Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.779 visninger
97 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

MM1987

Nå, så ringede de fra sygehuset - og jeg skal prøve at skrive dette indlæg til trods for at jeg ryster over det hele...

Det er steget - og ikke bare lidt men til 868 - så det er mere end fordoblet på 2 dage...

Jeg blev scannet i dag igen, og der var ingenting - men tilgengæld en livmoder der var klar til at tage imod et nyt æg og dem var der nok af - 6 æg i den ene side og 2 i den anden - så altså jeg har en helt almindelig cyklus igang og jeg producere graviditetshormon...

Lægerne er lige så forvirret og de ved ikke hvad de skal sige til mig...

Jeg skal scanning igen om en uge - synes det er meget lang tid til...

I følge tallene skulle jeg være 5+0 i dag men efter inseminations datoen er jeg 5+6. 

De kunne ikke rigtig sige om man burde kunne se det nu hvis det var - så jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Jeg kan ikke lade være med at begynde at håbe en lille smule - og det var ikke meningen, det skulle jo bare overståes og der er jo ikke lige frem tegn på at der er noget sundt derinde...

Humøret var ellers lige kommet op på acceptabelt niveau - men nu er jeg da helt rundt på gulvet igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ai hvad... hvor er det underligt. Kan det tænkes at de kan overse et eller andet lille bitte liv, inden i dig??? eller hvad er det der sker?.

Hvor er det underligt.

Og du ville jo heller ikke producere æg, hvis du var gravid. Jeg forstår det virkelig ikke.

Krydser fingre og håber det bedste

Anmeld

4. maj 2010

VNB

WHAT???!!

Ej hvor er det bare lidt for mystisk nu!

Utroligt at sådan en SPECIALE klinik ikke engang kan finde svar på hvad der sker!

Men ih altså så lever håbet om en bette bebs jo endnu? hvor vildt... hvornår får du mere svar og hvad er planen nu?

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Ej for pokker, hvad er det der sker??! Tallet er steget men tom livmoder?? kan der være en jordisk chance for at de overser noget derinde?? De var vel grundige?? Jeg tænker at de burde kunne se noget, hvis du ville være 5+? En plet...??

Jeg forstår ikke en dyt! Og det gør det ikke bedre at lægerne heller ikke gør... At du så ovenikøbet skal vente en hel uge igen, det er jo umenneskelig lang tid....!!

2359875203 Krammere

Anmeld

4. maj 2010

oo

HUUUUUHUUU!!! mit hjerte hamrer helt vildt! hvad søren mand

det er godt nok steget ret meget, det HCG der, det er allerede helt deroppe hvor mit først nåede op da jeg var i 8. uge da det sad udenfor! og det er vel egentlig ikke "bagud" i forhold til hvordan dit hcg tal kunne se ud nu hvis du er helt normalt gravid??

nej for søren...jeg kan ikke lade være med at håbe på at de finder et sundt og raskt foster om en uge - men for DJÆVELEN hvor er der længe til

Randi scannede jo mig i 6. uge, som du måske er i nu, og det eneste vi kunne se var en fed slimhinde (som jo også er der når man gør klar til en graviditet) og så den lille hvide prik som var det hvide blodlegeme. det var ALT, man kunne ikke se noget foster på det tidspunkt.

nejnejnej...aj, jeg tør jo slet ikke at sige noget der kan få dit håb til at stige, men huhejda!

Anmeld

4. maj 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Nå, så ringede de fra sygehuset - og jeg skal prøve at skrive dette indlæg til trods for at jeg ryster over det hele...

Det er steget - og ikke bare lidt men til 868 - så det er mere end fordoblet på 2 dage...

Jeg blev scannet i dag igen, og der var ingenting - men tilgengæld en livmoder der var klar til at tage imod et nyt æg og dem var der nok af - 6 æg i den ene side og 2 i den anden - så altså jeg har en helt almindelig cyklus igang og jeg producere graviditetshormon...

Lægerne er lige så forvirret og de ved ikke hvad de skal sige til mig...

Jeg skal scanning igen om en uge - synes det er meget lang tid til...

I følge tallene skulle jeg være 5+0 i dag men efter inseminations datoen er jeg 5+6. 

De kunne ikke rigtig sige om man burde kunne se det nu hvis det var - så jeg ved ikke hvad jeg skal tro. Jeg kan ikke lade være med at begynde at håbe en lille smule - og det var ikke meningen, det skulle jo bare overståes og der er jo ikke lige frem tegn på at der er noget sundt derinde...

Humøret var ellers lige kommet op på acceptabelt niveau - men nu er jeg da helt rundt på gulvet igen...

Synes det er så synd for jer, men er slet ikke inde i hvad der kan lade sig gøre og ikke kan lade sig gøre - så jeg har svært ved at forstå dine indlæg. Jeg er jo ikke så meget inde i alt det med klinik osv.

Skal du så vente på svar en hel uge? Det er da umenneskeligt

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Shh - ikke sige noget der får håbet til at stige...

De siger at der ikke er noget at se på livmoderen overhovedet - og der burde vel være den der sorte "bobbel"??

Jeg har meget svært ved at se hvordan det kan ende lykkeligt, for så ville jeg mene der burde være noget - men det er jo steget helt vildt det der HCG... 

Jeg vil helst ikke håbe - for det virker bare for usandsynligt...

De sagde at hvis det begyndte at mærkes anderledes ondt end det jeg gør nu, så skulle jeg komme ind - jeg tror jeg kommer til at mærke noget anderledes torsdag eller fredag - for jeg kan ikke klare at vente til tirsdag... De skal kunne se noget der, ellers kan jeg godt glemme alt håb...

Anmeld

4. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Shh - ikke sige noget der får håbet til at stige...

De siger at der ikke er noget at se på livmoderen overhovedet - og der burde vel være den der sorte "bobbel"??

Jeg har meget svært ved at se hvordan det kan ende lykkeligt, for så ville jeg mene der burde være noget - men det er jo steget helt vildt det der HCG... 

Jeg vil helst ikke håbe - for det virker bare for usandsynligt...

De sagde at hvis det begyndte at mærkes anderledes ondt end det jeg gør nu, så skulle jeg komme ind - jeg tror jeg kommer til at mærke noget anderledes torsdag eller fredag - for jeg kan ikke klare at vente til tirsdag... De skal kunne se noget der, ellers kan jeg godt glemme alt håb...

jo selvfølgelig...en sort bobbel med en hvid prik i, det var det man kunne se ved vores første scanning i 6. uge med denne her graviditet.

gokgok! jeg fatter simpelthen ikke en bjælde

men bare det at de er helt forvirrede derude, får da een til at tænke! Randi kunne jo ret hurtigt sige at det ikke var en sund, levedygtig graviditet hos mig første gang, netop fordi hcg'et var så lavt. hun scannede mig hver anden dag + tog blodprøver i halvanden uge for at være helt sikker inden de gav mig cellegiften, så jeg kan ikke lade være med at tænke, at når hun/de vil vente en hel uge nu så er det for at give et evt foster en chance for at gro sig stort nok til at de kan se det.

Anmeld

4. maj 2010

9510

Jeg kan da godt forstå du er rundt på gulvet, det tror jeg også at jeg ville være( er det vist lige nu),

håber da at ugen kommer til at gå hurtigt så du kan få svar på hvad det er der sker

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jo selvfølgelig...en sort bobbel med en hvid prik i, det var det man kunne se ved vores første scanning i 6. uge med denne her graviditet.

gokgok! jeg fatter simpelthen ikke en bjælde

men bare det at de er helt forvirrede derude, får da een til at tænke! Randi kunne jo ret hurtigt sige at det ikke var en sund, levedygtig graviditet hos mig første gang, netop fordi hcg'et var så lavt. hun scannede mig hver anden dag + tog blodprøver i halvanden uge for at være helt sikker inden de gav mig cellegiften, så jeg kan ikke lade være med at tænke, at når hun/de vil vente en hel uge nu så er det for at give et evt foster en chance for at gro sig stort nok til at de kan se det.

De sagde også at det var for lavt HCG - så de tror vel heller ikke rigtig på det...

Men steg dit også langsommere??

Det er så frustrerende at de ikke kan sige noget, men jeg bebrejder dem ikke...

Jeg forstår heller ikke de ikke fortsætter med at tage blodprøver, bare hver anden dag her i løbet af ugen...

Jeg ryster bare over det hele - den er jo helt gal..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.