Da vi skulle køre ind på fg havde vi lidt travlt, men jeg skulle lige i noget tøj og Frederik gik i bad imens. Jeg kæmpede en kamp med det tøj ude på badeværelset med veer hver 2.-3. min. Mens jeg børster mit hår ser jeg i spejlet at Frederik leger bambi på glat is inde i brusekabinen mens han er ved at barbere sig
Fuck! Men han finder heldigvis balancen igen...det kunne ellers være flot hvis han var faldet og havde slået sig mens jeg stod med veer til op over begge øre
Da JM endelig fik tid til at undersøge mig efter vi var ankommet gik det op for hende at jeg altså var HELT åben og skulle til at presse!
Men jeg sagde: jeg skal altså på toilet!!!!
Hvortil hun svarede: du skal altså ikke skide - det er en baby der gerne vil ud, nu
Da jeg fik slæbt mig selv ind på fødestuen og det gik op for mig hvad der skulle ske (samtidig med at jeg havde en ve der bare var ved at flå mig fra hinanden) råbte jeg, at det kan jeg sgu ikke det her!
Så fik jeg bare at vide: hvem skal så? jeg kan jo ikke gøre det for dig og Frederik kan altså heller ikke... Hmm
Mens jeg pressede var det eneste jeg fik sagt: har hun hår?
Anmeld