Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Sofiedk

Tallet kan desværre godt stige selvom fosteret ikke er levedygtigt. Det er set før at kroppen ikke har været klar over at der er sket en abort og derfor stadig regner med at den er gravid. Du er jo desværre stadig ret tidligt i forløbet, så det er svært at sige det.

Men var det en ganske normal abort ville den jo ikke blive ved med at stige konstant. Jeg synes du skal tage ind på torsdag som vi snakkede om og sige du har ondt og så få dem til at tage en ny blodprøve, det er da tortur ude lige at gå og vente på noget som du ikke ved er helt forfærdeligt eller godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Jeg kan heller ikke rigtig forstå, hvorfor de ikke vælger at tage blodprøver igen. Fx torsdag og svar fredag...

Men der er sikkert en grund til at de gør som de gør. Måske vil de ikke stresse dig yderligere. Nogle gange er uvidenhed bare værre end vished...

Nej det forstår jeg heller ikke...

Men de sagde de ikke kunne gøre mere for mig før...

Men jeg synes det er meget lang tid og ville gerne have nogen tal at forholde mig til indtil da...

Anmeld

4. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Nej det gør de vel ikke... Puha...

Men jeg har bare ikke lyst til at have noget voksende inde i mig som ikke er levedygtigt - så vil jeg bare have det overstået - og nu går jeg bare og er vildt bange for at få stærke smerter...

Men det passer bare ikke med at HCG stiger som det skal...

Kan HCG stige som det skal ved en graviditet uden for livmoderen eller af andre grunde ikke levedygtig graviditet??

altså...jeg er jo ikke læge, men umiddelbart så ville jeg jo sige nej.

men de siger at hcg er lavt, men siger de at det er meget lavt? for der er jo stor forskel på hvor hurtigt man danner hcg, men ved mig var der jo slet ingen tvivl om at det var ALT for lavt til at starte med.

og jeg havde det på præcis samme måde, jeg ville bare have det til at gå væk og da jeg blev indlagt kunne det ikke gå hurtigt nok med at komme til operation - men bagefter kan det altså godt ramme meget hårdt at man har mistet. for det kan godt være det sad forkert og aldrig ville blive til et barn, men man har alligevel mistet!

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Tallet kan desværre godt stige selvom fosteret ikke er levedygtigt. Det er set før at kroppen ikke har været klar over at der er sket en abort og derfor stadig regner med at den er gravid. Du er jo desværre stadig ret tidligt i forløbet, så det er svært at sige det.

Men var det en ganske normal abort ville den jo ikke blive ved med at stige konstant. Jeg synes du skal tage ind på torsdag som vi snakkede om og sige du har ondt og så få dem til at tage en ny blodprøve, det er da tortur ude lige at gå og vente på noget som du ikke ved er helt forfærdeligt eller godt

Jeg tager ind fredag morgen og siger jeg har ondt, i håb om at de vil tage blodprøver og scanne mig igen...

Jeg tror ikke på det er noget positivt, det er for langt ude...

Problemet er bare at min krop ikke er klar over det...

Anmeld

4. maj 2010

oo

ps. min krop opdagede aldrig at den ikke var normalt gravid, den kæmpede alt hvad den kunne for at beholde graviditeten og Randi sagde bagefter at når jeg BLEV rigtigt gravid, så var chancen for jeg mistede minimal, fordi min krop bare VILLE have bebisen

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

altså...jeg er jo ikke læge, men umiddelbart så ville jeg jo sige nej.

men de siger at hcg er lavt, men siger de at det er meget lavt? for der er jo stor forskel på hvor hurtigt man danner hcg, men ved mig var der jo slet ingen tvivl om at det var ALT for lavt til at starte med.

og jeg havde det på præcis samme måde, jeg ville bare have det til at gå væk og da jeg blev indlagt kunne det ikke gå hurtigt nok med at komme til operation - men bagefter kan det altså godt ramme meget hårdt at man har mistet. for det kan godt være det sad forkert og aldrig ville blive til et barn, men man har alligevel mistet!

Nej desværre - men din erfaring gør at jeg har stor tillid til din viden...

Nej du har nok ret - det kommer nok til at blive svært på et tidspunkt...

Jeg forstår ikke hvad de siger - men det er nok fordi de for det meste siger "det ved vi ikke", "det kan vi ikke sige noget om", "vi kan ikke gøre mere lige nu" osv...

Jeg har ikke fået et prej om noget som helst, eller også kan jeg ikke se det...

Anmeld

4. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Jeg er ikke decideret bange for cellegiften, kender det jo, har jo fået methetrexat i et år - men jeg synes det er en meget lang pause jeg får, og den er jeg ikke glad for pga af min gigt...

Du var 6+0 da dit tal hed 80

Og hvor langt var du henne da dit tal hed 800-1000 - undskyld hvis jeg ikke helt følger med, jeg har lidt svært ved at tænke klart...

Knus

jeg var i slutningen af 7+ noget. jeg fik fjernet graviditeten da jeg var 8+2.

jamen...hvorfor siger du der kommer lang pause? for mig var pausen helt normal selvom der var cellegift med. vi skulle vente på at slimhinden blødte ud efter operationen (ret nasty, by the way) og så skulle jeg bare vente på normal cyklus, altså min næste menstruation, og det kunne så tage 4-6 uger før den kom, ligesom ved en normal abort. vi startede behandling igen i begyndelsen af marts

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

ps. min krop opdagede aldrig at den ikke var normalt gravid, den kæmpede alt hvad den kunne for at beholde graviditeten og Randi sagde bagefter at når jeg BLEV rigtigt gravid, så var chancen for jeg mistede minimal, fordi min krop bare VILLE have bebisen

Ja okay - mind mig lige om det når det hele er overstået...

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg var i slutningen af 7+ noget. jeg fik fjernet graviditeten da jeg var 8+2.

jamen...hvorfor siger du der kommer lang pause? for mig var pausen helt normal selvom der var cellegift med. vi skulle vente på at slimhinden blødte ud efter operationen (ret nasty, by the way) og så skulle jeg bare vente på normal cyklus, altså min næste menstruation, og det kunne så tage 4-6 uger før den kom, ligesom ved en normal abort. vi startede behandling igen i begyndelsen af marts

Nå okay, det er fordi efter jeg fik det måtte jeg ikke blive gravid i 4 mdr og nogen gange siger man 6 mdr.

Men okay, så er jeg mere rolig, det var dejligt - det er nok fordi det er på en anden måde og en anden dosis...

Anmeld

4. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja okay - mind mig lige om det når det hele er overstået...

will do

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.