Hjemmegående husmor, hot/not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

Soap

Rosa skriver:

Nej, svarede denne dame! Jeg vil ud og bruge min uddannelse og kurere nogle psykopater

Håber du stadigt læser for psykopater kan ikk kureres 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Enayia

Soap skriver:

Håber du stadigt læser for psykopater kan ikk kureres 

det var også min første tanke da jeg lige læste det hehe,

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Egentlig ville jeg rigtig gerne gå hjemme.... og det gjorde jeg også, mere eller mindre til Liva var knap 2 1/2 år.... havde lidt vikararbejde.

Hun var dog i dagpleje også.... og jeg må indrømme at det sidste år der kedede jeg mig helt vildt, jeg er bare ikke til "den slags" og kunne slet ikke holde mig selv igang.
Endte bare med at sidde foran computeren hele dagen uden at lave noget som helst andet.

Så egentlig ville jeg gerne men det går bare ikke for mig.

Men jeg kunne virkelig godt tænke mig kun at arbejde deltids!

Anmeld

26. april 2010

MoarTil4

I min verden er det absolut "hot" at være hjemme med de små poder. Det er skøøøøønt...

Jeg er helt vildt overrasket over at se afstemning omkring hjemmegående. Den sagde at 64% faktisk helst ville være hjemmegående, hvis de havde muligheden. Og 32% ville helst på arbejde.

Jeg kender ikke så mange, som har lysten til at være hjemme hos ungerne. Men måske er de bare ikke gået til bekendelse endnu (smil).....kom ud af skabet...hihi..

Anmeld

26. april 2010

Svei

MetteMorTil3 skriver:

I min verden er det absolut "hot" at være hjemme med de små poder. Det er skøøøøønt...

Jeg er helt vildt overrasket over at se afstemning omkring hjemmegående. Den sagde at 64% faktisk helst ville være hjemmegående, hvis de havde muligheden. Og 32% ville helst på arbejde.

Jeg kender ikke så mange, som har lysten til at være hjemme hos ungerne. Men måske er de bare ikke gået til bekendelse endnu (smil).....kom ud af skabet...hihi..

Tror du ikke bare mange har svært ved at indrømme det når nu de ved det ikke kan lade sig gøre...det er jo ikke rart at gøre noget man faktisk ikke mener er det bedste. jeg synes det er så skønt at mange gerne ville blive hjemme med ynglen.

Anmeld

26. april 2010

MoarTil4

Yrsa skriver:

Tror du ikke bare mange har svært ved at indrømme det når nu de ved det ikke kan lade sig gøre...det er jo ikke rart at gøre noget man faktisk ikke mener er det bedste. jeg synes det er så skønt at mange gerne ville blive hjemme med ynglen.

absolut....og der er jo i manges øjne heller ikke den store prestige i, at sige at man er "hjemmegående" ....men det kommer måske med tiden igen.

Sådan lidt retro-agtigt...hihi....

Anmeld

26. april 2010

Soap

MetteMorTil3 skriver:

absolut....og der er jo i manges øjne heller ikke den store prestige i, at sige at man er "hjemmegående" ....men det kommer måske med tiden igen.

Så det da godt der ikke behøver være prestige i alting 

Anmeld

26. april 2010

Soap

MetteMorTil3 skriver:

Så det da godt der ikke behøver være prestige i alting 

Anmeld

26. april 2010

Svei

MetteMorTil3 skriver:

Jeg synes det er så sejt og jeg misunder dem der har muligheden, det burde være en mulighed for alle der ville at være hjemme med sit barn til det er to år... at vægte sine børn højest er da kun noget jeg kan få respekt for i hvert fald.

Anmeld

26. april 2010

sarahb

Jeg ville gerne, men ville gerne have mit barn i dagpleje stadig, dog kun minimale timer om ugen så han også kom ud og oplevede noget andet end mig.
Men jo det ville være skønt til en vis grænse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.