Guldkorn under fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

JonTri

He he efter 36 timer og ingen fremgang i fødslen skulle jeg have et aks. Ligger helt udmattet og venter på at blive syet sammen, mens sønnen ligger og skriger skønt et eller andet sted i rummet. Trods udmattelse beder jeg doktoren om at foretage en fedtsugning, nu de alligevel er derinde... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

Bellinda89

N&J skriver:

Tænkte at vi alle sidder med mange guldkorn sagt under fødslen.. så kom med dem piger, det er altid lettere at grine af dem bagefter.. 

Hehe , uden at tænke mig om , var det første jeg sagde til min kæreste efter jeg havde født : Har du husket min hår børste

Anmeld

5. februar 2011

N&J

CelinasMommy skriver:

Hehe , uden at tænke mig om , var det første jeg sagde til min kæreste efter jeg havde født : Har du husket min hår børste

Hehe.. havde han så husket den???

Anmeld

5. februar 2011

Nalle

Kan huske jeg sagde til min mor under min første fødsel " MOR?! HVORDAN KUNNE DU GØRE DET HER 6 GANGE?! "

Halvandet år senere lå jeg der igen, der sagde jordemoren til mig da jeg sad på toilet om hun måtte mærke på mig, da hun kunne se jeg var begyndt at bløde, så siger hun " du skal ind og ligge nu, du skal til at føde " Jeg råber lige så højt " FØDE?! for 20 minutter siden, ville du sende mig hjem, kan i snart blive enige med jer selv  "

Anmeld

5. februar 2011

oo

aj hvor snakker I MEGET, damer  jeg kan kun huske jeg sagde ja og okay.

på videoen fra fødslen kan man se, at da Sol endelig ligger hos os spørger jeg "må jeg godt få en tår saftevand?" og der griner ALLE på stuen, jordemoder Johanne siger "det er det første du har bedt om under hele fødslen!".

Anmeld

5. februar 2011

FrkLarsen

Jeg havde lagt med veer i ca. 10 timer og havde stadig problemer med vejrtrækningen, så:

Jordmoder: Kamilla, kamilla, kamilla, TRÆK NU VEJRET! 

Kamilla: HOLD NU KÆFT MED AT KALDE MIG KAMILLA! JEG VED GODT HVAD JEG HEDDER, KALD MIG FEDE GRAVIDE DAME! 

Jordemoder: Den går jeg ikke med til, kan kalde dig fødende store dame. 

Lidt herfra  

Anmeld

5. februar 2011

Mumto3

CelinasMommy skriver:

hahahaha.....Ej, dén var altså god!!!! Hold da kæft mand, så han ikke vildt underlig ud i hoved da du spurgte ham??? eller er du bare typen der MÅ have en hårbørste hos dig hele tiden

Anmeld

5. februar 2011

Rosa

FrkLarsen skriver:

Jeg havde lagt med veer i ca. 10 timer og havde stadig problemer med vejrtrækningen, så:

Jordmoder: Kamilla, kamilla, kamilla, TRÆK NU VEJRET! 

Kamilla: HOLD NU KÆFT MED AT KALDE MIG KAMILLA! JEG VED GODT HVAD JEG HEDDER, KALD MIG FEDE GRAVIDE DAME! 

Jordemoder: Den går jeg ikke med til, kan kalde dig fødende store dame. 

Lidt herfra  

Anmeld

5. februar 2011

Worldwide

Hmm.. Efter 2 dage med veer, fik jeg forklaret jdm stud. at det føltes som et rumskib der rotered i min livmoder... Hun kiggede kun en lille smule sjovt på mig:p

Og kæresten har åbenbart haft en utrolig hyggelig nat med mig da jeg fik morfin.. Jeg husker selv intet overhovedet, andet end det var en meget meget meget sød jdm der gav mig et helt fantastisk middel mod smerter

Men i min mindre tåge fik jeg sagt "Wouldnt it be cool if a ghost delivered the baby? Sweet fluffy black and white bears with yellow triangels, scary wood things dancing next to oaks, birds steeling shiny thing.. TURTELS!".. Gætter på i kan forstille jer en nat han havde (Kæresten er britten derfor fik jeg sagt alt dette plus meget mere på engelsk den nat)

Anmeld

6. februar 2011

Bellinda89

N&J skriver:

Hehe.. havde han så husket den???

Hehe ja det havde han Skulle da se godt ud , nu når alle kom på besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.