Mettemus skriver:
Årh søde, har tænkt sådan på dig i dag mens jeg var på arbejde - hvordan er det gået, hvilket svar har hun fået???
Er så helt vildt ked af det på dine vegne - din krop opfører sig jo top mærkeligt??!? Hvor er det bare laaang tid at vente i en uge mere på en scanning? Fik du luftet din frygt for graviditet uden for livmoderen?
Vil forresten lige sige at første gang jeg blev scannet ved min første graviditet uden for livmoderen kunne de ikke se den. De scannede mig igen og kunne stadig ikke se graviditeten, men i stedet en sort "skygge" som var blod, og så gik de ud fra at det var det der var galt.
Kæmpe, kæmpe kram!!!
Orh, hvor er du bare sød...
Ja det man vidst roligt sige...
Der er rigtig lang tid til på tirsdag, men jeg tror ikke jeg kommer til at gå så længe, men nu starter jeg med at ringe derud i morgen for at få nogen svar...
Ja jeg har snakket om gravid uden for livmoderen og de har også givet mig en patientvejleder hjem om det - så de frygter de da også, men jeg føler bare ikke de har slukket alt håb, og hvis de ikke mener der er noget så ville jeg ønske de sagde det...
Altså de siger at hvis det er uden for livmoderen så er det i langt de færreste tilfælde de kan finde det - men det jeg et eller andet sted håber er jo at der dukker noget op i livmoderen... Men der skal bare mange mirakler til, først så skal jeg være blevet gravid 6 dage efter insemination og derefter skal blommesækken... og jeg tænker et mirakel * et mirakel mere giver sandsynlighed for intet mirakel...
KNUS
Anmeld