Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Godt du fik ringet og fik de svar du kunne få. Så er der vel ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed indtil tirsdag. Krydser fingre for at du får et positivt svar til den tid...

Nej jeg tror det ikke... Jeg håber bare det ikke bliver alt for slemt, selvom jeg lige nu synes der er umenneskeligt lang tid til...

Det håber jeg også - men det vigtigste er bare at der ikke går noget galt frem til på tirsdag...

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Nej jeg tror det ikke... Jeg håber bare det ikke bliver alt for slemt, selvom jeg lige nu synes der er umenneskeligt lang tid til...

Det håber jeg også - men det vigtigste er bare at der ikke går noget galt frem til på tirsdag...

KNUS

Men jeg tænker at du har en ret god "livline" i at du kan ringe direkte dertil og ikke skal omkring vagtlægen først. Og vi har da vist også fyldt dig med skrækhistorier herinde så du ved hvad ud i hvert fald skal reagere på? Men ja- selvfølgelig er det urimelig lang tid...

Anmeld

5. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Men jeg tænker at du har en ret god "livline" i at du kan ringe direkte dertil og ikke skal omkring vagtlægen først. Og vi har da vist også fyldt dig med skrækhistorier herinde så du ved hvad ud i hvert fald skal reagere på? Men ja- selvfølgelig er det urimelig lang tid...

Det var lige præcis det sygeplejersken også sagde - "du skal bare bruge os som livline de næste par dage" - og det er jo rart at vide - vi helst ud til dem, da de kender mig...

Jamen jeg har selv bedt om dem, og ja så ved jeg hvornår jeg skal reagere...

KNUS

Anmeld

5. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Det var lige præcis det sygeplejersken også sagde - "du skal bare bruge os som livline de næste par dage" - og det er jo rart at vide - vi helst ud til dem, da de kender mig...

Jamen jeg har selv bedt om dem, og ja så ved jeg hvornår jeg skal reagere...

KNUS

Det lyder som om de passer godt på dig i det mindste!

herfra

Anmeld

5. maj 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Nå, så ringede de fra sygehuset - og jeg skal prøve at skrive dette indlæg til trods for at jeg ryster over det hele...

Det er steget - og ikke bare lidt men til 868 - så det er mere end fordoblet på 2 dage...

Jeg blev scannet i dag igen, og der var ingenting - men tilgengæld en livmoder der var klar til at tage imod et nyt æg og dem var der nok af - 6 æg i den ene side og 2 i den anden - så altså jeg har en helt almindelig cyklus igang og jeg producere graviditetshormon...

Lægerne er lige så forvirret og de ved ikke hvad de skal sige til mig...

Jeg skal scanning igen om en uge - synes det er meget lang tid til...

I følge tallene skulle jeg være 5+0 i dag men efter inseminations datoen er jeg 5+6. 

De kunne ikke rigtig sige om man burde kunne se det nu hvis det var - så jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Jeg kan ikke lade være med at begynde at håbe en lille smule - og det var ikke meningen, det skulle jo bare overståes og der er jo ikke lige frem tegn på at der er noget sundt derinde...

Humøret var ellers lige kommet op på acceptabelt niveau - men nu er jeg da helt rundt på gulvet igen...

OK.... HOLD OP HVOR MYSTISK....

Hvor er det bare uretfærdigt at du skal igennem sådan et drama... Håber på en god udgang for jer...

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

5. maj 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

OK.... HOLD OP HVOR MYSTISK....

Hvor er det bare uretfærdigt at du skal igennem sådan et drama... Håber på en god udgang for jer...

KNUS OG KRAM LENE

Ja det er lidt af en omgang - men vi klarer den - det skal vi jo...

Det kunne være fantastiske med en lykkelig udgang - men er nu glad bare det ikke bliver værre end det er...

KNUS

Anmeld

5. maj 2010

oo

åh mand! godt du ringede og godt de var så søde og åbne for at du skal ringe alt det du vil. jeg kan simpelthen ikke lade være at håbe på det bedste for jer - der er allerede to mirakelbabyer på spil herinde og man siger jo at gode ting kommer i 3

og jeg vil så også sige, at det at de ikke udelukker muligheden for en sund graviditet er lidt stort - det gjorde de med det samme hos mig, så det er ikke noget de er blege for i hvert fald!

Anmeld

5. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

åh mand! godt du ringede og godt de var så søde og åbne for at du skal ringe alt det du vil. jeg kan simpelthen ikke lade være at håbe på det bedste for jer - der er allerede to mirakelbabyer på spil herinde og man siger jo at gode ting kommer i 3

og jeg vil så også sige, at det at de ikke udelukker muligheden for en sund graviditet er lidt stort - det gjorde de med det samme hos mig, så det er ikke noget de er blege for i hvert fald!

Ja, det var rigtig dejligt at få svar på spørgsmålene, selvom de ikke gjorde mig klogere. Det er bare rart at vide hvorfor de gør hvad, så føler jeg lidt mere at jeg er med i det. det var en kæmpe lettelse at vide at de synes det var helt okay jeg ringede.

Ja, det kommer virkelig til sin ret hvis jeg er sund gravid - for gravid er jeg jo (selvom jeg slet ikke føler det).

Altså de sagde ikke direkte at det kunne være en sund graviditet, men de ville ikke udelukke det, og ja det er da lidt stort... Så føler jeg mig ikke helt dum når jeg stadig håber... Og med det du siger, jamen så er det vidst helt i orden...

Nu er det så bare tålmodigheden jeg skal finde frem til på tirsdag - og nøj der er lang tid til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.