Det reddede lige min dag at læse alle jeres historier-tror lige jeg vil prøve at komme med et par stykker:
Ved 1 fødsel fik jeg lattergas i de sidste minutter og da jeg først får snust godt i masken, sagde jeg i følge min kæreste øj sådan et monstrom skal vi også have hjemme i stuen (kan slet ikke huske det, var vist lidt "skæv") men alle på stuen, JM, 2 ssa, 3 læger og 2 jeg ikke ved hvad lavede der, havde vist fået sig et grin.......2 min. senere siger en af lægerne til mig at han lige skal se på mig og begynder at rode mig mellem benene, hvilket gør vanvittig ondt- jeg sætter mig op og dasker hans fingre væk imens jeg siger hvornår f..... er man begyndt at se med fingerne-igen havde de heldigvis humor på stuen.
Vores søn kommer til verden 6 uger før termin og bliver lagt i kuvøse med det samme og kørt på neo. afd. Da jeg ser ham første gang, har han hue på, og den beholder han på hele tiden indtil han er ca. 1½ døgn gammel,da kommer han ud af kuvøsen og vi må komme ham i alm. tøj. Da jeg tager huen af ham opdager jeg at han har en masse hår og det er meget mørkt (havde regnet med at han var helt skallet) Jeg udbryder GUUUUUUD han har hår-er i sikker på at det er vores? Det mente de at det var og det var også ham vi fik med hjem 
Anmeld