Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.477 visninger
154 svar
0 synes godt om
5. maj 2010

N&J

Tænkte at vi alle sidder med mange guldkorn sagt under fødslen.. så kom med dem piger, det er altid lettere at grine af dem bagefter.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Findusinde

N&J skriver:

Tænkte at vi alle sidder med mange guldkorn sagt under fødslen.. så kom med dem piger, det er altid lettere at grine af dem bagefter.. 

Hehe

Da jeg havde lagt med veer i 16 timer siger min kæreste pludselig.. Jeg kunne dælme godt ryge en smøg.. jeg stemmer i at det kunne jeg også.. Vi står og kigger ud af vinduet.. Jordmoderen stikker hovedet ind i mellem os og siger.. JA, så vil jeg sku med hvis I skal ned og ryge!

Anmeld

5. maj 2010

N&J

Kan så starte:

Min søster spurgte under graviditeten om hun ikke måtte børste tænder, så det fik hun så lov til mens hun havde veer..  hvem sagde nem fødsel.. 

Jeg skulle have lagt ve-drop og lige inden de stikker mig og indimellem de forbandede veer så spurgte jeg om de ikke havde noget tryllecreme da jeg altså var rigtig bange for nåle, de kiggede lidt.. men fik dog ingen tryllecreme, måtte bare bide tænderne sammen.. 

Anmeld

5. maj 2010

Valle81

Under fødslen af min datter brugte jeg meget metoden med at trække vejret dybt ind gennem næsen og puste ud gennem munden som smertelindring og kan huske jeg får sagt til jordefaderen( det var en mand):

Så vildt som jeg trækker vejret gennem næsen, så har jeg vist suget hvert et støvfnug her på fødestuen op i næsen, og må snart have verdenens største bussemænd deroppe:0)

Anmeld

5. maj 2010

N&J

Hehehe.. sjovt hvilke ting man kan tænke på mens man ligger og lider.. 

Anmeld

5. maj 2010

Findusinde

Har egentlig en mere...

Da Laura var taget med AKS, og jeg ligger bag det klæde og blir syet,.. Fuldstændig i 7 himmel over min pragtfulde datter.. Der ¨står et par læger og syer mig, den ene stikker hovedet over til mig, og spørg.. "Hvordan går det med dig?" Jeg svare... "Jeg har det fint, hvad med dig?"

Anmeld

5. maj 2010

N&J

Findusinde skriver:

Har egentlig en mere...

Da Laura var taget med AKS, og jeg ligger bag det klæde og blir syet,.. Fuldstændig i 7 himmel over min pragtfulde datter.. Der ¨står et par læger og syer mig, den ene stikker hovedet over til mig, og spørg.. "Hvordan går det med dig?" Jeg svare... "Jeg har det fint, hvad med dig?"

De må godt nok høre lidt af hvert derinde.. 

Anmeld

5. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Da jeg kom på FG igen med presseveer og 10 cm åben er det manden på Viborg Sygehus der kommer ind og undersøger mig efter 20min ventetid. .

Imens han kører mig inden på fødsels stuen, med mange presseveer og besvimmelsesanfald, spør jeg: Er det ikke dig der var med i 'De Unge Mødre' ? -Jo...

--------------------------------------------------------------
Lige efter Astrid er kommet op på maven af mig siger jeg: Det var da ikke så slemt, som folk siger det er. Jeg er klar igen... ! (havde verdens letteste fødsel, på trods af en stjernekigger;-) )

Anmeld

5. maj 2010

FruPudderkvast

Min søn er født natten til d. 13. december.. Mens jeg ligger med presseveer udbryder jeg pludselig "Åh, så blev han sgu en Lucia-brud alligevel"

Anmeld

5. maj 2010

Koen.

da jeg fik presse veer skulle jeg hele tiden have både kæresten og jordmoderstuderende i hånden ellers kunne jeg bare ikke presse men på et tidspunkt forlade jordmoderstuderende min hånd og da den næste presseve melder begynder jeg bare og ligge og råbe: POTE, POTE, POTE! og så måtte kæresten oversætte at det altså var en hånd jeg ville have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.