Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Barbamama

Ranarupta skriver:

Den sidste JM under fødslen havde en JM-stud med, der ikke talte synderligt godt dansk.
Hun stiller sig ved siden af mig med et apparat og siger meget glad, at hun lige skal tage min temperatur.
Jeg kigger forfærdet på hende og udbryder: Ikke med den der!
(Hun stod med en blodtryksmåler...)

Ha ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Barbamama

Bavianis skriver:

Haha en sjov tråd!

Jeg har en mega sjov historie - ikke min egen, men anyways.

Min veninde har født, og jordemoderen er ved at sy hende (hun er revnet en del...). Min venindes mand kommer hen til jordemoderen, og siger - som alle belastende mænd jo synes er morsomt - "om hun ikke lige kan lave et par ekstra sting nu hvor hun er igang, høhø!"

Jordemoderen stopper sit arbejde, kigger på manden og siger "Du har måske en meget lille pik???"

Ha ha ha ha ha ååårh det var en FED kommentar!!! SLAM spasser så kan du tygge lidt på den!!!! Ha ha ha ha

Anmeld

3. november 2010

Barbamama

LilleMor10 skriver:

Tjaah, da jeg var midt i pressefasen udbryder jeg i høj later 

(hver gang jeg pressede, mistede jeg pusten ug lød som Homer simpsons, hvilke jeg selv syntes var hylende morsomt) 

DOOOOOOOOOH!! selv ikke den JM studerende kunne holde masken 

Ha ha ha hvor fedt!!!

Anmeld

3. november 2010

katjamj

da jeg lige havde født og havde  siddet lidt sagde jm til mig "ja du vil vel ikke ha noget og spise hvor jeg udbrød jo nu har jeg født og det var hårdt arbejde så gu vil jeg har noget mad" så de kiggede på hianden og måtte skøne sig ud og finde noget til mig

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da jeg lige havde født mit andet barn, klappede fødebriksen sammen!

Så kunne jeg ellers sidde der og forsøge at undgå at mase min nyfødte søn, alt imens jeg havde en moderkage på vej...

Anmeld

3. november 2010

quar20

Da jeg efter 3 døgn i fødsel med Tino LANGT om længe ku se frem mod enden da hovedet var kommet ud.. Ligger jeg der og puster og skønner..!!

Der var rigtig mange akutlæger, børnelæger, sosuhjælpere/assistenter, og Jmer da hjerterytmen faldt til 51, valgte de at hjælpe mig med kop..!!

Jeg ligger der i mit helt egen verden som ALLE nu gør under en fødsel og ham gutten der havde taget en masse prøver fra Tinos hoved under forløbet - siger så flere gange ( åbenbart ) at jeg skal lytte til hvad min JM siger..!! Jeg høre altså INTET for tænker bare at nu skal han bare UD..!!

Pludselig tager han fat i min overarm og siger : Nu høre du efter hvad JM siger - ellers.. Mere når han ikke at sige før jeg for første gang snærre af personalet og udbryder TEMMELIG HØJT...

" Du er en mand og er det DIG eller MIG der føder - Har du prøvet det her før?.."

Min mand begyndte at fnise sådan temmelig meget, hvilket min søde Jm også gjorde - hvorefter jeg vender hovedet mod min mand og brøler : " Og du stopper bare det der fniseri - tror du selv det her er sjovt VAR?"...!!

Hele stuen hulkede af grin, hvorefter jeg faktisk blev så flov over hvad der var kommet ud af min mund at jeg straks begyndte at undskylde og sige at det ikke var min mening at være negativ..!!

Da min søn LANGT om længe kommer ud til os og han blir lagt op på mit bryst - og vi venter på moderkagen skal komme ud - sidder min JM og trækker lidt i navnesnoren for at få moderkagen ud - lyder der sku et "hov - det var da ikke planlagt".. Her sidder hun altså melllem mine ben og med direkte udsyn til undervognen.. Rejser hovedet og siger : " Sig mig lige engang - det er altså ikke det fedeste du lige siger til mig når du havde dit hoved nede ved min undervogn"..!! Hun brøler af grin og siger så at navlesnoren er "hevet over" så skal på operationsbordet..!!

Nede på operationsbordet hyler jeg Så meget over at jeg ikke må ligge med vores søn og min mand..!! En MEGA sød sygeplejeske siger : Jamen sødeste Maria du skal jo lige have moderkagen ud - og det hjælper vi dig med her, derefter kommer du derop med det samme..!!

Under indgrebet roder lægen jo så med hele armen inde i mig og bedøvelsen begynder at aftage lidt lige i det han har fået fat i moderkagen..!! Pludselig mærker jeg så hans hånd mod mit maveskind ( sådan føles det ihvertfald ) - ogløfter hovedet LIDT og ser ned af mig selv ( kan jo ikke rigtig se så meget - men udbryder så : Hvaaaaa har i også lavet mine bryster siden de er SÅ store?.. Hele stuen var flad af grin

Anmeld

3. november 2010

Karo

Efter at have ligget i veer i 30 timer og næsten var i mål, bad jeg jordmodern om at stoppe veerne. Så ville jeg nemmelig tage hjem og komme igen en uge senere og afslutte fødslen

Jeg var så træt og kunne næsten ikke mere. 10 minutter efter denne kommetar fødte jeg

Anmeld

3. november 2010

merichs

Jeg sagde ikke såecielt meget under fødslen. Men bagefter, hvor jeg ligger og beundre vores lille pige, får jeg øje på JM som står med en sprøjte og jeg får råbt: WOW, hvad skal du med den der?!?!?!

JM mente dog at en lille sprøjte ikke kunne være så slem når jeg lige havde født uden nogen form for smertestillende

Anmeld

3. november 2010

NoName

quar20 skriver:

Da jeg efter 3 døgn i fødsel med Tino LANGT om længe ku se frem mod enden da hovedet var kommet ud.. Ligger jeg der og puster og skønner..!!

Der var rigtig mange akutlæger, børnelæger, sosuhjælpere/assistenter, og Jmer da hjerterytmen faldt til 51, valgte de at hjælpe mig med kop..!!

Jeg ligger der i mit helt egen verden som ALLE nu gør under en fødsel og ham gutten der havde taget en masse prøver fra Tinos hoved under forløbet - siger så flere gange ( åbenbart ) at jeg skal lytte til hvad min JM siger..!! Jeg høre altså INTET for tænker bare at nu skal han bare UD..!!

Pludselig tager han fat i min overarm og siger : Nu høre du efter hvad JM siger - ellers.. Mere når han ikke at sige før jeg for første gang snærre af personalet og udbryder TEMMELIG HØJT...

" Du er en mand og er det DIG eller MIG der føder - Har du prøvet det her før?.."

Min mand begyndte at fnise sådan temmelig meget, hvilket min søde Jm også gjorde - hvorefter jeg vender hovedet mod min mand og brøler : " Og du stopper bare det der fniseri - tror du selv det her er sjovt VAR?"...!!

Hele stuen hulkede af grin, hvorefter jeg faktisk blev så flov over hvad der var kommet ud af min mund at jeg straks begyndte at undskylde og sige at det ikke var min mening at være negativ..!!

Da min søn LANGT om længe kommer ud til os og han blir lagt op på mit bryst - og vi venter på moderkagen skal komme ud - sidder min JM og trækker lidt i navnesnoren for at få moderkagen ud - lyder der sku et "hov - det var da ikke planlagt".. Her sidder hun altså melllem mine ben og med direkte udsyn til undervognen.. Rejser hovedet og siger : " Sig mig lige engang - det er altså ikke det fedeste du lige siger til mig når du havde dit hoved nede ved min undervogn"..!! Hun brøler af grin og siger så at navlesnoren er "hevet over" så skal på operationsbordet..!!

Nede på operationsbordet hyler jeg Så meget over at jeg ikke må ligge med vores søn og min mand..!! En MEGA sød sygeplejeske siger : Jamen sødeste Maria du skal jo lige have moderkagen ud - og det hjælper vi dig med her, derefter kommer du derop med det samme..!!

Under indgrebet roder lægen jo så med hele armen inde i mig og bedøvelsen begynder at aftage lidt lige i det han har fået fat i moderkagen..!! Pludselig mærker jeg så hans hånd mod mit maveskind ( sådan føles det ihvertfald ) - ogløfter hovedet LIDT og ser ned af mig selv ( kan jo ikke rigtig se så meget - men udbryder så : Hvaaaaa har i også lavet mine bryster siden de er SÅ store?.. Hele stuen var flad af grin

KLASSE

hahahahahahahahahahahaha

Anmeld

3. november 2010

quar20

noname skriver:

KLASSE

hahahahahahahahahahahaha

Ja efter 3 hårde døgn så endte det faktisk komisk nok.. Idag kan jeg grine af det men i situationen var det bestemt ikke morsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.