Tjuhl skriver:
åh mand! godt du ringede og godt de var så søde og åbne for at du skal ringe alt det du vil. jeg kan simpelthen ikke lade være at håbe på det bedste for jer - der er allerede to mirakelbabyer på spil herinde og man siger jo at gode ting kommer i 3 
og jeg vil så også sige, at det at de ikke udelukker muligheden for en sund graviditet er lidt stort - det gjorde de med det samme hos mig, så det er ikke noget de er blege for i hvert fald!
Ja, det var rigtig dejligt at få svar på spørgsmålene, selvom de ikke gjorde mig klogere. Det er bare rart at vide hvorfor de gør hvad, så føler jeg lidt mere at jeg er med i det. det var en kæmpe lettelse at vide at de synes det var helt okay jeg ringede.
Ja, det kommer virkelig til sin ret hvis jeg er sund gravid - for gravid er jeg jo (selvom jeg slet ikke føler det).
Altså de sagde ikke direkte at det kunne være en sund graviditet, men de ville ikke udelukke det, og ja det er da lidt stort... Så føler jeg mig ikke helt dum når jeg stadig håber... Og med det du siger, jamen så er det vidst helt i orden...
Nu er det så bare tålmodigheden jeg skal finde frem til på tirsdag - og nøj der er lang tid til...
Anmeld