Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ranarupta skriver:

Haha, gad godt se hende puste en ballon op!

Haaahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Moderator

Malene84 skriver:

Jeg kan intet huske fra min fødsel, men kæresten fortæller... at da jeg havde født Tristan og skulle igang igen for at få Villads ud - skreg at jeg ikke gad have flere børn, og at de bare kunne lade ham blive deroppe (WTF). Heldigvis kom lille Villads da også ud. Men kaldte ham møgunge og alt mulig andet grimt i de 15. min det tog for ham at komme ud.

Hahahahaha Tænk hvis de havde sagt "ok - you're the boss"

Anmeld

2. november 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Haha, gad godt se hende puste en ballon op!

Anmeld

2. november 2010

Mi

Da jeg skulle føde mine tvillingepiger var det lægen som styrede hele fødslen. Jeg anede jo ikke hvordan man fødte, men kunne da huske at jeg havde hørt nogle skrige. Så da jeg skulle til at presse satte jeg lyd på og stønnede/skreg, ikke særlig højt, for var egentlig lidt usikker på om det var meningen. Lægen sagde så at det altså ikke hjalp at skrige, så det kunne jeg godt stoppe med. Jeg klappede i og skreg ikke mere

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. november 2010

michella88

N&J skriver:

Tænkte at vi alle sidder med mange guldkorn sagt under fødslen.. så kom med dem piger, det er altid lettere at grine af dem bagefter.. 

Jo da.. jeg havde åbenbart MANGE guldkorn mens jeg lå på fødegangen, mine jordmødre klukkede da flere gange..

Jeg kan dog desværre ikke huske dem alle, men en af de bedste var:

"skat!!! Har du husket at høste i frmville så det ikke visner" Sagde jeg under presseveerne

Og lige inden hun kom ud spurgte jeg jordemoderen:

"Har hun hår? Har hun hår? Hvor meget hvis det er?"

*GG* Synes selv det er lidt komisk nu, men var gravalvorlig da jeg lå på briksen

God aften

Anmeld

2. november 2010

LilleMor10

Tjaah, da jeg var midt i pressefasen udbryder jeg i høj later 

(hver gang jeg pressede, mistede jeg pusten ug lød som Homer simpsons, hvilke jeg selv syntes var hylende morsomt) 

DOOOOOOOOOH!! selv ikke den JM studerende kunne holde masken 

Anmeld

2. november 2010

Jakob'sMor

LouiseVous skriver:

Da jeg kom på FG igen med presseveer og 10 cm åben er det manden på Viborg Sygehus der kommer ind og undersøger mig efter 20min ventetid. .

Imens han kører mig inden på fødsels stuen, med mange presseveer og besvimmelsesanfald, spør jeg: Er det ikke dig der var med i 'De Unge Mødre' ? -Jo...

--------------------------------------------------------------
Lige efter Astrid er kommet op på maven af mig siger jeg: Det var da ikke så slemt, som folk siger det er. Jeg er klar igen... ! (havde verdens letteste fødsel, på trods af en stjernekigger;-) )

Nu er jeg nysgerrig :-) og det har intet med tråden at gøre, men syntes jeg har set de fleste afsnit af de unge mødre, men er altså ked af at sige det, men kan ikke huske dig? Var du ikke med i mange afsnit? Håber du kan bare over med mig :-)

Anmeld

2. november 2010

Bavianis

Haha en sjov tråd!

Jeg har en mega sjov historie - ikke min egen, men anyways.

Min veninde har født, og jordemoderen er ved at sy hende (hun er revnet en del...). Min venindes mand kommer hen til jordemoderen, og siger - som alle belastende mænd jo synes er morsomt - "om hun ikke lige kan lave et par ekstra sting nu hvor hun er igang, høhø!"

Jordemoderen stopper sit arbejde, kigger på manden og siger "Du har måske en meget lille pik???"

Anmeld

2. november 2010

N&J

Bavianis skriver:

Haha en sjov tråd!

Jeg har en mega sjov historie - ikke min egen, men anyways.

Min veninde har født, og jordemoderen er ved at sy hende (hun er revnet en del...). Min venindes mand kommer hen til jordemoderen, og siger - som alle belastende mænd jo synes er morsomt - "om hun ikke lige kan lave et par ekstra sting nu hvor hun er igang, høhø!"

Jordemoderen stopper sit arbejde, kigger på manden og siger "Du har måske en meget lille pik???"

Hahaha... genial jordmoder... 

Anmeld

2. november 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Ayasmor skriver:

Da jeg var næsten fuldt åben, og kun med en kant fortil foreslår jdm. at jeg ligger mig på alle 4 og støtter med armene på det eleverede hovedgærde. Samtidig med at jeg presser vælter det jo ud med div. væsker og jeg kigger på jdm. og siger: " Eeeejjjj undskyld, se lige et svineri jeg laver".. Troede slet ikke at jeg ville være bare det mindste høflig under fødslen, men det var jeg åbenbart.. Dog lidt krævende. Jeg skal efter jeg er fuldt udvidet, om på ryggen og presse min datter ud, men får da lige skåret en grimasse og sagt: "Skal jeg ned og sidde i DET DER???" Så jdm. skiftede da lige hele underlaget inden jeg ville om igen.

hihi jah rigtig søøøøøøø' fortælling..

da jeg lå med presseveer efter mange mange timers veer med min datter - kigge jeg på min mand og sagde : FANDEN TAGE EVA

jm:eva hvorfor eva??

mig: fordi hun skulle æde det skide æble og kvinder skulle føde i smerte - så jeg håber fandme det smagte godt....... ej undskyld...

da jeg lå med presse veer med min søn (lyn fødsel)

JM: katja du presser bare

Mig : Nej jeg skal på toilet

JM: nej katja det er barnets hovede der presser

Mig: jeg kender følelsen og jeg skal på TOILET

og hun  fik ret det var min sønnik der pressede på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.