Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

MM1987

Miss.Sunshine skriver:

Hej Igen og tak for de pæne ord...fatter ikke hvor du får overskudet fra..

Ja der var "lukket og slukket". Helt tomt, han kunne ikke se noget som helst! Men min søn er her altså alligevel.

Ønsker det bare så meget for dig. Kigger hver 2 minut efter et nyt indlæg fra dig.

Knus

Nej, men har nogen gange flere kræfter end man tror - for 2 timer siden sad jeg og græd, så det svinger vidst lidt...

Hmm, jeg okay - det puster jo liv i mit bål af håb...ved ikke rigtig om det er godt eller dårligt

Jeg må vidst bare vente og se, ville bare ønske de ville tage flere blodprøver, det vil jeg prøve at overtale dem til i morgen...

Og godt din søn stadig er her

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Miss.Sunshine

Jeg er også bange for at give dig et håb der måske ikke skal være der. Nej det lød åndsvagt,men altså, kunne heller ikke lade være med at sige det,fordi du heller ikke må give helt op. Forstår du?

Ja ham banditten ku jeg sørme ikke undvære.

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Miss.Sunshine skriver:

Jeg er også bange for at give dig et håb der måske ikke skal være der. Nej det lød åndsvagt,men altså, kunne heller ikke lade være med at sige det,fordi du heller ikke må give helt op. Forstår du?

Ja ham banditten ku jeg sørme ikke undvære.

Det er helt i orden...

Det er jo både godt og skidt med mirakel historier...

KNUS

Anmeld

4. maj 2010

VNB

uha nu skriver jeg noget som jeg ikke må for dig... MEN! HAr haft lyst til at skrive det flere gange i aften...

Du skriver selv flere gange at du har et spinkelt håb! Og det skal du altså stadig holde fast i efter min mening...

Jeg synes det tyder på at du ER gravid... ja SHHHH!  Men dit HCG stiger fuldstændigt som det skal, flere har oplevet at man ikke kunne se noget foster endnu i 5+ og du har ikke smerter som ved en graviditet uden for livmoderen...

Kald mig bare evig optimist.... men har en MEGA mavefornemmelse om at det godt kunne ende lykkeligt trods alt... vil spændt følge dig! og du skal bare læse af lige meget hvad svaret blir!

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

uha nu skriver jeg noget som jeg ikke må for dig... MEN! HAr haft lyst til at skrive det flere gange i aften...

Du skriver selv flere gange at du har et spinkelt håb! Og det skal du altså stadig holde fast i efter min mening...

Jeg synes det tyder på at du ER gravid... ja SHHHH!  Men dit HCG stiger fuldstændigt som det skal, flere har oplevet at man ikke kunne se noget foster endnu i 5+ og du har ikke smerter som ved en graviditet uden for livmoderen...

Kald mig bare evig optimist.... men har en MEGA mavefornemmelse om at det godt kunne ende lykkeligt trods alt... vil spændt følge dig! og du skal bare læse af lige meget hvad svaret blir!

Jeg håber inderligt du har ret...

Jeg synes bare det er så mange mirakler på en gang...

Først skal jeg være blevet gravid 6 dage efter insemination for at HCG er højt nok og derefter skal blommesækken skjule sig...

Jeg har jo smerter, det niver og jager lidt, men det kan jo være de mange æg jeg har, så det er lidt svært.... 

Der er ikke andet at gøre end at vente - og jeg håber at jeg snart kan give dig ret...

KNUS

Anmeld

4. maj 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg håber inderligt du har ret...

Jeg synes bare det er så mange mirakler på en gang...

Først skal jeg være blevet gravid 6 dage efter insemination for at HCG er højt nok og derefter skal blommesækken skjule sig...

Jeg har jo smerter, det niver og jager lidt, men det kan jo være de mange æg jeg har, så det er lidt svært.... 

Der er ikke andet at gøre end at vente - og jeg håber at jeg snart kan give dig ret...

KNUS

ja jeg håber virkelig at jeg får et brev fra dig hvor der står med store fede bogstaver "DU FIK RET!"  

og så sker mirakler nogle gange i fleng... håber SÅ meget på at dette er et af de helt store! og ja vente på nye svar er jo det eneste i kan gøre.... håber dog ikke i skal vente særlig længe!

Det er også klart at du mærker noget dernede med alle de æg... hvad blir da egentlig af dem HVIS du er gravid? måske dumt spørgsmål....?

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

ja jeg håber virkelig at jeg får et brev fra dig hvor der står med store fede bogstaver "DU FIK RET!"  

og så sker mirakler nogle gange i fleng... håber SÅ meget på at dette er et af de helt store! og ja vente på nye svar er jo det eneste i kan gøre.... håber dog ikke i skal vente særlig længe!

Det er også klart at du mærker noget dernede med alle de æg... hvad blir da egentlig af dem HVIS du er gravid? måske dumt spørgsmål....?

Jeg vil skrive det brev med glæde...

Ja, man har jo lov til at håbe...

Det er slet ikke dumt, jeg spurgte selv om det samme derude i dag...

Altså hvis jeg er gravid passere de bare...

Hvis jeg ikke er gravid kommer de som en almindelig ægløsning og vi må ikke have ubeskyttet sex da der jo er 8 æg...

Det er ikke muligt at blive gravid mens man er gravid...

Anmeld

4. maj 2010

oo

men Mia Maia...6 dage efter inseminationen er jo ikke så underligt! både ved en normal og en IUI graviditet der mødes æg- og sædcelle og vandrer sammen ned i livmoderen og det tager gerne op til en uge og først der sætter det sig fast og man bliver gravid-gravid. så at dit æg først skulle have sat sig fast 6 dage efter inseminationen er jo slet ikke forrykt på nogen måde! PLUS at man kan blive "sen-gravid" som Randi kaldte det da hun forklarede det til mig, hvilket betyder at ÆL rent faktisk sker senere end man regner med PÅ TRODS AF ovitrellen og det. så lige det er slet ikke spøjst i mine ører

Anmeld

4. maj 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg vil skrive det brev med glæde...

Ja, man har jo lov til at håbe...

Det er slet ikke dumt, jeg spurgte selv om det samme derude i dag...

Altså hvis jeg er gravid passere de bare...

Hvis jeg ikke er gravid kommer de som en almindelig ægløsning og vi må ikke have ubeskyttet sex da der jo er 8 æg...

Det er ikke muligt at blive gravid mens man er gravid...

hehe godt så føler jeg mig ikk helt så uvidende... og godt man ikke kan blive gravid mens man er gravid, især med 8 æg.....

(synes jeg eller engang jeg så i en eller anden britisk dokumentar?... hun var gravid med 2 børn med 4 ugers mellemrum... eller sådan noget... nå men også lige meget....! det skal vi da slet ikke til at rode os ud i... )

Søde håber bare på det ALLER ALLER bedste for jer, og herfra lever optimismen altså indtil andet er bevist

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

men Mia Maia...6 dage efter inseminationen er jo ikke så underligt! både ved en normal og en IUI graviditet der mødes æg- og sædcelle og vandrer sammen ned i livmoderen og det tager gerne op til en uge og først der sætter det sig fast og man bliver gravid-gravid. så at dit æg først skulle have sat sig fast 6 dage efter inseminationen er jo slet ikke forrykt på nogen måde! PLUS at man kan blive "sen-gravid" som Randi kaldte det da hun forklarede det til mig, hvilket betyder at ÆL rent faktisk sker senere end man regner med PÅ TRODS AF ovitrellen og det. så lige det er slet ikke spøjst i mine ører

Ja okay - jamen så kan det jo godt lade sig gøre, så mangler jeg bare at der titter et foster frem...

Jeg synes det gør rigtig ondt i begge sider, og var egentlig på vej herind for at se om jeg havde skrevet noget om at jeg havde pga af mange æg sidst...

Jeg er bare så nervøs for det der med sprængt æggeleder og blødning i bughulen... Så er sikkert blevet over opmærksom...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.