaj

Jeg havde en fødsel der gik i stå et par gange så var ret træt da jeg endelig kom op på briksen (var i badekar inden)... og hver eneste gang de beder mig flytte mig fra den ene til den anden side får jeg veer...!

og de bad om det mange gange... til sidst er der en der spørger om jeg kan komme om på alle fire og mit eneste svar er bare:

"DET KAN JEG VEL BLIVE NØDT TIL!!!"

hehehe... Min mand syntes det var lidt sjovt fortalte han senere...

Anmeld

2. november 2010

JustAnotherName

MoarTNoah skriver:

Kom lige i tanke om noget mere

Under mine veer kunne jeg KUN holde ud at stå op mens jeg holdte om halsen på Brian, og jordmoderen foreslog at jeg måske fandt en anden stilling. mens jeg står og tænker rammer en vee mig så hårdt at mine ben er ved at ryge væk under mig - jeg paniker simpelten og griber ud efter Brian som står foran mig og kigger på mig mens min hånd flyver ned af ryggen på ham og griber fat i det første og bedste.. hans Baglomme, der lyder et kæmpe  #RITSS# og det første jeg siger er bare "FUCK, UNDSKYLD SKAT - Kan man se din røv nu??"

det ku man heldigvis ikke, men baglommen sad og flappede, hver gang jeg ser de bukser tænker jeg på det, og kan ikke lade være med at grine lidt hehe

Hahaha, aj hvor skægt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.