Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Soap

kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Nej det forstår jeg heller ikke...

Men de sagde de ikke kunne gøre mere for mig før...

Men jeg synes det er meget lang tid og ville gerne have nogen tal at forholde mig til indtil da...

Ja, bare et eller andet at kunne forholde sig til.. Og det har du ikke. Men havde de noget at fortælle dig, så tror jeg de havde gjort det..

Hvor må det være frustrerende. Jeg synes det er flot du overhovedet står på benene endnu..

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, bare et eller andet at kunne forholde sig til.. Og det har du ikke. Men havde de noget at fortælle dig, så tror jeg de havde gjort det..

Hvor må det være frustrerende. Jeg synes det er flot du overhovedet står på benene endnu..

Jeg ved heller ikke hvor længe jeg gør det endnu...

Nej det er fordi de ikke ved noget, men det ville være rart hvis de sagde til min klart, at de ikke mener der er noget sundt. Men nu har jeg læst lidt på nettet, og har læst mig frem til at hvis man finder noget unormalt ved en scanning så scanner man igen en uge efter for at bekræfte at der er noget galt og så får man de muligheder der er for at fjerne fostret.

Så det er jo nok sådan det bliver - men indtil da synes jeg ikke det er sjovt at være "gravid" og jeg er bange for der sker mere frem til den dag, plus jeg er bange for hvad der skal ske efterfølgende, jeg vil bare gerne have det overstået så hurtigt som muligt, men der kommer nok til at gå noget tid.

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jeg ved heller ikke hvor længe jeg gør det endnu...

Nej det er fordi de ikke ved noget, men det ville være rart hvis de sagde til min klart, at de ikke mener der er noget sundt. Men nu har jeg læst lidt på nettet, og har læst mig frem til at hvis man finder noget unormalt ved en scanning så scanner man igen en uge efter for at bekræfte at der er noget galt og så får man de muligheder der er for at fjerne fostret.

Så det er jo nok sådan det bliver - men indtil da synes jeg ikke det er sjovt at være "gravid" og jeg er bange for der sker mere frem til den dag, plus jeg er bange for hvad der skal ske efterfølgende, jeg vil bare gerne have det overstået så hurtigt som muligt, men der kommer nok til at gå noget tid.

Ja, jeg kan godt forstå du gerne vil ud af kaos hurtigst muligt. Som det er nu er du jo bare låst fast i en gråzone, hvor tiden står stille, og du hverken kan gøre fra eller til.. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være!

Jeg kan godt forstå at der må være en frygt forbundet med det hele. Hvad er det der sker? og hvorfor sker det? Der må være tusindvis af spørgsmål.. Desværre kan jeg ikke svare, jeg ville ellers gerne...

Anmeld

4. maj 2010

Lou

Puha søde... det er jeg vildt ked af at læse.... det er da virkelig virkelig for underligt hvad der sker i din krop, håber virkelig lægerne er blevet klogere til du "får det dårligt" på fredag, så de måske bedre har en forklaring. Ville gerne sige at jeg håber på det bedste for det gør jeg virkelig, men jeg kan godt forstå at du helst ikke vil begynde at håbe på noget der måske er usandsynligt....Men jeg tænker virkelig på dig, kan godt forstå modet begynder at svigte ... men tusind krammere og mange kærlige hilsner fra mig... 

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Ja, jeg kan godt forstå du gerne vil ud af kaos hurtigst muligt. Som det er nu er du jo bare låst fast i en gråzone, hvor tiden står stille, og du hverken kan gøre fra eller til.. Jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvor hårdt det må være!

Jeg kan godt forstå at der må være en frygt forbundet med det hele. Hvad er det der sker? og hvorfor sker det? Der må være tusindvis af spørgsmål.. Desværre kan jeg ikke svare, jeg ville ellers gerne...

Jeg føler bare det hele ramler...

Og jeg er vildt presset med min hovedopgave pga af alt det her - jeg føler bare jeg er på randen til at bryde sammen, men samtidig tvinger jeg mig selv til at fortsætte...

1000 tak for støtten og de trøstende ord...

Anmeld

4. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jeg føler bare det hele ramler...

Og jeg er vildt presset med min hovedopgave pga af alt det her - jeg føler bare jeg er på randen til at bryde sammen, men samtidig tvinger jeg mig selv til at fortsætte...

1000 tak for støtten og de trøstende ord...

Det kan jo både være godt og skidt at du har opgaven hængende over hovedet. Den kan holde dig lidt andre tanker i hovedet, men den kan også stresse dig endnu mere.. Hvordan ser det ud? Kan du nå det, uden at flå dig selv og din psyke helt i stykker?

Lad det hele ramle, hvis det gør det.. Så må du "rydde op" bagefter.. Nogle gange tror jeg det er nemmere end at holde sig kunstigt ovenvande... Men den vurdering er der kun en der kan tage.. og det er dig..! Godt at du har Jan til at læne dig op ad, selvom han selvfølgelig også har det hårdt nu...

Anmeld

4. maj 2010

lotte32

åhh altså... blev helt  trist over at læse at dine trængsler ikke er ovre endnu, men tværtimod er blevet forværret 

øvøv, det er bare så underligt det der sker med din krop, har aldrig hørt om noget lignende, og kan slet ikke forestille mig hvor dybt frustrerende det må være for dig at stå midt i det og ikke vide hvad det er der sker..

ønsker for dig at der snart kommer styr på det hele 

mange Knus og tanker herfra

Lotte

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Det kan jo både være godt og skidt at du har opgaven hængende over hovedet. Den kan holde dig lidt andre tanker i hovedet, men den kan også stresse dig endnu mere.. Hvordan ser det ud? Kan du nå det, uden at flå dig selv og din psyke helt i stykker?

Lad det hele ramle, hvis det gør det.. Så må du "rydde op" bagefter.. Nogle gange tror jeg det er nemmere end at holde sig kunstigt ovenvande... Men den vurdering er der kun en der kan tage.. og det er dig..! Godt at du har Jan til at læne dig op ad, selvom han selvfølgelig også har det hårdt nu...

Hmm, jeg skal skrive 3 sider om dagen for at nå det... så jeg er da lidt presset...

Jeg må bare fortsætte...

Jan reagere ikke rigtigt, og det er vildt hårdt når jeg et eller andet sted har brug for at komme ud med det - men jeg ved han tænker som en gal, han viser det bare ikke - så det kan være lidt svært...

Jeg tror ikke han ved hvordan han skal tackle at trøste en der udadtil ikke er ked af det... Han er jo lige så fortvivlet...

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Må jeg spørge om noget lidt dumt, hvis man bliver kunstig ins. så sker selve, hvad hedder det på biologisprog (sædcellens indtrængning i ægget) så lige som hos os andre, hvor det sker når det har lyst eller hvordan, tænker bare om man kan være helt sikker på hvornår de to fusionere (i mangel af et bedre ord) eller om det ligesom ved en helt normal graviditet kan gå op til flere dage, før det sker og undfangelsestidspunktet derfor sker senere end man regner med, eller er det mig der har forstået kunstig ins. helt forkert.. 

Syntes da også at det virker lidt mystisk det hele, og håber I snart får nogle svar, så i ligesom kan begynde enten at glæde jer eller komme videre med de nye æg, forstår så heller ikke det med de nye æg, hold da op hvor er det kompliceret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.