Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

DKA

Hehe hvor er det sjov læsning -

Da jeg fødte fik min mand lige gjordt JM helt mundlam - ved ikke helt hvordan han havde regnet med en nyfødt ser ud, men vores datter var lidt blå da hun kom ud - da jeg så får hende op på maven udbryder min mand "Sig mig er hun neger?" - JM vidste slet ikke hvad hun skulle sige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

mariamiss6

michella80 skriver:

Jeg griner så tårerne triller og jeg kan næsten ikke læse fordi jeg er helt ødelagt

Hehe ja lige det der med ringmusklen grinede jeg slet ikke af, fordi det vvar min aller største skræk at den skulle springe. Jeg havde en veninde der havde oplevet det ved hendes første fødsel, og hun havde faktisk den samme JM som mig...

Men det der med E.T. - der grinede jeg godt nok, fordi JM bare vendte sig om og kiggede på mig med et meget tydeligt forarget ansigtsudtryk hehehehe...

Og så kan jeg huske hun spurgte mig efter fødslen: "Arj solen skinner, skal vi ikke trækker gardinerne fra?"
JOW!!! svarede jeg, en lille smule skæv på lattergas.
Og ind strømmede den fedeste solstråle lige på mig og Bastian, og jeg lå bare og tænkte "fede farver mand!" heheheh, det har jeg til gengæld grinet rigtig meget af

Anmeld

6. maj 2010

TbCp

Amalie2010 skriver:

Hehe hvor er det sjov læsning -

Da jeg fødte fik min mand lige gjordt JM helt mundlam - ved ikke helt hvordan han havde regnet med en nyfødt ser ud, men vores datter var lidt blå da hun kom ud - da jeg så får hende op på maven udbryder min mand "Sig mig er hun neger?" - JM vidste slet ikke hvad hun skulle sige

HAHAHAHA

Anmeld

6. maj 2010

mortilfreja

Det er sgu skøn morgenlæsning det her.. Er helt færdig af grin

Anmeld

6. maj 2010

Divababy93

puha de er gode alle sammen var ved og trille ned af stolen af grin

Anmeld

6. maj 2010

forår

Da jeg fik min datter op på maven fik jeg sagt "hvor kom du fra?"...

Anmeld

6. maj 2010

forår

..det er sku sjovt at læse det her....god gas

Anmeld

6. maj 2010

Koen.

Kæresten huskede mig lige på en mere i går aftes At jeg på andet døgn derhjemme med veer kæmpede mig i den lokale spar som ligger 5 min væk(det tog en halv time den dag), fordi jeg bare ikke kunne klare flere veer hvis jeg ikke fik nogle mælkesnitter

Sikke en mærkelig lyst når man havde ondt som ind i H*****!

Anmeld

6. maj 2010

Barbamama

forår skriver:

Da jeg fik min datter op på maven fik jeg sagt "hvor kom du fra?"...

Ha ha ha SURPRIIIISE

Anmeld

6. maj 2010

MorTilGustav

Super sjov læsning!
Jeg havde forberedt mig på at Gustav ville se virkelig weird ud når han kom op til mig.. En lille blå alien med snask over det hele, som en veninde sagde  Men da JM lagde ham op til mig lige da han var kommet ud, udbrød jeg "Iiiiih, han ligner jo et rigtigt menneske! Hvor er han fiiiin"  Han var simpelthen SÅ fin og smuk så jeg havde slet ikke behøvet at forberede mig på det værste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.