Dramaet fortsætter...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Nej jeg kan vidst godt vende mig til chok/rutchebane tilstanden - for jeg tror ikke det her er afklaret lige inden for de næste par dage...

Jeg prøver at hænge i og ellers læsse af herinde

Der er nok ikke andet for... godt du også har en dejlig mand som du kan støtte sig til...

Men hvad så med alle de flotte æg og en livmoder der er klar til at tage imod - er det spildt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Der er nok ikke andet for... godt du også har en dejlig mand som du kan støtte sig til...

Men hvad så med alle de flotte æg og en livmoder der er klar til at tage imod - er det spildt?

Ja, det er også rigtig dejligt at vi har hinanden... det har vi sagt mange gang i dag...

Ja det er det... men det tænker jeg slet ikke på...

Anmeld

4. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Ja, det er også rigtig dejligt at vi har hinanden... det har vi sagt mange gang i dag...

Ja det er det... men det tænker jeg slet ikke på...

Så får du da lige et kram mere herfra!!

Anmeld

4. maj 2010

Miss.Sunshine

Hejsa...

Du kender mig ikke og jeg kender ikke dig,men jeg har fulgt med på sidelinjen og tænkt på dig og krydset fingre for du fik nogle gode svar.

Jeg prøver selv at blive gravid og jeg har virkelig syntes verden var det mest uretfærdige sted,fordi det ikke er sket endnu. Men efter jeg har læst hvad du går igennem,så bliver jeg godt nok flov over mig selv. Så jeg vil gerne sige dig tak fordi du fik mine øjne op for hvor plat jeg har været.

Jeg ønsker dig held og lykke og al babystøv i verden.

Og så til sidst, da jeg ventede min søn, der blev jeg scannet i 6+0 og der kunne man ikke se noget og lægen sagde jeg ikke var gravid. Jeg vil ikke love dig noget som helst,men mirakler kan ske.

De bedste hilsner MS.

Anmeld

4. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sender dig lige en masse knus og kram!!! Det er virkelig en ordentlig omgang du er midt i

Jeg skiver noget mere indsigsfuldt når jeg er frisk igen, det lover jeg.

Kæmpe masse knus

Rosa

Anmeld

4. maj 2010

dorthemus

Altså hvor er det mærkeligt  Tom livmoder, nye æg og højt graviditetshormon...hmmm!

MEN det kan da godt være at du er gravid...men at det bare ikke kan ses endnu?? jeg blev selv scannet da jeg var 7 + 0 og der kunne man se det  lille hjerte banke. Tænker, at i næste uge giver det måske mere klaring...det håber jeg for jer.

Håber faneme, at du er gravid og at det "bare" er din krop der driller.

Dorthe

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Miss.Sunshine skriver:

Hejsa...

Du kender mig ikke og jeg kender ikke dig,men jeg har fulgt med på sidelinjen og tænkt på dig og krydset fingre for du fik nogle gode svar.

Jeg prøver selv at blive gravid og jeg har virkelig syntes verden var det mest uretfærdige sted,fordi det ikke er sket endnu. Men efter jeg har læst hvad du går igennem,så bliver jeg godt nok flov over mig selv. Så jeg vil gerne sige dig tak fordi du fik mine øjne op for hvor plat jeg har været.

Jeg ønsker dig held og lykke og al babystøv i verden.

Og så til sidst, da jeg ventede min søn, der blev jeg scannet i 6+0 og der kunne man ikke se noget og lægen sagde jeg ikke var gravid. Jeg vil ikke love dig noget som helst,men mirakler kan ske.

De bedste hilsner MS.

Hold da op, det er et meget storsindet svar...

Jeg synes ikke du skal være flov - jeg har selv haft det sådan, og man kan ikke sætte alt i relation til det værst tænkelige, for så skal jeg også være flov fordi der er nogen der dør af kræft - der er mit jo ingenting i forhold til...

Men jeg siger 1000 tak for babystøvet og den positive historie...

Var livmoderen helt tom i 6+0??

Knus

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Rosa skriver:

Sender dig lige en masse knus og kram!!! Det er virkelig en ordentlig omgang du er midt i

Jeg skiver noget mere indsigsfuldt når jeg er frisk igen, det lover jeg.

Kæmpe masse knus

Rosa

Hvor er du sød, tænk at du har overskud til at skrive til mig...

1000 tak...

Og endnu engang, hvor ser han lækker ud ham den lille Jonatan...

KNUS

Anmeld

4. maj 2010

Miss.Sunshine

Hej Igen og tak for de pæne ord...fatter ikke hvor du får overskudet fra..

Ja der var "lukket og slukket". Helt tomt, han kunne ikke se noget som helst! Men min søn er her altså alligevel.

Ønsker det bare så meget for dig. Kigger hver 2 minut efter et nyt indlæg fra dig.

Knus

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

dorthemus skriver:

Altså hvor er det mærkeligt  Tom livmoder, nye æg og højt graviditetshormon...hmmm!

MEN det kan da godt være at du er gravid...men at det bare ikke kan ses endnu?? jeg blev selv scannet da jeg var 7 + 0 og der kunne man se det  lille hjerte banke. Tænker, at i næste uge giver det måske mere klaring...det håber jeg for jer.

Håber faneme, at du er gravid og at det "bare" er din krop der driller.

Dorthe

Nej det er noget værre rod - er det eneste jeg kan finde som beskriver det...

Ja, det er jo det spinkle håb vi holder fast i - men det er desværre spinkelt...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.