Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

lucas<3

N&J skriver:

Tænkte at vi alle sidder med mange guldkorn sagt under fødslen.. så kom med dem piger, det er altid lettere at grine af dem bagefter.. 

lige efter jeg havde født lucas siger hun jeg skal `føde` morderkagen siger til hende at det behøver jeg da ikk den kan da bare blive for jeg skal ikke bruge den til noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

mariamiss6

muzen skriver:

HAHA HAHAHAHA det kan ikke siges nok kæft hvor jeg griner det er da bare alt for godt skrevet

hehe tak skal du have...

Ja hvis jeg selv skal sige det så synes jeg generelt det hele var meget komisk

Anmeld

7. februar 2011

TbCp

Åhahaha de er godt nok sjove mange af jeres historier, hahaha

Da jeg gik i veer, havde vi været til tjek på fødegangen første gang hvor livmoderhalsen kun næsten var væk, så blev sendt hjem igen. Da mine veer blev stærkere og stærkere blev jeg også mere og mere underlig. Jeg kan faktisk ikke huske noget fra ½ time før vi kørte på fødegangen anden og sidste gang. Min mand har fortalt mig at jeg var dybt underlig! Han havde sagt til mig imens jeg stod og jamrede mig på badeværelset at nu skulle jeg tage mine støvler og jakke på og så ville vi køre afsted. Han kørte så bilen frem, og da han kom op sad jeg bare inde i sofaen og gloede, havde ikke taget noget af mit tøj på. Da han sagde kom skat vi skal afsted sagde jeg bare "nej nej det gider jeg altså ikke nu."

Da jeg var 5 cm åben på fødestuen begyndte min jordemoder at sige ved hver ve "Kom så Lise, veen er din ven!" HELE TIDEN, jeg fik simpelthen spat af hendes "veen er din ven!" jeg råbte på et tidspunkt, " jaja, så luk dog røven og gør det SELV kvinde!!!"

HAHAHAHAHAHA Duuuuuuumme dame!

Anmeld

7. februar 2011

JacobsMoar

Åhh en dejlig tråd..

Efter vagtskife kom min konsultationsjordemoder ind på stuen, er lige ved at udbryde: ÅÅÅÅH NEJ, ikke dig !! Men får heldigvis holdt det inde..
På et tidspunkt imellem to veer siger kæresten at han altså lige vil gå en tur ned i kiosken.. Jeg får sagt til ham at hvis han går, skal han ikke komme tilbage og at så elsker jeg ham altså ikke mere
Da jeg har født kommer der en SSA og vil stikke mig i låret, jeg sætter hånden ind foran og siger til hende.. Er det virkelig nødvendigt ??
Hmm.. Og så en sidste, da lægerne har syet i et godt stykke tid siger jeg til hende.. Altså, det kan godt være at jeg ikke vil have flere børn, men du behøver ikke lukke mig helt

Anmeld

7. februar 2011

NoName

FrkLarsen skriver:

Jeg havde lagt med veer i ca. 10 timer og havde stadig problemer med vejrtrækningen, så:

Jordmoder: Kamilla, kamilla, kamilla, TRÆK NU VEJRET! 

Kamilla: HOLD NU KÆFT MED AT KALDE MIG KAMILLA! JEG VED GODT HVAD JEG HEDDER, KALD MIG FEDE GRAVIDE DAME! 

Jordemoder: Den går jeg ikke med til, kan kalde dig fødende store dame. 

Lidt herfra  

Arrrhahahahahahah.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.