Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

<3

Under mit subakut ks er jeg så betaget af min fine fine søn at jeg stirrer sulten på ham og kan slet ikke få nok, så følger ham med blikket rundt i stuen. På et tidspunkt skal han vejes uden for min synsvinkel hvilket får mig til at udbryde "Hov hov hvad sker der?!" hvortil overlægen, ja følte mig meget VIP , forskrækket stikker hovedet over klædet og spørger mig bekymret "hvad er der?!!! kan du mærke noget??!" og jeg svarer affærdigene at "jaja I roder godt, det kan jeg sagtens mærke men hvor er min søn?", der bliver grinet højt og jeg får forklaret at han altså liige skal vejes

Hvem sagde tigermor?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

<3

Har lige grint så tårerne trillede!!

Tak

Anmeld

6. maj 2010

Corn

Jeg har som regel ikke den store skræk for at sige en ed eller to, men da jeg lå med veer med vores førstfødte havde jeg stor brug for at råbe et eller andet...

Men pludselig blev jeg "pæn pige" og istedet for at råbe sku, pis eller andre ting i den genre, så udbryder jeg følgende: Vorherre til hest... Hvilket får min jm til grinende at sige: ja det er da et udtryk jeg ikke har hørt de sidste mange år

Anmeld

6. maj 2010

Tullebobs

Sikke en god tråd! Thumbs up til trådstarter...

Da jeg skulle føde min første søn, fik jeg vestimulerende drop. Og veerne væltende ind over mig, samtidig med jeg at skulle ligge på briksen med diverse målere på. Det gjorde afsindigt ondt, så jeg får sagt/råbt på et tidspunkt: "Giv mig for fanden nogle stoffer!"

Kh Trine

Anmeld

6. maj 2010

Lone Jakobsen

i de sidste veer før presse fasen ved min datter, hiver jeg lattergassen væk og siger "aaaavv det gør ondt" hvorefter det kommer tørt fra jm: "så tag masken på igen"

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Haha
KOm lige i tanke om en anden god én, mens jeg lige sad og læste dem jeg ikke havde læst fra igår...

For en del år siden, havde jeg en veninde der skulle føde sin anden søn. Jeg havde sagt at jeg ville med og gik derfor rundt med min telefon hele tiden.

En nat ligger jeg og sover. Vi har faktisk været i byen og skulle itl min farfars fødselsdag om dagen efter.

Min telefon kimer og kimer og jeg får drømt at der er atom krig og det er alarmen og vi alle sammen skal evakueres og er ved at dø... Skrækkeligt...

Da det så går OP for mig, at det er min telefon og jeg tager den og det så er min veninde, der siger: Det er nu!!! - Så siger jeg: Nååå pyha, det er bare dig... - Indtil jeg splitsekundet efter er vågen og i tøjet og på vej ud af døren hehe...

Heldigvis fødte hun forholdsvis hurtigt og jeg nåede også til min farfars fødselsdag

Anmeld

6. maj 2010

dorthemus

Hi hi sjov tråd...min veninde var så bange for, at hendes endetarmshul var flækket, at hun helt glemte at spørge til barnet efter fødslen....på videoen hører man hende spørge flere gange: "er mit røvhul flækket, er det???"...Ha ha

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hi hi sjov tråd...min veninde var så bange for, at hendes endetarmshul var flækket, at hun helt glemte at spørge til barnet efter fødslen....på videoen hører man hende spørge flere gange: "er mit røvhul flækket, er det???"...Ha ha

Vi snakkede faktisk om det til gravidsvømning i mandags Og JM sagde, at det ALTID er der hvor man siger: JEG SKAL SKIDE!!! Eller mit RØVHUL FLÆKKER... Så er man liiiige ved at føde - Der ER jo væg imellem, selvom det føles, som om baby kommer ud det forkerte sted hehe...

Anmeld

6. maj 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Vi snakkede faktisk om det til gravidsvømning i mandags Og JM sagde, at det ALTID er der hvor man siger: JEG SKAL SKIDE!!! Eller mit RØVHUL FLÆKKER... Så er man liiiige ved at føde - Der ER jo væg imellem, selvom det føles, som om baby kommer ud det forkerte sted hehe...

Fnis  Ja jeg kan bare vente mig, kan jeg

Anmeld

6. maj 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Fnis  Ja jeg kan bare vente mig, kan jeg

Helt sikkert der

Vi glæder os... Nu kan Runa bare komme an kan hun...

Jeg tror du føder den 29. eller 30 maj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.