Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

MM1987

VNB skriver:

hehe godt så føler jeg mig ikk helt så uvidende... og godt man ikke kan blive gravid mens man er gravid, især med 8 æg.....

(synes jeg eller engang jeg så i en eller anden britisk dokumentar?... hun var gravid med 2 børn med 4 ugers mellemrum... eller sådan noget... nå men også lige meget....! det skal vi da slet ikke til at rode os ud i... )

Søde håber bare på det ALLER ALLER bedste for jer, og herfra lever optimismen altså indtil andet er bevist

Hmm okay - skræmmende...

Men jeg tror ikke det sker her - sex er ikke det vi tænker mest på i øjeblikket, og det skal der dog til...

Jamen det gør jeg også, hvis jeg ikke jeg er gravid så håber jeg bare at det ikke bliver værre og der ikke kommer nogen komplikationer...

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja okay - jamen så kan det jo godt lade sig gøre, så mangler jeg bare at der titter et foster frem...

Jeg synes det gør rigtig ondt i begge sider, og var egentlig på vej herind for at se om jeg havde skrevet noget om at jeg havde pga af mange æg sidst...

Jeg er bare så nervøs for det der med sprængt æggeleder og blødning i bughulen... Så er sikkert blevet over opmærksom...

Knus

jamen...gør det sådan ondt at det er lige på grænsen til hvad du kan holde ud? for så synes jeg du skal ringe til gynækologisk afdeling fx.

jeg kan dælme godt forstå du er bange for det, men jeg lover dig, at når blødningen eller sprængningen sker så gør det fuldkommen afsindigt ondt (det har jeg skrevet så mange gange før, men det er svært at forklare præcis hvor ondt det gør). så er det selvfølgelig "for sent", men altså... det er derfor jeg synes du hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt til gynækologisk. måske kan de akutscanne dig, hvis det er (jeg ved faktisk ikke om de har en scanner )

og nu håber jeg jo virkelig ikke du skal ud i graviditet udenfor livmoderen, men jeg vil alligevel lige sige, at JO jeg blødte i bughulen og JO jeg blev opereret og fik det fjernet, men det lykkedes dem altså også at bevare min æggeleder intakt, så der idag ikke skulle være nogen hindring som følge af det. så det behøver ikke gå "helt galt", hvis du forstår

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jamen...gør det sådan ondt at det er lige på grænsen til hvad du kan holde ud? for så synes jeg du skal ringe til gynækologisk afdeling fx.

jeg kan dælme godt forstå du er bange for det, men jeg lover dig, at når blødningen eller sprængningen sker så gør det fuldkommen afsindigt ondt (det har jeg skrevet så mange gange før, men det er svært at forklare præcis hvor ondt det gør). så er det selvfølgelig "for sent", men altså... det er derfor jeg synes du hellere skal ringe en gang for meget end en gang for lidt til gynækologisk. måske kan de akutscanne dig, hvis det er (jeg ved faktisk ikke om de har en scanner )

og nu håber jeg jo virkelig ikke du skal ud i graviditet udenfor livmoderen, men jeg vil alligevel lige sige, at JO jeg blødte i bughulen og JO jeg blev opereret og fik det fjernet, men det lykkedes dem altså også at bevare min æggeleder intakt, så der idag ikke skulle være nogen hindring som følge af det. så det behøver ikke gå "helt galt", hvis du forstår

Altså jeg tager et par dybe indåndinger engang imellem, men nu har jeg lige læst fra den gang jeg fik IVF og der klagede jeg også over at det nev - det er også i begge sidder nu - og så er det vel æggene??

Jamen jeg er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal vide når den er helt gal, men ville gerne undgå at nå derud...

Hvis det fortsætter i morgen, så siger jeg det lige når jeg ringer der ud, og så må vi se om de vil se mig ude på klinikken - vil helst ud til dem...

Nå, det var da rigtig rart at høre... Der er bestemt håb forude, lige meget hvor slemt det her bliver - men jeg må hellere prøve at holde fast i at det ikke er så slemt endnu...

KNUS

Anmeld

4. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Altså jeg tager et par dybe indåndinger engang imellem, men nu har jeg lige læst fra den gang jeg fik IVF og der klagede jeg også over at det nev - det er også i begge sidder nu - og så er det vel æggene??

Jamen jeg er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal vide når den er helt gal, men ville gerne undgå at nå derud...

Hvis det fortsætter i morgen, så siger jeg det lige når jeg ringer der ud, og så må vi se om de vil se mig ude på klinikken - vil helst ud til dem...

Nå, det var da rigtig rart at høre... Der er bestemt håb forude, lige meget hvor slemt det her bliver - men jeg må hellere prøve at holde fast i at det ikke er så slemt endnu...

KNUS

ja du havde en del æg ikke? for det kan også gøre rigtig nas! det er "nok" bare det, det  jeg for. og absolut ingen grund til at tage sorgerne på forskud! man kan ikke forberede sig til worst case scenario alligevel, så man kan ligeså godt bruge sin energi på at håbe på det ikke er slemt

Anmeld

5. maj 2010

MM1987

Så fik jeg snakket med dem ude på sygehuset. 

De var rigtig søde, og sagde at jeg endelig skulle ringe. 

Jeg synes jeg fik de svar jeg kunne få - men ved ikke rigtigt om de hjælper...

Hun sagde, det kunne godt være en sund graviditet, men samtidig snakkede vi også lidt frem og tilbage om at der jo var en del ting der ikke helt passede.

Men det kan jo også være en graviditet uden for livmoderen, og jeg spurgte jo så, om det kunne være andet end det, og til det svarede hun at hvis de ikke troede det kunne være andet, så havde de jo handlet derefter.

Jeg spurgte også hvorfor de ikke tog flere blodprøver, og til det svarede hun at hvis vi så i morgen stod med et tal der var næsten fordoblet på 2 dage, så ville de ikke være kommet svaret nærmere - og det kan jeg godt se...

Så jeg har fået svar på mine spørgsmål - men er ikke blevet klogere...

Jeg må erkende at jeg håber, og måske det gør det nemmere frem til tirsdag - og så må jeg tage faldet på tirsdag...

KNUS

Anmeld

5. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hun sagde, det kunne godt være en sund graviditet, men samtidig snakkede vi også lidt frem og tilbage om at der jo var en del ting der ikke helt passede.

Men det kan jo også være en graviditet uden for livmoderen, og jeg spurgte jo så, om det kunne være andet end det, og til det svarede hun at hvis de ikke troede det kunne være andet, så havde de jo handlet derefter.

Jeg spurgte også hvorfor de ikke tog flere blodprøver, og til det svarede hun at hvis vi så i morgen stod med et tal der var næsten fordoblet på 2 dage, så ville de ikke være kommet svaret nærmere - og det kan jeg godt se...

Jeg må erkende at jeg håber, og måske det gør det nemmere frem til tirsdag - og så må jeg tage faldet på tirsdag...

KNUS

Det fortsætter bare, hva'? ROD!!

Gør det du føler er nemmest. Du kan hverken gøre fra eller til nu, så derfor må du få det bedste ud af det - selvom det er pis*e svært!!

Dejligt at h*n tog sig tid til at forklare, hvordan og hvorledes. Selvom du ikke er blevet klogere er du blevet lyttet til... Er det ikke meget rart?

Stort knus

Anmeld

5. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

KNUS

Godt du fik ringet og fik de svar du kunne få. Så er der vel ikke andet for end at væbne sig med tålmodighed indtil tirsdag. Krydser fingre for at du får et positivt svar til den tid...

Anmeld

5. maj 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

KNUS

Godt at du fik svar på dine spørgsmål, også selvom du ikke blev klogere på hvad det er der sker i din krop lige nu. Kan godt forstå at du ikke kan lade være med at håbe på det bedste. Det ville da være umenneskeligt andet!

Og skulle det blive et fald på tirsdag så stiller jeg gerne op til at gribe

Anmeld

5. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Det fortsætter bare, hva'? ROD!!

Gør det du føler er nemmest. Du kan hverken gøre fra eller til nu, så derfor må du få det bedste ud af det - selvom det er pis*e svært!!

Dejligt at h*n tog sig tid til at forklare, hvordan og hvorledes. Selvom du ikke er blevet klogere er du blevet lyttet til... Er det ikke meget rart?

Stort knus

Nej jeg må nok vende mig til tanken om at jeg først ved noget tirsdag eller onsdag...

Jeg må virkelig prøve at leve normalt frem til på tirsdag, prøve at få tankerne væk - men det bliver nok med en puls der ligger 30 slag hvad den burde - igår var min hvile puls i hvert fald 90...

Det var rigtig rart at snakke med sygeplejersken, hun var rigtig sød (det er i jo som regel) og selvom hun ikke vidste så meget, så følte jeg at jeg fik al den viden hun havde - og det var rart. Jeg har brug for at vide hvorfor de gør som de gør.

Så nu håber jeg bare at jeg ikke får flere smerter og selvfølgelig at jeg har lidt af et mirakel barn i maven...

KNUS

Anmeld

5. maj 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Godt at du fik svar på dine spørgsmål, også selvom du ikke blev klogere på hvad det er der sker i din krop lige nu. Kan godt forstå at du ikke kan lade være med at håbe på det bedste. Det ville da være umenneskeligt andet!

Og skulle det blive et fald på tirsdag så stiller jeg gerne op til at gribe

Det er rigtig dejligt at vide...

Og gudskelov er der rigtig mange der har meldt sig til den opgave - og det er dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.