Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

N&J

I er godt nok sjove piger.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Ayasmor

Da jeg var næsten fuldt åben, og kun med en kant fortil foreslår jdm. at jeg ligger mig på alle 4 og støtter med armene på det eleverede hovedgærde. Samtidig med at jeg presser vælter det jo ud med div. væsker og jeg kigger på jdm. og siger: " Eeeejjjj undskyld, se lige et svineri jeg laver".. Troede slet ikke at jeg ville være bare det mindste høflig under fødslen, men det var jeg åbenbart.. Dog lidt krævende. Jeg skal efter jeg er fuldt udvidet, om på ryggen og presse min datter ud, men får da lige skåret en grimasse og sagt: "Skal jeg ned og sidde i DET DER???" Så jdm. skiftede da lige hele underlaget inden jeg ville om igen.

Anmeld

5. maj 2010

Koen.

N&J skriver:

Kan så starte:

Min søster spurgte under graviditeten om hun ikke måtte børste tænder, så det fik hun så lov til mens hun havde veer..  hvem sagde nem fødsel.. 

Jeg skulle have lagt ve-drop og lige inden de stikker mig og indimellem de forbandede veer så spurgte jeg om de ikke havde noget tryllecreme da jeg altså var rigtig bange for nåle, de kiggede lidt.. men fik dog ingen tryllecreme, måtte bare bide tænderne sammen.. 

det må altså have været svært at koncentrere sig om at børste tænder med veer

Anmeld

5. maj 2010

N&J

lillespurv19 skriver:

det må altså have været svært at koncentrere sig om at børste tænder med veer

ja det skulle man tro, men åbenbart ikke, de havde grinet lidt af hende.. 

Anmeld

5. maj 2010

Koen.

N&J skriver:

ja det skulle man tro, men åbenbart ikke, de havde grinet lidt af hende.. 

ja vil jeg godt tro, det var i hvert fald en spøjs lyst at få Men mundhygiejne frem for alt

Anmeld

5. maj 2010

B&J

i mens jeg ligger og presser ja det kan jeg så ikke huske men der griber jeg ud i luften og opdager så ikke en sundhedsplejse står siden af mig rykker i hendes fine hvide kittel hvor jeg bare tager til og knapper op også kommer det bare fra hende for satan da ta min hånd og hun river min hånd til sig... ups... hihihihi

Anmeld

5. maj 2010

Pia.

Griner... Hvor herligt...

Kan kun huske en enkelt og det var under min første fødsel for over 11 år siden... Hvor jeg under presseveerne taler/råber lidt højt og siger (alt imens hoved er på vej ud) " NU VIL JEG ALTSÅ IKKE MERE" hvor til jordemoderen svare, jamen søde Pia, det er du altså nød til hovedt er næsten ude - Dertil svare jeg "DET BESTEMMER DU I HVERT FALD IKKE" Griner... sagde pænt undskyld bagefter over jeg havde sagt sådan - var jo ikke min mening at snære af hende... Og kunne vist ikke rigtig slippe lige der...

Anmeld

5. maj 2010

Enayia

Ahaha sikke en hyggelig tråd.

Så skal jeg dælme da lige også smide en lille pinlighed fra da jeg skulle føde.

Da jeg lå og havde presseveer, blev jeg pludselig rigtig irratabel, så jeg fik formuleret, at den lort altså bare var NØDT til at blive fjernet så jeg kunne føde mit barn (det viste sig altså det VAR barnet jeg kunne mærke) Det var egentlig lidt pinligt

Knus Enayia

Anmeld

5. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

MEGA grinern tråd !!!! Jeg sidder her og småfniser for mig selv

Så vil jeg da lige komme ud med et:

Op til termin, havde jeg haft et par gange af regelmæssige plukkeveer og tænkte: Det er fanmaer NUUUU og jeg havde troet jeg skulle føde. Da vi så nåede termin, så var der DØD stille på ve-fronten og det endte jo med at jeg fødte 41+3 i følge scanning.

Men altså - jeg havde så fået bildt mig ind at jeg ALDRIG ville føde. At jeg ville være den eneste der var livstid gravid, og det var bare ærgeligt...

Da jeg så ligger med presseveer og faktisk har haft en rimelig nem fødsel indtil da, så får jeg klynket til mine JM'ere (der var jo 2)... Jamen... Er I HELT sikre på at det ikke gå i stå igen og den hopper tilbage?????...

De var helt færdige af grin og spurgte om jeg ikke lige skulle mærke hovedet om et øjeblik

Et par minutter efter, mærkede jeg hendes hår i vandet - hvor det første gang gik op for mig, at jeg faktisk skulle have et BARN!!! NU... Så jeg begyndte at tude, mens jeg mumlede...: Min baby har hååår!!!... Piiiiv - preeees - Min baby har hååår!...

Så nej, det gik jo ikke over igen heldigvis...

Anmeld

5. maj 2010

N&J

Hahaha.. det er nogle sjove historier I har.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.